• Hoe handig is dit! Jullie kennen vat nog wel de tattoos die vroeger in jouw kauwgumpje zaten?
    Bourjous komt nu met de Faux & Fabulous tattoos. Dit is hetzelfde idee als de kauwgumpjes tattoos, alleen in andere ontwerpen.
    De tattoos zijn niet van hele goede kwaliteit, ze gaan er ongeveer in twee tot drie dagen er vanaf, zolang je er maar niet ruw overheen wast. Ze zijn te koop voor €9,99 bij Etos en DA.
    Klik!
    Ik weet trouwens nog niet of dit bekend was onder jullie :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze wel leuk hoor, maar of ik er 10 euro aan wil uitgeven is een ander verhaal. :]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 19:01 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het eigenlijk niet zo leuk. Het zijn alleen maar afgezaagde ontwerpen en het is zo... nep.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is wel leuk.... maar hoe origineel is een echte tattoo dan nog.
    Is ook zo stom als je tegen iemand zegt: hé waar heb jij hem gekocht.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Itami schreef:
    Euhm, nee. Ik vind dat eerder iets voor kleine kinderen. :') Ik neem wel een echte met meer betekenis.


    Genius schreef:
    Nou het ziet er wel leuk uit maar ik zou dat niet zo snel doen. Ik hou het wel bij mijn echte :'D


    Leviosae schreef:
    Vroeger vond ik dat echt helemaal te gek maar nu shame als je daar mee gaat rondlopen.


    Dit dus. ^


    Chaos is a ladder.