• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maniae schreef:
    Hij kan toch wakker worden :') ?


    Haha, ja, dat kan. Alleen weet ik dan even niets.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lol, misschien dat Lucas even.kan checken of hij nog in bed ligt :p heeft Dae mooi de tijd Vilkas zijn vertrouwen te winnen, want hij is een grote informatiebron.:y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing, ik ga nu schrijven. I'm sorry dat het zo lang heeft geduurd.
    And your post was awesome. :].


    †

    Megaera schreef:
    Goldenwing, ik ga nu schrijven. I'm sorry dat het zo lang heeft geduurd.
    And your post was awesome. :].


    Dat geeft niet and thanks. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Blub blub, tis een beetje doder aan t worden in de rpg. Hebben er mensen trouwens nu ook toetsweek?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb toetsweek s;
    Daarom ben ik ook wat afwezig


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik heb geen toetsweek, maar ik mijn agenda staat helemaal vol met toetsen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arme jullie, succes ermee!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb nog een week examens, daarna ben ik klaar x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    TicTac schreef:
    Ik heb nog een week examens, daarna ben ik klaar x)


    Me too... Veel succes :3

    O ja, Catesby => Chiron.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:20 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Toetsweek hiero :/ vandaar, sorry. Ik wilde Dae Lucas naar Mitch laten sturen. Die post komt zsm. Iig voor donderdag, gimme a week.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Toetsweek hiero :/ vandaar, sorry. Ik wilde Dae Lucas naar Mitch laten sturen. Die post komt zsm. Iig voor donderdag, gimme a week.


    Doe maar rustig aan, toetsweek is belangrijk ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Doe maar rustig aan, toetsweek is belangrijk ;3


    Ja nou, ze hebben economie én filosofie op 'één dag gegooid. Huiluuuh. De dag erna wiskunde en Engels mondeling over een boek dat ik niet gelezen heb, maar wil 't wel nailen en die dag daarna een Frans mondeling en in die week moet mijn Geschiedenis PO/presentatie (ja, beiden ja) en leesdossier Nederlands af. En dat zijn nog niet al mijn toetsen, pfffft D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja nou, ze hebben economie én filosofie op 'één dag gegooid. Huiluuuh. De dag erna wiskunde en Engels mondeling over een boek dat ik niet gelezen heb, maar wil 't wel nailen en die dag daarna een Frans mondeling en in die week moet mijn Geschiedenis PO/presentatie (ja, beiden ja) en leesdossier Nederlands af. En dat zijn nog niet al mijn toetsen, pfffft D:


    Jees, wat veel. Dat leesdossier van Nederlands is wel je laatste prioriteit zou ik zeggen, dat kan alleen wel / niet goed gekeurd worden en daar doen ze meestal niet heel moeilijk over (je moet het natuurlijk wel af hebben). Succes met je Engels, ik heb op mijn literatuurmondeling een 8 gehaald, en mijn mondeling ging over iets van 4 / 5 boeken waar ik er maar 1 van had gelezen. Hopelijk stelt dat je een beetje gerust.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik verveel me. D:


    †