• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Cyborg schreef:
    (...)

    Echt hè? :')


    Haha, kennelijk houdt iedereen zijn spanning maar voor zichzelf. En het is nu vooral afwachten tot de mods klaar zijn.


    Stenenlikker

    En ook ik ben klaar met nakijken!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Klassenwerk, jullie kunnen dit echt vlug. Ikzelf neem normaal de tijd bij deze dingen, maar jullie zijn echt snel ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Klassenwerk, jullie kunnen dit echt vlug. Ikzelf neem normaal de tijd bij deze dingen, maar jullie zijn echt snel ^^

    Het heeft bij mij toch iets meer als een week in beslag genomen hoor. Hoewel ik vooral vorig week en gisteren en vandaag heb nagekeken^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Het heeft bij mij toch iets meer als een week in beslag genomen hoor. Hoewel ik vooral vorig week en gisteren en vandaag heb nagekeken^^
    Dan alsnog is dat best wel snel. (';


    Some people are art and do art at the same time

    Misschien komt het doordat mijn hoofd nog duf is van het lange slapen, maar volgens mij ben ik gewoon niet zenuwachtig (: en de moderators doen inderdaad snel het werk ^^

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 10:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Proudfoot schreef:
    (...)Dan alsnog is dat best wel snel. (';

    Ja, uiteindelijk toch wel als je het zo bekijkt^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Be relaxed Mods and users.(cool)(dance)


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ Dat zijn we toch? (;


    •*• Lululu •*•

    In het begin was ik zenuwachtig en was ik dit topic constant aan het volgen, nu denk ik zo van, ach ja, je leven gaat door. Ik ben dus niet zo zenuwachtig, maar waarschijnlijk komt dat ook gewoon dat ik maar een paar uur wakker ben. 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben gewoon benieuwd wie het zijn. ^^


    •*• Lululu •*•

    Je kan toch niks meer aan je aanmelding veranderen, dus ik ben helemaal niet zenuwachtig.
    Wel ben ik heel geduldig van mijzelf, en eerlijk gezegd was ik dit topic een klein beetje vergeten. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    ^ Dat zijn we toch? (;


    Niet iedereenxD
    ik:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Stiekem heb ik de boel gemanipuleerd en kan niemand mod worden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Stiekem heb ik de boel gemanipuleerd en kan niemand mod worden. (cat)
    Stout. :8(N)


    Some people are art and do art at the same time