• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh, Nico Tortorella, I love him :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yea me too
    Vind hem wel genius in the following xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik reageer morgen ! :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ophilia schreef:
    Ik reageer morgen ! :3

    Ik ook (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wie zijn er momenteel allemaal in de Grote Zaal? Dan kan ik daar rekening mee houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Wie zijn er momenteel allemaal in de Grote Zaal? Dan kan ik daar rekening mee houden.

    In ieder geval, mijn personage, die van Endure & van Thasarine. Voor de rest weet ik het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tortura schreef:
    Wie zijn er momenteel allemaal in de Grote Zaal? Dan kan ik daar rekening mee houden.


    alle vampiers op de personagelijst (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben van 1 juni tm 9 juni op vakantie, zal dan dus ook niet reageren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ooh, dat is oké (: Wil je dat ik op je wacht? Want eerlijk gezegd had ik niet erg veel inspiratie, haha, heb mezelf beetje knel geschreven. Dus zodra het kan zou ik gewoon kunnen doen dat het ochtend is en ze hem maar boos achterlaat in zijn huis om zijn kater uit te zitten :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ooh, dat is oké (: Wil je dat ik op je wacht? Want eerlijk gezegd had ik niet erg veel inspiratie, haha, heb mezelf beetje knel geschreven. Dus zodra het kan zou ik gewoon kunnen doen dat het ochtend is en ze hem maar boos achterlaat in zijn huis om zijn kater uit te zitten :Y)



    Ja, je kan niet echt veel doen. Is goed hoor, maar als je verder wilt schrijven (mag je da ook gerust doen) kun je ook doen dat hij in slaap valt en ze hem maar achterlaat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Vreselijk vervelend, ik wil elke keer reageren maar dan krijg ik weer een berg werk over me heen!
    ik probeer echt zo snel mogelijk te reageren
    mijn excuses s;


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik ben ziek, dus ik ehb niet de neiging om een post te schrijven. :3 I'm sorry.
    Memoria --> Karev.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    @ Ubiquitous; wanneer denk je een post te kunnen schrijven met Alice? Want ik wacht al een lange tijd, net zoals Thasarine.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry! Zat eigenlijk te wachten op mededeling Silas, omdat ik dan meer kan, maar ik heb het morgen en de rest van de week superdruk! Maar zodra ik een gaatje heb zal ik proberen te posten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rond welke jaren speelt het zich ook alweer af?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered