• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Hihi. Idwallon zal morgen zijn beklagen komen doen. (:

    Dat vind ik best. Ik ben benieuwd, haha!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik dacht dat Silas Cedric Laurentius Salomon had gevraagd om Amaris rond te leiden, of gaat dit ergens anders over xd ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Maniae: Het gaat ergens anders over. Ik heb net mijn hele post van Cedric al geschreven, als ze zeggen dat ik 'm nu moet veranderen word ik gek, lolol. x'D

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 22:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien is het trouwens ook een idee als de vampiers de mensen een beetje kunnen "hypnotiseren", maar dan wel met een beperkte mate - kijkt te veel TVD -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat mij betteft is dat goed hoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay :')
    Dan moet er wel even duidelijk worden wat de beperking is, want ze hebben hier vast niet dat spul uit TVD xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Thasarine; Moet ik op jou wachten tot ik weer kan posten of maakt dat voor jou niet uit?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Back again, even alles bijlezen ;3
    Hoe laat is het trouwens in de rpg ? (qua avond / ochtend / licht / donker)


    Aan niets denken is ook denken.

    Nacht (: ik zat eraan te denken.dat Dae naar Mitch zou sturen om te checken, zodat zij informatie kin proberen los te krijgen.bij Vilkas. If that's okay with you guys, want verder weet ik niet veel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal vanavond wat schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    Nacht (: ik zat eraan te denken.dat Dae naar Mitch zou sturen om te checken, zodat zij informatie kin proberen los te krijgen.bij Vilkas. If that's okay with you guys, want verder weet ik niet veel.


    Wacht, huh?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Laat ik het zo zeggen: Ik weet even niks voor Dae om te doen, ik blijk heel goed te zijn in mezelf klem schrijven. Any entertaining ideas?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze kan Vilkas plagen? :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Catesby schreef:
    (...)

    Wacht, huh?


    Haha, ik ben dus niet de enige die die zin niet snapte
    Oh, en mijn personage kan ook niet veel doen, want hij slaapt gewoon (ik kan niets anders verzinnen dan wachten tot vroeg in de ochtend / laten slaapwandelen)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:24 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Hij kan toch wakker worden :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered