• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb wel een aantal voorbij zien komen die in mijn ogen echt een goede kans maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lirio schreef:
    (...)

    Twee maanden :Y)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Gentle(wo)men
    you had my curiosity, but now you have my attention


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik vind het sowieso al knap dat een van jullie het al af heeft - don't shoot me if I'm wrong - , ik ben echt benieuwd of er goede aanmeldingen tussen zaten.


    Ik zou echt gillend gek worden soms. Dezelfde vragen, allemaal verschillende antwoorden en dan ook nog zo veel. Nee, petje af. Geduld is een schone zaak in dit soort gevallen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik zou echt gillend gek worden soms. Dezelfde vragen, allemaal verschillende antwoorden en dan ook nog zo veel. Nee, petje af. Geduld is een schone zaak in dit soort gevallen.

    Daar moet je geduld voor hebben. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daar moet je geduld voor hebben. :Y)


    Dat is voor mij een meesterproef, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bookmark schreef:
    Ik ben erg benieuwd naar de uitslag. C:


    Ik ook. Wij allemaal, denk ik.


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Ik ook. Wij allemaal, denk ik.


    26 - 02 - '16

    Yesh, ik ben benieuwd.


    Tijd voor koffie.

    Ik denk dat jullie sowieso nog minstens anderhalve week moeten wachten, naar het examenrooster kijkend.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omdat ik graag plaag: ik heb ook alle aanmeldingen bekeken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ook :Y)
    No jk jk jk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Ik ook :Y)
    No jk jk jk
    N'awh, ik ook! :'D


    Some people are art and do art at the same time

    En toen was het aardig stil in dit topic xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    En toen was het aardig stil in dit topic xD


    Echt hè? :')


    26 - 02 - '16