• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Unvernunft schreef:
    We wilden het voor de zomer doen, aangezien we echt mensen nodig hebben en er in de zomer echt bijna niemand is.


    Dat snap ik wel, want iedereen is dan zo'n beetje op vakantie.


    26 - 02 - '16

    Huh what? We doen juist in de zomer geen verkiezingen, maar nu.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Huh what? We doen juist in de zomer geen verkiezingen, maar nu.


    Nee, maar ik bedoel dat je de nieuwe mods in de zomer het hardste nodig hebt ;x


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik neem aan dat het nakijken van de aanmeldingen net zoveel tijd kost als bij de bèta-verkiezingen, zo niet meer, dus ik vind het best wel knap dat er nu al mods klaar zijn. De rest ook nog heel veel succes met nakijken. ^^
    Iedereen die zich heeft aangemeld wens ik nu vooral veel geduld en kalmte, want ik heb zo'n gevoel dat er wel wat mensen zijn die dat nodig hebben. :'D


    This. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    *Pakt popcorn'
    Ik ga lekker achterover zitten en hiervan genieten :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou mensen, gezien ik nog een behoorlijke tijd geen rust kan vinden om echt te gaan zitten en met aandacht en op mijn gemak aanmeldingen door te gaan spitten, zal het wachten waarschijnlijk op mij worden 8D En ik wil die rust wel hebben hiervoor, anders ga ik me haasten en daar komt nooit wat goeds uit. Het klopt dat enkele mods ondertussen al klaar zijn, maar we zijn allemaal druk, wat ook begrijpelijk is. We proberen het allemaal zo snel mogelijk te doen, maar daar zijn dus geen garanties op =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nou mensen, gezien ik nog een behoorlijke tijd geen rust kan vinden om echt te gaan zitten en met aandacht en op mijn gemak aanmeldingen door te gaan spitten, zal het wachten waarschijnlijk op mij worden 8D En ik wil die rust wel hebben hiervoor, anders ga ik me haasten en daar komt nooit wat goeds uit. Het klopt dat enkele mods ondertussen al klaar zijn, maar we zijn allemaal druk, wat ook begrijpelijk is. We proberen het allemaal zo snel mogelijk te doen, maar daar zijn dus geen garanties op =]


    Ik vind het sowieso al knap dat een van jullie het al af heeft - don't shoot me if I'm wrong - , ik ben echt benieuwd of er goede aanmeldingen tussen zaten.


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    Nou mensen, gezien ik nog een behoorlijke tijd geen rust kan vinden om echt te gaan zitten en met aandacht en op mijn gemak aanmeldingen door te gaan spitten, zal het wachten waarschijnlijk op mij worden 8D En ik wil die rust wel hebben hiervoor, anders ga ik me haasten en daar komt nooit wat goeds uit. Het klopt dat enkele mods ondertussen al klaar zijn, maar we zijn allemaal druk, wat ook begrijpelijk is. We proberen het allemaal zo snel mogelijk te doen, maar daar zijn dus geen garanties op =]
    Take your time! :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie hier allemaal stress kopjes, terwijl ik zelf rustig door dit topic kijk. ;')


    Pretty is just a pretty word.

    Weet je wat pas echt een goede troll zou zijn? Nu al allemaal klaar zijn, maar de uitslag pas over een maand online te zetten. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Weet je wat pas echt een goede troll zou zijn? Nu al allemaal klaar zijn, maar de uitslag pas over een maand online te zetten. XD


    Hahahaha, ja, iedereen stressen :'D


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Weet je wat pas echt een goede troll zou zijn? Nu al allemaal klaar zijn, maar de uitslag pas over een maand online te zetten. XD


    Twee maanden :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barnabas schreef:
    Weet je wat pas echt een goede troll zou zijn? Nu al allemaal klaar zijn, maar de uitslag pas over een maand online te zetten. XD
    Best wel funny, maar wel best gemeen voor diegenen die er zo naar uitkijken :3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:56 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Best wel funny, maar wel best gemeen voor diegenen die er zo naar uitkijken :3


    Eerst zat ik er echt heel de tijd te kijken, maar nu zit ik er dus even doorheen. Een vriendin van me had dus een Torrent gestuurd met de trailers van WoW. Bleek het het spel te zijn. En nu zegt mn laptop dat mijn harde schijf bijna helemaal vol staat. En ik moet nog 2 werkstukken maken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben erg benieuwd naar de uitslag. C: