• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze is coowl, Elijah is gewoon een pussy xd
    Misschien laat ik hem ooit eens tegen haar ingaan, kijken hoe dat uitdraait.

    Ik weet nog niet of ik mee ga op een tien daags kamp in Juli..


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Florentina schreef:
    (...)

    Sorry ;(
    Ik hoop trouwens dat als wij aankomen het gebied waar we zitten niet weer gaat overstromen..


    Auwtsj, was dat de vorige keer? Balen! En wanneer ga je drie weken weg? En wow, dan ga ik weg, dus dan spreken wij elkaar 5 weken niet :'D

    And guys, it doesn't matter, since almost everyone is going on a holiday right? :p Dan valt ie gewoon weer even wa stiller, nouja, niks aan te doen dan (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Yeah, true. Maar hopelijk word de RPG dan wel snel weer opgepakt als mensen terug komen van vakantie. Vind het anders zo zonde. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh vast wel, althans, als meerdere er zo over denken zal dat wel (: Vind 't wel altijd jammer dat mensen niet durven in te springen bij een RPG. I once joined an RPG that was at topic 5 or something, haha. Ze helpen je altijd wel er in te komen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Auwtsj, was dat de vorige keer? Balen! En wanneer ga je drie weken weg? En wow, dan ga ik weg, dus dan spreken wij elkaar 5 weken niet :'D

    And guys, it doesn't matter, since almost everyone is going on a holiday right? :p Dan valt ie gewoon weer even wa stiller, nouja, niks aan te doen dan (:


    Nee, no worries, ik heb dit niet eerder meegemaakt. Ik bedoel eigenlijk dat het net overstroomt is, paar dagen geleden ofzo, en het hele evacuatieteam en weet ik veel wat moest worden opgetrommeld en er is ook iets van een brug ingestord? of iets dergelijks. That's a long time..


    Aan niets denken is ook denken.

    Over vakantie gesproken, 14 en 15 juli zit ik in Londen, 20 en 21 juli in Duitsland en ik ben wel heel de maand augustus op reis naar Frankrijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Over vakantie gesproken, 14 en 15 juli zit ik in Londen, 20 en 21 juli in Duitsland en ik ben wel heel de maand augustus op reis naar Frankrijk.

    Zo, jij bent lekker bezig. :Y).
    Veel plezier!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik ben alleen aan het einde van de vakantie naar kroatie s;


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wil iedereen dat ik een vakantieschema maak? Tis namelijk toch niet zo dat we ons adres op ons profiel hebben staan oid, so it's completely safe to do (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Wil iedereen dat ik een vakantieschema maak? Tis namelijk toch niet zo dat we ons adres op ons profiel hebben staan oid, so it's completely safe to do (:

    Van mij mag dat (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ubiquitous schreef:
    Wil iedereen dat ik een vakantieschema maak? Tis namelijk toch niet zo dat we ons adres op ons profiel hebben staan oid, so it's completely safe to do (:


    Lijkt me wel zo handig, weet je wanneer je wie kunt verwachten.


    Stand up when it's all crashing down.

    Leek mij ook. Ik zal morgen alles even fixen dan, diegene die willen dat het vermeld wordt kan het even doorgeven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Leek mij ook. Ik zal morgen alles even fixen dan, diegene die willen dat het vermeld wordt kan het even doorgeven (:


    Ik ben weg van 19 juli tot 4 augustus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    Ik ben weg van 19 juli tot 4 augustus.


    He ik ook! Wat grappig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    He ik ook! Wat grappig (:


    Misschien komen we elkaar nog tegen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered