• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Bij de aanmelding stond - ja-ja, ik heb eens rondgeneusd! - stond dat ze ongeveer na een week samenkomen om te overleggen, aangezien crewleden examens, toetsen, studies etc. een een sociaal leven búíten Q hebben, dus ik denk dat het wel een week(je) duurt.

    Verwacht maar langer, want ze moeten het ook nog eens worden, hè?
    Ik zou je trouwens zo min mogelijk bezig houden met dit topic, andere leuke dingen gaan doen en pas iets gaan verwachten over anderhalve week. Echt, ik had dat ook bij de bemiddelaarsverkiezingen en toen was ik ineens door de eerste ronde ^^
    Komt vast goed jongens. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Deceiver schreef:
    (...)

    Zoveel geld heb ik niet *kijkt beteuterd* Ik ben nogal blut
    Ik heb genoeg en anders kunnen we sparen ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Mysteria schreef:
    (...)
    Verwacht maar langer, want ze moeten het ook nog eens worden, hè?
    Ik zou je trouwens zo min mogelijk bezig houden met dit topic, andere leuke dingen gaan doen en pas iets gaan verwachten over anderhalve week. Echt, ik had dat ook bij de bemiddelaarsverkiezingen en toen was ik ineens door de eerste ronde ^^
    Komt vast goed jongens. ^^


    Hmm, ja. Maar ik doe niet mee, Sofie, haha. En ja, bij de Bemiddelaarsverkiezingen liep ik in het begin op eieren, en na een tijdje denk je: Uhm, nou ja, life goes on.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Hmm, ja. Maar ik doe niet mee, Sofie, haha. En ja, bij de Bemiddelaarsverkiezingen liep ik in het begin op eieren, en na een tijdje denk je: Uhm, nou ja, life goes on.

    Het slechtste is om, als kandidaat, de hèle tijd het topic in de gaten te houden. Ik weet dat iedereen dan wel zegt; 'Och, ik ben niet nieuwsgierig, weet ik het.' Maar dat word je vanzelf als je zo vaak kijkt ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Het slechtste is om, als kandidaat, de hèle tijd het topic in de gaten te houden. Ik weet dat iedereen dan wel zegt; 'Och, ik ben niet nieuwsgierig, weet ik het.' Maar dat word je vanzelf als je zo vaak kijkt ;P


    Ik was vooral tijdens de inschrijvingen echt de hele tijd op het topic aan het kijken, slecht van mij, maar ik vond het super spannend, to be honest. Ik was heel nieuwsgierig, vooral hoe het zou zijn als ze eruit waren en ook hoe het nieuwe systeem werkte. Maar ja, het is menselijk om het topic in de gaten te houden. Als het een grote ambitie is - ik weet zeker dat het van user tot user verschilt - dan is de spanningsboog hoger dan als je ambitie minder hoog is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik was vooral tijdens de inschrijvingen echt de hele tijd op het topic aan het kijken, slecht van mij, maar ik vond het super spannend, to be honest. Ik was heel nieuwsgierig, vooral hoe het zou zijn als ze eruit waren en ook hoe het nieuwe systeem werkte. Maar ja, het is menselijk om het topic in de gaten te houden. Als het een grote ambitie is - ik weet zeker dat het van user tot user verschilt - dan is de spanningsboog hoger dan als je ambitie minder hoog is.


    Jaaaa, dat heb ik vooral.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Keep on spamming, keep on spamming, keep on spamming.
    Mhihihi, jullie jagen ze er wel doorheen huh?
    Ik moet zeggen dat ik dit lang niet zo spannend vind als de Columnisten toen (: Het voelt hier alsof je minder in eigen hand hebt, wat natuurlijk niet helemaal waar is, maargoed.


    Miep

    Het gaat echt nog wel even duren voor we de nieuwe moderators bekend maken.
    Het is niet omdat er nu al een paar mods klaar zijn, dat dat in hetzelfde tempo door zal gaan.
    We hebben ook al aangegeven dat het langer duurt, en dat is deze keer dus echt langer dan de vorige keren.
    Sorry dat jullie nog langer in de zenuwen moeten zitten, maar uiteindelijk is het beter dat we er gewoon de tijd voor nemen die we nodig hebben, en die tijd hebben sommige van ons nu wat minder dan bij voorgaande verkiezingen.
    Uiteindelijk zal het wel bekend worden in een ander topic en dan weten jullie het snel genoeg, hoor ^^

    Krull schreef:
    Het gaat echt nog wel even duren voor we de nieuwe moderators bekend maken.
    Het is niet omdat er nu al een paar mods klaar zijn, dat dat in hetzelfde tempo door zal gaan.
    We hebben ook al aangegeven dat het langer duurt, en dat is deze keer dus echt langer dan de vorige keren.
    Sorry dat jullie nog langer in de zenuwen moeten zitten, maar uiteindelijk is het beter dat we er gewoon de tijd voor nemen die we nodig hebben, en die tijd hebben sommige van ons nu wat minder dan bij voorgaande verkiezingen.
    Uiteindelijk zal het wel bekend worden in een ander topic en dan weten jullie het snel genoeg, hoor ^^


    Is het niet behoorlijk zenuwslopend? Het is wel de fijnste tijd van het jaar om de mods-verkiezingen te houden. Examens enzo (:


    Miep

    We wilden het voor de zomer doen, aangezien we echt mensen nodig hebben en er in de zomer echt bijna niemand is.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Ik ben bijna klaar, maar dat is ook alleen maar omdat ik vandaag 'ziek' in bed moest blijven van mijn vriend xd.

    Kan je ons een aantal geven van de aanvragen?
    Ik ben echt nieuwsgierig hoeveel mensen zich juist hebben ingeschreven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Ben echt letterlijk de hele dag bezig geweest, vanaf een uur of 10.


    Wow.. Petje af hoor!


    26 - 02 - '16

    Ik neem aan dat het nakijken van de aanmeldingen net zoveel tijd kost als bij de bèta-verkiezingen, zo niet meer, dus ik vind het best wel knap dat er nu al mods klaar zijn. De rest ook nog heel veel succes met nakijken. ^^
    Iedereen die zich heeft aangemeld wens ik nu vooral veel geduld en kalmte, want ik heb zo'n gevoel dat er wel wat mensen zijn die dat nodig hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik neem aan dat het nakijken van de aanmeldingen net zoveel tijd kost als bij de bèta-verkiezingen, zo niet meer, dus ik vind het best wel knap dat er nu al mods klaar zijn. De rest ook nog heel veel succes met nakijken. ^^
    Iedereen die zich heeft aangemeld wens ik nu vooral veel geduld en kalmte, want ik heb zo'n gevoel dat er wel wat mensen zijn die dat nodig hebben. :'D
    Dit! ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Unvernunft schreef:
    We wilden het voor de zomer doen, aangezien we echt mensen nodig hebben en er in de zomer echt bijna niemand is.

    Heb ik geluk dat ik pas de laatste week op vakantie ga ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.