• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Isgoed


    Giovanni

    LyraPhoenix schreef:
    Naam: Lexim Flight
    Leeftijd Net 19
    Starter: Flying type- Pidgeot, swellow, murkrow, swanna
    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk: Lexim is erg teruggetrokken en wilt graag buiten ruzies houden. Hij heeft een hekel aan om te vechten zonder reden.
    Uiterlijk: Naar plaatje:[url] http://lyra202.deviantart.com/art/music-365671840?q=gallery%3Alyra202&qo=2[/url]
    Zijn ogen zijn een beetje appart, maar dat komt omdat ik het zelf getekent heb.
    Extra: Zijn leven is erg eenzaam, heeft geen vrienden en heeft altijd Murkrow buiten de pokebal.

    Als het zo goed is ben ik bereid om mee te doen.


    Ik heb zelf nog een aantal vragen?

    Het klinkt misschien stom maar wat is Mary sue?
    Mag ik de 5e gym zijn?
    En ik las iets over gevechts topic wordt er nog verteld over hoe we het gaan doen? Of zie ik het gewoon?
    Ik verander even wat: zie blauwe tekst


    Ik had even veranderd alles wat blauw is is veranderd en ik had nog een aantal vragen:


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Tara Rivers
    Leeftijd: 23 Jaar.
    Starter: Zebstrika, Pikachu, Electrode en Luxray.
    Relatiestatus: Single.
    Trainer/nurse/gymleader: Gymleader Electric
    Innerlijk: Tara kent veel beschrijvingen, maar het beste woord dat bij haar past is wel 'Durfal'. Tara deinst nergens voor terug, en raakt niet snel bang. Ze heeft een grote mond, en is niet bang om mensen even keihard de waarheid te vertellen. Altijd is Tara wel ergens voor in, en is enorm actief, ze doet alles waar ze zin in heeft. Soms let ze daarom minder goed op de gevoelens van andere mensen, die ze dan vergeet, maar als ze zich dat realiseert, is ze zorgzaamheid zelve, en doet alles om het goed te maken. Achter deze grote mond zit namelijk een klein hartje, die snel gekwetst raakt als je een verkeerde opmerking maakt. Als je Tara kwetst, onthoudt ze het voor heel, heel lang, maar ze is de beste in haar emoties verbergen. Ze kan heel lief zijn, als iemand het moeilijk heeft, maar tijdens Battles is ze heel sportief en strijdlustig. Veel mensen zijn ook een beetje bang voor deze sterke meid.
    Uiterlijk:
    Extra:
    ~ Tara organiseert vaak feestjes.
    ~ Haar Zebstrika zit nooit in een Pokébal, die loopt altijd bij haar.
    ~ De lieve kant, bewaart ze meestal alleen voor vrienden.
    ~ Ze heeft ooit een vriendje gehad. Ze woonden al samen in een appartement, maar toen hun relatie het best leek te zijn, kwam Tara erachter dat hij een affaire had met een andere vrouw. Daarom wantrouwd ze mannen ook van nature, en de wond die hij in haar hart heeft achtergelaten is nooit helemaal geheeld.


    Tijd voor koffie.

    Uiterlijk komt z.s.m maar dat kan ik hier niet doen.


    Tijd voor koffie.

    Ik ga denk ik nog een meisje als trainer maken


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil best nog een vrouwelijke Gymleader doen, maar dan wordt dat zo'n random appearance persoon. Die speel ik liever niet de hele RPG, aangezien ik niet twee tegelijk kan bijhouden. Maar dat zij de eerste is of zo die niet mee gaat, vind ik best.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    LyraPhoenix schreef:
    Naam: Lexim Flight
    Leeftijd Net 19
    Starter: Flying type- Pidgeot, swellow, murkrow, swanna
    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk: Lexim is erg teruggetrokken en wilt graag buiten ruzies houden. Hij heeft een hekel aan om te vechten zonder reden.
    Uiterlijk: Naar plaatje:[url] http://lyra202.deviantart.com/art/music-365671840?q=gallery%3Alyra202&qo=2[/url]
    Zijn ogen zijn een beetje appart, maar dat komt omdat ik het zelf getekent heb.
    Extra: Zijn leven is erg eenzaam, heeft geen vrienden en heeft altijd Murkrow buiten de pokebal.

    Als het zo goed is ben ik bereid om mee te doen.


    Ik heb zelf nog een aantal vragen?

    Het klinkt misschien stom maar wat is Mary sue?
    Mag ik de 5e gym zijn?
    En ik las iets over gevechts topic wordt er nog verteld over hoe we het gaan doen? Of zie ik het gewoon?
    Ik verander even wat: zie blauwe tekst


    Mary sue is een ''powerfull/perfect'' Character, en dat mag dus niet.

    2. Ik zeg er later meer over, als we starten.

    3. Je mag geen 5 gym, sorry vanwege een goede reden, tussen stad 4 en 5 is een Road of the dead, daar zal er iets gebeuren met de kinderen ^.^ Meer zeg ik later maar ok, En ik wou eigenlijk dan dat dark in 5 kwam.


    Giovanni

    Oja en @LyraPhoenix nog iets, zou je in je innerlijk erbij willen zetten wie zij heeft verloren.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Mary sue is een ''powerfull/perfect'' Character, en dat mag dus niet.

    2. Ik zeg er later meer over, als we starten.

    3. Je mag geen 5 gym, sorry vanwege een goede reden, tussen stad 4 en 5 is een Road of the dead, daar zal er iets gebeuren met de kinderen ^.^ Meer zeg ik later maar ok, En ik wou eigenlijk dan dat dark in 5 kwam.


    Road of dead :P Ahh leuke naam.
    Ook een heel erge subtiele hint van wat er gaat gebeuren.
    En uit alle wegen die er zijn, is er echt geen andere weg die de kinderen konden nemen dan de road of dead? xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    MENSEN WE HEBBEN EEN PROBLEEM! Er zijn nog geen water en grass gym, en we hebben nog maar 1 gymleader over.
    Wilt iemand changen of moeten we het gewoon laten OF een negende gym.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    MENSEN WE HEBBEN EEN PROBLEEM! Er zijn nog geen water en grass gym, en we hebben nog maar 1 gymleader over.
    Wilt iemand changen of moeten we het gewoon laten OF een negende gym.


    'Negende gym lijkt mij oké.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Road of dead :P Ahh leuke naam.
    Ook een heel erge subtiele hint van wat er gaat gebeuren.
    En uit alle wegen die er zijn, is er echt geen andere weg die de kinderen konden nemen dan de road of dead? xD


    Nee, weetje wat? Ik verklap het gewoon :P Die ene pokémon die dingen bij mensen kan laten visualiseren laten de kinderen hun overledene-dierbare zien.

    Leuk idee of niet?


    Giovanni

    Laat het zo? Ik denk dat je het best zo kan laten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Baelo schreef:
    MENSEN WE HEBBEN EEN PROBLEEM! Er zijn nog geen water en grass gym, en we hebben nog maar 1 gymleader over.
    Wilt iemand changen of moeten we het gewoon laten OF een negende gym.


    Neee... Dan klopt het hele verhaal niet meer en dan klopt het hele 'verzamel de acht badges idee' niet meer.


    26 - 02 - '16

    Baelo schreef:
    (...)

    Nee, weetje wat? Ik verklap het gewoon :P Die ene pokémon die dingen bij mensen kan laten visualiseren laten de kinderen hun overledene-dierbare zien.

    Leuk idee of niet?


    Nah dat kan, op zich is het idee leuk, maar dan moet iedereen wel op dat moment even ver zijn met de persoonlijke ontwikkeling van zijn personage en dat de herinneringen saga van die dierbare is afgesloten. Of te wel, het gaat dan iets moeilijker denk ik om je personage wat mysterieus te houden over zijn verleden, tenminste de connectie met zijn dierbare moet al snel onthult worden. Maar dat is wa tik denk. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.