• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Trouwens is er geen elite four :o Anders wil ik er daar wel eentje van

    Naam: Jasper Jake ‘JJ’ Wilson
    Leeftijd: 15, 21 mei
    Starter: Cyndaquil.
    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Jasper is altijd erg stil, op de achtergrond en is meestal diegene die overal achteraan loopt en er voor probeert te zorgen dat alles goed gaat. Hij is totaal niet bazig en heeft een goed gevoel van verantwoordelijkheid. Hoe dan ook, hij is soms een beetje te enthousiast en kan soms een onhandig, impulsief en irritant zijn. Hij is vaak snel van begrip, maar als hij iets niet begrijpt duurt het lang voordat hij het snapt. Jasper heeft soms een beetje problemen met aardig doen tegen iedereen en raakt soms een beetje snel geirriteerd. Hij vindt het leuk om soms gewoon een beetje te relaxe en dingen langzaam te doen.
    Uiterlijk:


    Extra Jasper heeft een goede band met zijn Qyndaquil en heeft een voorkeur voor Dark, psych, vuur and ice types.
    JJ is zijn zusje en vader kwijt geraakt tijdens een reis. Ze vaarde over het water toen het schip zonk en zijn vader en zusje het niet overleefde. Hij praat er liever niet over.




    Naam: Heather Greyson
    Leeftijd: 21, 3 augustus
    Pokemons: Houndoom , Flareon , Arcanine en Nintales
    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk: Heather is erg avontuurlijk ingesteld. Ze is over het algemeen heel druk en aanwezig, maar weet wanneer ze stil moet zijn. Ze houdt erg van lachen en doet haar best om de trainers die van overal komen een goed gevecht te geven. Heather wint ook wel eens, omdat mensen haar fire-type pokemon onderschatten. Vooral als het gaat om het bevechten van water-type pokemon. Heather is erg gul en geduldig. Ze is bijna altijd bij haar gym te vinden, al is ze soms de bossen aan het verkennen. Ze houdt niet van stilte en kan soms een beetje dom overkomen, al is ze dat niet. Afgezien van de ’slimme’ opmerkingen die ze soms maakt, kan ze nog best wel goed en logisch nadenken.
    Uiterlijk:


    Extra Heather is één van de latere gymleaders. Ze heeft de gym over genomen van haar oudere broer, die liever rond ging reizen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Op de boot zou die komen maar ik dacht dat hun NPC werden maar je zou wel mogen worden erbij.


    Giovanni

    FK IK BEN IETS BIJ HET PASPOORT DING VERGETEN TE ZETTEN (*&^%$W#$%^&)_&^%$#@ ik ben bag vergeten dus berry's in je bag enzo ;c. nja kan later nog.


    Giovanni

    Kwijt schreef:
    Naam: Alicia 'Ally' Winter Lock
    Leeftijd: 15 Jaar.
    Starter: Charmander


    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader Trainer
    Innerlijk: Ally is erg vrolijk, en behoorlijk speels. Vaak word ze als 'kinderachtig' beschouwd, wat ze misschien ook wel een beetje is, maar ze heeft ook een diepe kant. Zo houd Ally ervan om veel te filosoferen, en heel diep in te gaan op een vraag, en voelt ze gevoelens snel aan. Ook is ze heel leergierig, en wilt zoveel mogelijk weten en leren als ze kan. Ze hecht zich niet snel aan mensen, maar als ze gehecht aan iemand is, laat ze diegene niet snel los. Ally flapt er heel vaak dingen uit, en kan nogal impulsief zijn. Dan neemt ze beslissingen zonder erover na te denken, en stort ze zich in een avontuur zonder zelf in het begin te beseffen hoe ze ervoor staat. Ally heeft een grote voorliefde voor Pokemon, alhoewel ze 'engere' Pokemon eerder als schattig beschouwd dan schattige Pokemon. Ook is Ally heel actief, en sport veel, hardlopen en fietsen doet ze graag. Ze kan soms een beetje bot zijn, waardoor ze soms in de problemen komt. Soms heeft ze haar botheid nauwelijks door. De overmatige vrolijkheid in haar karakter komt, doordat ze haar verdriet nooit heeft kwijt gekund. Ze is enorm nieuwsgierig, en een beetje onhandig en klunzig.
    Uiterlijk:


    Ally heeft lang bruin haar, en donkere, mysterieuze bruine ogen. Ze kijkt bijna altijd blij, en heeft grote ogen, wat vaak word gerelateerd aan haar nieuwsgierigheid.
    Kleding:
    Ze draagt voornamelijk:


    Een roze/witte pet.


    Een wit hemd, met een zwart spijkerjack erover heen.


    Gescheurde spijkerbroeken.


    Met afgetrapte groene All-stars.


    En aan allebei de armen zulke armbanden, alleen die van Ally heeft bij allebei de armbanden een zilveren bedeltje van een Suicune, de Pokémon van haar ouders.
    Extra:
    ~ Ally heeft een hele diepe band met haar Charmander, Tycy (Spreek uit: Tie-sie).
    ~ Ally's grootste hobby's zijn: Zwemmen, hardlopen, fietsen, tekenen, dingen met Pokemon.
    ~ Ally heeft haar moeder, vader en kleine zusje verloren, tijdens een tragisch auto-ongeluk. Ze reden op familie-trip naar een waterpark. Het was een lange rit, grotendeels over een relatief dunne weg, langs een ravijn. In dat ravijn was een klein beetje begroeiing, maar niet heel veel. Een vrachtwagen op volle vaart kwam aangereden, die heeft de auto toen van de weg af geduwd, en de auto is van de klif afgereden. De Charmander die destijds in de lichte begroeiing van de klif zat, pakte door het open raam Ally vast en zorgde ervoor dat Ally niet meegesleurd werd door de vallende auto. De charmander die haar destijds gered had, werd Ally's begin Pokémon. Toen ze haar verhaal vertelde aan de stad waarin ze woonde -liftend was ze er gekomen- en vertelde over de heldhaftige daad van haar Charmander, werd ze niet geloofd. Alleen met haar verdriet, is ze samen met Charmander weggegaan. Toen de mensen de auto vonden, en haar verhaal eindelijk geloofde, was Ally al weg.

    Ik maak mijn rol z.s.m af.


    Zo, die is af!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Zo, die is af!

    Flinke beschrijving! (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Naam: Lucy Smith.
    Leeftijd32.
    Starter: Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred.
    Relatiestatus: Relatie met Gino Smith -> Komt niet voor in de RPG.
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk: Lucy heeft een beetje een brits accent en ze is een echt meiden meisje. Ze houd erg veel van haar pokémon en is elke dag wel in om op expeditie te gaan naar nieuwe pokémon, er is alleen een probleem, niet alle pokémon houden van haar. Lucy heeft een hekel aan mensen die ''stout'' tegen andere doen en ze heeft al helemaal een hekel aan mensen die schelden. Lucy kan nergens tegen, ze kan niet tegen haar verlies. Als ze verlies verandert haar stemming in een keer en dan moet je haar skitty haar laten kalmeren.
    Uiterlijk: Bruin haar, blauwe ogen. 9/10 keer een jurk aan.


    Extra: SKITTY IS DE SCHATTIGSTE POKÉMON OOIT )(*&^%R$#%^&*(%$


    Giovanni

    Ik heb vragen...
    Hebben we een berg? zo ja moet ik dan even een kaart maken met meren, berg, caves, rivers en weet ik het allemaal...
    Twee: Mogen we later in de RPG een zeldzame pokemon vangen? NOTE: Later...
    Drie: Kent Jasper al iemand of kennen ze elkaar allemaal niet?


    We've lived in the shadows for far too long.

    1) ja we hebben een berg. Maakt niet uit misschien kun je samen doen met owlsome want zij doet ook.
    2) ja, als je de tijd er maar voor neemt.
    3) kun je afspreken, misschien wel misschien niet.


    Giovanni

    Ik vind niet dat je zeldzame mag vangen.. tegenkomen is okee, maar die dingen zouden gewoon overpowered moeten zijn, dus je als je zo'n ding hebt ben je eigenlijk onverslaanbaar. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Ik vind niet dat je zeldzame mag vangen.. tegenkomen is okee, maar die dingen zouden gewoon overpowered moeten zijn, dus je als je zo'n ding hebt ben je eigenlijk onverslaanbaar. :')
    nee hoor, ik bedoel meer met ruilen met leaders ofzo. En er moet btw een professor zijn, Professor Tree.?


    Giovanni

    Owlsome schreef:
    Ik vind niet dat je zeldzame mag vangen.. tegenkomen is okee, maar die dingen zouden gewoon overpowered moeten zijn, dus je als je zo'n ding hebt ben je eigenlijk onverslaanbaar. :')


    Deino, absol en Riolu zijn ook niet onverslaanbaar^^ Ik ben het wel met je eens dat we legendarische pokemon alleen tegen kunnen komen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oja nog 2 dingen.

    1) Er komt een speciaal vechttopic, als je iets hebt gepost in het vechttopic plaats je een link in het RPG-topic.
    2) Als dit een succes word, zullen we dan een vervolg maken? Dat zij mensen erbij hebben gehaald en dan meer mensen en dat het eiland bewoonder is? Meer mensen etc.


    Giovanni

    Ik weet niet of ik nog mee kan doen. :X
    Maar als het kan heb ik in dat geval trainertje bedacht:

    Naam: Hayden Williams
    Leeftijd: 15 jaar
    Starter: Torchic
    Relatiestatus: Single
    Job: Trainer
    Innerlijk: Na een hevige ruzie met zijn ouders liep Hayden weg van huis samen met zijn Torchic en besloot over de pokemon wereld te reizen om een van de beste pokemon trainers ooit te worden. Nog altijd achtervolgt zijn zware verleden hem, maar hij is vast besloten om iedereen wie zei dat het onzin was dat hij ooit een goede pokemon trainer kon worden het tegendeel te bewijzen. Hij heeft daardoor een innig band met zijn torchic wie hij altijd bij zich houdt.
    Uiterlijk:


    Extra:
    - Hayden's Torchic heet Snow.
    - Hayden houdt wanneer hij een sterke band heeft met pokemon's die pokemon's in zijn party.
    - Hayden wilt zo min mogelijk pokemon's gebruiken tijdens gevechten en in zijn party hebben.
    - Hayden blijft over het algemeen heel koel en reageert vaak ook emotieloos op ernstige situaties, behalve als het hem echt hard raakt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik weet niet of ik nog mee kan doen. :X
    Maar als het kan heb ik in dat geval trainertje bedacht:

    Naam: Hayden Williams
    Leeftijd: 15 jaar
    Starter: Torchic
    Relatiestatus: Single
    Job: Trainer
    Innerlijk: Na een hevige ruzie met zijn ouders liep Hayden weg van huis samen met zijn Torchic en besloot over de pokemon wereld te reizen om een van de beste pokemon trainers ooit te worden. Nog altijd achtervolgt zijn zware verleden hem, maar hij is vast besloten om iedereen wie zei dat het onzin was dat hij ooit een goede pokemon trainer kon worden het tegendeel te bewijzen. Hij heeft daardoor een innig band met zijn torchic wie hij altijd bij zich houdt.
    Uiterlijk:


    Extra:
    - Hayden's Torchic heet Snow.
    - Hayden houdt wanneer hij een sterke band heeft met pokemon's die pokemon's in zijn party.
    - Hayden wilt zo min mogelijk pokemon's gebruiken tijdens gevechten en in zijn party hebben.
    - Hayden blijft over het algemeen heel koel en reageert vaak ook emotieloos op ernstige situaties, behalve als het hem echt hard raakt.


    Ik vind het juist fijn dat je mee wilt doen en een jongen wilt zijn, maar lees eerst eens eventjes wat er staat.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:24 ]


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ik vind het juist fijn dat je mee wilt doen en een jongen wilt zijn, maar lees eerst eens eventjes wat er staat.


    Ben nog bezig met het tweede personage, die komt eraan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.