• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Canada nog wel, doe maar ruig! o:


    Yeahh, echt heel veel zin in. T is een soort van de eindexamenreis van mij en mn zus, al gaat de rest an het gezin ook mee.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oeh, zo heb ik niks te schrijven en zo ineens heel veel en heb ik ook nog de tijd! (: Ik ga gelijk schrijven voor Dae [a]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je post was trouwens echt leuk, ghehe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, oké :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik dacht dat die dranktent gewoon buiten stond xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh well, dan zijn ze misschien in de tussentijd ergens naar binnen gegaan, haha :'D Lol, te lang wachten met posten is niet handig, ik was namelijk echt compleet vergeten waar ze waren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maniae schreef:
    Ik dacht dat die dranktent gewoon buiten stond xd


    Haha ja klopt


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Haha ja klopt

    Ik wil met jouw personage. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik wil met jouw personage. :9~


    Yes, my lady, when the times comes ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil posten, maar het duurt echt heel lang. Zeker als je telefoon/ipod moet typen.D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Florentina schreef:
    (...)
    Yes, my lady, when the times comes ;3

    Sammie Claflin. Holy fuck. :9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Sammie Claflin. Holy fuck. :9~:9~


    Yeeeess, I like him ;D
    En ik vind dat de hungergames 2e deel nu maar eens moet uitkomen


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Yeeeess, I like him ;D
    En ik vind dat de hungergames 2e deel nu maar eens moet uitkomen

    Yeah, same here dude. I. Wanna. See. Sammie. *drooools*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Even een vraagje zou ik nog mee kunnen doen?

    EDIT: Heb al een antwoord op mijn vraag.


    Naam: Katharina Marie Deveraux
    Bijnaam: Kath, Kathy Mar
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19/3 maand
    Innerlijk: Katharina is sinds ze een vampier is erg verbitterd, ook is ze erg agressief en onvoorspelbaar. Achter die harde kant zit natuurlijk ook een zachte kant. Ze is erg zorgzaam en behulpzaam. Echter laat ze dit niet altijd zien omdat mensen hier graag misbruik van maken. Ze is iemand die rust om haar heen nodig heeft om niet gehaast en druk te worden. Ze trekt zich zelf dan ook vaak terug om die rust te krijgen. Katharina is iemand die zegt wat ze denkt. Ze kan onzeker over komen en is wel eens verlegen zoals elk iemand. Ze kan creatief zijn met dingen bedenken maar houd er ook van om te zingen. Ze is iemand die snel dingen vergeet en ook onhandig kan zijn. Hier door brengt ze haar zelf vaak in de problemen. Ze is erg nieuwsgierig maar weet wanneer ze niet door moet gaan. Ook kom je er snel genoeg achter of ze je mag of niet.
    Uiterlijk: Katharina had al een bleke huid van haar zelf wat nu dus alleen maar erger is nu ze een vampier is. Ze heeft donkerblauwe ogen met grijze vegen er door heel. Ze heeft lange blonde haren die tot haar middel komen. Ze heeft donkere wenkbrauwen die prefect zijn. Verder heeft ze de juiste rondingen maar is toch wat aan de dunne kant. Ze is maar 1.54 dus redelijk klein. Maar ondanks dat moet je haar zeker niet onderschatten. Ze heeft enkele oude littekens op haar lichaam en heeft een wijnvlek op haar schouder waar ze zich erg voor schaamt.
    Rol Vampier rang 4
    Verleden: Katharina is samen met haar tweeling zusje marie geboren in de rijke familie genaamd Deveraux. Ze hadden het dus goed thuis, Katharina werd samen met haar zusje opgevoed door een kindermeisje. Katharina had altijd al een hekel aan haar maar luisterde wel. Dit omdat ze er niet geslagen wou worden door haar moeder. Haar moeder is echt een kreng. Ze denkt enkel aan haar zelf en haar status. Katharina en Marie mochten nooit echt spelen en moesten alleen maar leren hoe ze de perfecte vrouw konden zijn. Ze waren al uitgehuwelijkt voor hun geboorte. Katharina was dol op paarden en reed dan ook vaak paard wanneer het kon. Ze kon goed met haar vader overweg en ging dan ook tegen haar moeders zin in mee op zaken reizen. Haar vader wou haar namelijk laten zien hoe alles moest in het leven. Op haar 16de ontmoette ze de 3 jaar oudere Tyler. Hij was de jongen met wie ze zou moeten trouwen. Katharina deed net als of ze hem niet mag gewoon om haar moeder tegen te werken. Hoe vaker ze met hem omging hoe meer ze om Tyler ging geven. Op haar 18de vertelde ze hem dat ze van hem hield en 3 dagen later gingen ze trouwen. Katharina was erg gelukkig met Tyler en kreeg samen een kind. Drie maand later werd ze veranderd in een vampier. Dit is nog geen 3 maand geleden wat bekend dat ze een nieuweling is. Haar man denkt dat ze dood is en het duurde niet lang voor hij met haar zus is gaan trouwen. Katharina is hier woedend om en geeft elke vampier de schuld van dit alles. Nachts zit ze vaak in een boom vlak bij haar oude huis om te kijken naar haar dochtertje.


    Ik ben nooit echt goed in het schrijven van het verleden enzo xD

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:22 ]