• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke guys.. Ik ben ziek. Geweldige timing!! :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, ik join je. Ik ben al 3 dagen verkouden ;(


    Aan niets denken is ook denken.

    @ Tyrion: Gosh, sorry dat ik je zolang laat wachten! Maar ik ben nu bezig met een reactie terug. ;D

    En voor diegene boven mij, beterschap he! ^_^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Oke guys.. Ik ben ziek. Geweldige timing!! :/

    Awh, beterschap! Ik zitin de laatste drukke dagen van school en dan kan ik eindelijk weer een post plaatsen.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lolicia schreef:
    @ Tyrion: Gosh, sorry dat ik je zolang laat wachten! Maar ik ben nu bezig met een reactie terug. ;D

    En voor diegene boven mij, beterschap he! ^_^

    Neem je tijd (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Neem je tijd (:

    Hehehe, ik heb toch maar meteen teruggeschreven. Want ik houd nogal van dingen uitstellen. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Megaera schreef:
    Ik verveel me. D:


    Ik zal vandaag eens met mijn post bezig, had dat gisteren eigenlijk al willen doen maar het uiteten gaan liep nogal wat uit

    Jakkes, ik kom niet echt veel inspiratie tegen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 18:34 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    I think I'll be able to post next thursday/friday (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben van 18 tm 20 juni & 24 tm 28 juni weg, maar verwacht wel dat ik tussendoor toegang tot internet heb (af en toe) en dan kan maby kan reageren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik zal vandaag eens met mijn post bezig, had dat gisteren eigenlijk al willen doen maar het uiteten gaan liep nogal wat uit
    Jakkes, ik kom niet echt veel inspiratie tegen.

    Het was niet mijn bedoeling met dat berichtje dat je een post zou schrijven hoor! Ikzelf heb er ook lang over gedaan, en daarbij wilde ik gewoon even praten o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thasarine---> naam die hier boven staat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Morticia schreef:
    (...)
    Het was niet mijn bedoeling met dat berichtje dat je een post zou schrijven hoor! Ikzelf heb er ook lang over gedaan, en daarbij wilde ik gewoon even praten o.i.d.


    Zo had ik het ook helemaal niet opgevat, het was alleen toeval dat ik er al over na had gedacht om een post te gaan schrijven gisteren wat dus vandaag is geworden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Helloooo?


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry, ik had het gisteren ineens veel drukker. Moest ineens een CV schrijven env andaag geschiedenis en morgen naar artis -facepalm- Zodra ik tijd heb: Post. Hier als eerste, omdat ik hier in feite 3 mensen op me laat wachten '_'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 16:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Please niet doodgaan. Ik wil Cedric nog laten jagen. T__T


    Don't walk. Run, you sheep, run.