• ik vroeg me af welke serie mensen volgen op Q.

    Mijn lijstje;

    The Walking Dead
    Teenwolf
    Chibi Vampire


    ook serie op internet geldt als een serie en anime ofcourse :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^hey hallo wat zei ik eerder?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tragically schreef:
    (...)
    Je hoeft me heus niet te vertellen wat het verschil is hoor. Dus alleen maar omdat ik gewoon een lijst gekopieerd heb met wat ik nu, op het moment kijk, moet jij zo nodig de wijsneus gaan uithangen? Alsjeblieft zeg, ga een ander vervelen.


    Kom op doe niet zo butt-hurted :Y)
    Het leek sterk of, toen je zei dat je zelf wel bepaalde wat je keek - je niet begreep dat ik met die opmerking bedoelde.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    KittyChan schreef:
    (...)


    Serieus? Hotter Than My Daughter?!

    Niemand anders Gordon had het kunnen presenteren:Y)


    Dat kijk ik ook
    :Y)


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Dat kijk ik ook
    :Y)


    :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aku no Hana

    - The Vampire Diaries
    - Gossip Girl
    - Game of Thrones
    - Supernatural
    (A)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Wow, heel veel mensen PLL haha. Mijn vriendin is echt verslaafd en ze kan niet wachten tot 11 juni want dan komt de eerste aflevering van seizoen 4 uit of zoiets. Wel lekker in de toetsweek, maar ach.
    Ik kijk alleen Spangas met mijn zusje haha :')

    Edit: Als je programma's bedoelt zoals de Voice en XFactor ofzo, dan ben ik zwaar verslaafd aan series haha :'D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:18 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Game of thrones.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    the walking dead, dexter en zins kort Hannibal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''