• Maar ik ben behoorlijk kieskeurig, dus hier een lijstje waar het verhaal zich ook aan moet houden.

    x Niet veel hoofdstukken, ik houd niet van bij lezen, behalve als het verhaal ontzettend goed geschreven is.
    x Genre maakt me niet zo bijzonder veel uit.
    x Vaak posten, niet dat ik elke dag een hoofdstuk verwacht, maar wel minimaal een per twee week.
    x Gelieve link van je verhaal in dit topic zitten (en zo mogelijk kleine samenvatting)
    x Ik zoek echt Harry Potter fanfic's, aangezien ze wel uitgestorven lijken te zijn. (En geloof me ik heb het forum afgezocht naar nieuwe story's)

    Voor wanneer je met een one direction fanfic aankomt:
    x Bromances lees ik als ze heel goed zijn
    x Verhalen die me niet bijzonder lijken, of met ideeën die te vaak zijn gebruikt, ik doe niet eens de moeite om te kijken.

    Kom maar op!


    Alleen maar tranen van geluk

    " class="bbcode_url" target="_blank">http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/



    klikkerdeklik :D

    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in
    ….


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Nog niet aan begonnen want ik wacht tot mijn andere story (met The Vampire Diaries) afgelopen is.



    Na de overwinning op Voldemort is de toverwereld zich langzamerhand weer aan het herstellen. En hoewel iedereen zijn of haar leven weer redelijk kan oppakkken, verloopt met bij Draco Malfidus anders. Hij is in de war en weet niet meer wat hij met zichzelf aanmoet, vooral omdat zijn ouders in Azkaban zitten. Omdat hij het grote landhuis van zijn ouders moet blijven onderhouden en omdat hij inkomen nodig heeft, solliciteert hij bij Odius en Oorlof; Een winkel in de Verdonkeremaansteeg in de Wegisweg. Hij wordt me groot enthousiasme aangenomen want ook al staat de familie Malfidus nu slecht bekend door de trouwheid aan Voldemort, de eigenaren van de winkel willen hem nog steeds in dienst hebben.

    In de winkel werkt echter ook Adriana. Een bloedmooie en ietwat mysterieuze heks die Draco nog nooit eerder heeft gezien. Ze heeft dezelfde leeftijd als hem en werkt ook op dezelfde dagen als hem. De twee kunnen vanaf het begin af aan goed met elkaar opschieten en eindelijk lijkt Draco iemand gevonden te hebben die van dezelfde klasse is als hem en hem respecteert voor wie hij is. Maar Adriana draagt geheimen met zich mee die beslist niet openbaar gemaakt mogen worden. Is Draco instaat om deze geheimen voor zich te kunnen houden zodra zijn ouders uit Azkaban komen of zal hij zijn vader Lucius de kans geven om weer een gevreesde tovenaar te worden.





    • Een Nederlands geschreven verhaal.
    • Een Harry Potter fanfiction maar kan matig tot extreem sterk afwijken van de originele verhaallijn van de boeken en films.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn meer dan welkom!
    • Bijna alle personages behoren toe aan de schrijvers en makers van de boekenreeks en films.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:56 ]


    Chaos is a ladder.



    KissNJHoranx & hiscurls ||
    One Direction bestaat niet ||
    Nederlands geschreven ||
    Nederlands gesproken ||
    Soundtrack ||


    night thinking, day dreaming

    Ik heb een Disney-Fanfic, maar ik weet niet of je dat leest..


    26 - 02 - '16

    Story 1
    Van een vriend:
    Story 2

    Game of Thrones stories


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Heey!
    Momenteel ben ik bezig met een story: I forgive you || Niall Horan
    Ik wil niet teveel gaan verklappen, daarom heb ik onder de spoiler knop de proloog gezet.
    De hoofdpersonages;
    Elise Ella Hensson:


    Niall James Horan:



    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik heb een Hp Fanfic,
    Vandaag pas begonnen, proloog staat online, de rest komt pas over 5 dagen aangezien ik een beetje nog moet bedenken hoe ik het allemaal ge bedenken,
    Ik doe altijd minimaal 1000 woorden per hoofdstuk.
    Le Klik voor mijn storyy (:
    Het wijkt trouwens wel een beetje af van de originele verhaallijn, maar het begint in het 1e boek.

    En ja, ik vind het ook dat de Hp's uitgestorven zijn :c
    Wat gebeurt er met de Fans van de meest goeie films ever?!
    1D neemt Q over X.x
    Ik was ooit fan, maar nu word ik een beetje ziek van alle 1D gedoe x'd

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:57 ]


    Little do you know

    Je kan een kijkje nemen bij mijn story. Geen idee of het goed genoeg is haha, het is in ieder geval wel anders dan de standaard 1D-verhalen.



    Don't get too close, it's dark inside, it's where my demons hide, it's where my demons hide.



    Soundtrack
    Dit verhaal kan 16+ delen bevatten
    One Direction bestaat niet

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:15 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik ben begonnen met een HP fanfic. Neem een kijkje en zie maar of je het wat vind. (:



    Het is zover. Lianne's vijfde jaar op Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry is aangebroken. Het zal een jaar worden vol nieuwe dingen. Nieuwe lesstof, nieuwe docenten en nieuwe ervaringen.
    Hoe zal het Lianne dit jaar vergaan op Hogwarts? Lees het hier, in ''My life at Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry''.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil meer hp fanfic C:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:22 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    http://www.quizlet.nl/stories/117943/theres-something-you-have-to-know-about-me---niall-james-horan/
    misschien is deze wat voor je


    It's for those who dare to fucking dream

    Younique schreef:
    Ik wil meer hp fanfic C:


    Ik heb een Hp Fanfic :3
    Le Klik voor een Hp Fanfic x'D
    Pas net gestart, Proloog is al online, maar de rest komt als ik ene hoofdstukje helemaal heb uitgeschreven en er tevreden over ben d:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 16:13 ]


    Little do you know

    The Rules of Attraction

    Not all those who wander are lost.

    Voldemort en zijn Death Eaters bereiden zich voor op de grote confrontatie met Harry Potter. Ondanks dat hij dit niet laat blijken, is The Dark Lord niet helemaal zeker van zijn zaak. Hij laat zijn volgelingen een zoektocht ondergaan naar een lang verloren artefact dat ooit in zijn bezit is geweest. Als Bellatrix het voorwerp heeft opgespoord, lijkt de overwinning heel dichtbij. Het enige probleem is dat het in handen is van de 21-jarige jager van het Ierse Quidditch team.
    Voldemort legt de opdracht om het artefact te bemachtigen in handen van één van zijn laatste rekruten, Draco Malfoy. Voor hem de ideale kans om zich te bewijzen tegenover de Tiran en om zijn veiligheid te garanderen. Alleen raakt Draco er dieper in verwikkelt dan hij ooit verwacht had. Wat als zijn leven niet langer het enige is wat op het spel staat.

    # Nederlands geschreven
    # Ramsays Production
    # Willa Holland

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 16:15 ]


    And in that moment, we were infinite.