• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia schreef:
    Please niet doodgaan. Ik wil Cedric nog laten jagen. T__T


    Iedereen zat/zit in toetsweek, zal hierna wel beter worden ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wacht nog op een reactie :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice is trouwens vrij om op te reageren if you feel like it.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grappig , jullie reageren wel meteen als ik wat hier post (aa).
    Maar ik wil niemand opjagen, just checking whether you are still alive, en of de rpg niet sterft


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Grappig , jullie reageren wel meteen als ik wat hier post (aa).
    Maar ik wil niemand opjagen, just checking whether you are still alive, en of de rpg niet sterft

    Lolol. Hoezo is dat grappig? Ik wacht op een post en ik snap dat mensen het druk hebben. Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard en wil dat eigenlijk meteen al het antwoord terug weten. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Lolol. Hoezo is dat grappig? Ik wacht op een post en ik snap dat mensen het druk hebben. Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard en wil dat eigenlijk meteen al het antwoord terug weten. ;$


    Same here :Y) Ik ben ook super nieuwsgierig haha, maar heb geleerd geduld te hebben. Zelf ben ik namelijk, zoals jullie merken, ook niet even snel met posten. Vooral niet tijdens zo'n drukke periode.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Lolol. Hoezo is dat grappig? Ik wacht op een post en ik snap dat mensen het druk hebben. Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard en wil dat eigenlijk meteen al het antwoord terug weten. ;$


    Omdat iedereen het druk heeft maar het blijkbaar toch te verleidelijk is om op Q te zitten x3
    Ja, ik ben nieuwsgierig maar eerder altijd bang dat het rpg meteen doodloopt als mensen het even druk hebben , ze het dan vergeten na 1 week, en nooit meer reageren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Glad it's alive again ^^ Haha, gotta say I loved Lucas. Pff, die gast drinkt echt te veel naar Dae's zin ja :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    (...)

    Omdat iedereen het druk heeft maar het blijkbaar toch te verleidelijk is om op Q te zitten x3
    Ja, ik ben nieuwsgierig maar eerder altijd bang dat het rpg meteen doodloopt als mensen het even druk hebben , ze het dan vergeten na 1 week, en nooit meer reageren.

    Oh ja, ik ken het. Ik heb het zelf ook, vooral als de RPG net lekker loopt en op het punt staat om spannend te worden. Ugh. Maar goed, gelukkig reageren er nu weer wat mensen en blijft deze RPG nog wel effe leven hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je verwisseld Lucas met Elijah denk ik x)

    but yea, he drinks all his misery away xd
    Al heeft hij wel een beetje schrik van Dae wie niet?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Haha, I was just too busy and kept 3 people waiting :a Is er iemand voor Alice? (: (Ik ben namelijk echt het overzicht kwijt ;p)

    En jup, dat kan wel. Oh god, haha. Dat heb ik élke keer en achja, dat mag ook wel :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh ja, ik ken het. Ik heb het zelf ook, vooral als de RPG net lekker loopt en op het punt staat om spannend te worden. Ugh. Maar goed, gelukkig reageren er nu weer wat mensen en blijft deze RPG nog wel effe leven hehe.


    Indeed.
    Al ga ik alweer snel op vakantie en dan kan ik helaas 3 weken niet reageren
    Haha, I like Dae her character.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:07 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Indeed.
    Al ga ik alweer snel op vakantie en dan kan ik helaas 3 weken niet reageren
    Haha, I like Dae her character.

    *sobs*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    *sobs*


    Sorry ;(
    Ik hoop trouwens dat als wij aankomen het gebied waar we zitten niet weer gaat overstromen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Sorry ;(
    Ik hoop trouwens dat als wij aankomen het gebied waar we zitten niet weer gaat overstromen..

    Want dat is namelijk al eens gebeurd? Heb je een tentje of caravan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.