• Maar ik ben behoorlijk kieskeurig, dus hier een lijstje waar het verhaal zich ook aan moet houden.

    x Niet veel hoofdstukken, ik houd niet van bij lezen, behalve als het verhaal ontzettend goed geschreven is.
    x Genre maakt me niet zo bijzonder veel uit.
    x Vaak posten, niet dat ik elke dag een hoofdstuk verwacht, maar wel minimaal een per twee week.
    x Gelieve link van je verhaal in dit topic zitten (en zo mogelijk kleine samenvatting)
    x Ik zoek echt Harry Potter fanfic's, aangezien ze wel uitgestorven lijken te zijn. (En geloof me ik heb het forum afgezocht naar nieuwe story's)

    Voor wanneer je met een one direction fanfic aankomt:
    x Bromances lees ik als ze heel goed zijn
    x Verhalen die me niet bijzonder lijken, of met ideeën die te vaak zijn gebruikt, ik doe niet eens de moeite om te kijken.

    Kom maar op!


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb miss wel een verhaal. wat niet veel voorkomt op Q. :p hopes you likes : p



    soundtrack :


    Ze komen terug
    Je kunt ze niet zien
    Ze ruiken je angst
    Je kan je niet verbergen
    De jacht is geopend
    Bid


    voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
    ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
    maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
    vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
    ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
    en toen gebeurde dit...




    http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy en London's Blood Shot. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    two girls
    one passion
    vlogging






    A camera is a Save Button for the mind's eye - Rogu kingston


    One Direction bestaat
    Kan 16+ bevatten
    Geschreven in het Nederlands en gesproken in het Engels
    Ik waarschuw NIET dus neem abbo ;)
    Geschreven door PinkCloud
    Begint bij 10 abbo's





    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged.


    -

    The Body Swap || Zayn Malik


    Music only makes me stronger...

    Klik!


    Tijd voor koffie.

    Leave, just like you did before • Zayn Malik

    Hier zullen alle One Direction leden in voorkomen, het zijn de hoofdpersonen maar verder in het verhaal wordt het verhaal wat meer gericht op Zayn, omdat dat beter uitkomt :Y)

    But.. Why? I - I tought that we had something special,' I said with a broken voice, 'Just go away! I don't want to see you anymore!' I screamed at him and he just did like he didn't care. The tears streamed down my face, but he still looked at me with no emotion. 'I don't want to be your girlfriend anymore. It's over. You ruined everything.' The only thing he did was staring at me, he didn't care. The person who I loved was gone, completely gone. How could he do this to me?













    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    One Direction bestaat niet.
    © Jessieowk


    always have fun


    Our Memories - Harry Edward Styles


    - Fanfiction, drama, romantiek.
    - Lopend.
    - Harry Edward Styles.
    - One Direction bestaat niet, wel komen de andere jongens er in voor.

    Beschrijving:

    Emma DeClaire is zeventien als haar vader wil dat ze een verloofde gaat kiezen. Haar moeder is jaren geleden gestorven en haar vader is depressief, waardoor hij alles in Emma's leven zo veilig mogelijk wil doen. Ze gaat niet naar school, mag 's avonds niet gaan stappen... Hierdoor heeft ze bijna geen vrienden. Gelukkig is haar beste vriendin Mandy Jones er ook nog. Zij vertelt wat er in de buitenwereld gaande is.
    Dan is er nog die leuke Harry, hij heeft schokkende jeugdherinneringen doorstaan. Maar wat als Louis opduikt met een prachtige verrassing? En dan zijn er ook nog vage beelden en flashbacks uit het verleden...
    Lukt het Emma om de goede keuzes te maken? Gaat ze niet telkens de verkeerde weg in, waardoor ze alles nog erger maakt?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik had eerst een Ron Weasley verhaal, maar die heb ik geïnactiveerd, omdat ik deze wil herschrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Love isn't perfect [A Sirius Black story]

    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?
    Dit is het verhaal over hoe Sirius verliefd wordt. Helaas pakken dingen anders uit dan verwacht. Er liggen duistere krachten op de loer, klaar om toe te slaan en al het geluk kapot te maken.


    Deze story is al afgelopen en heeft dus al wel redelijk wat hoofdstukken. Maar aan de reacties van de mensen die het gelezen hebben te oordelen denk ik dat het wel de moeite waard is als je er van houd.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb een verhaal geschreven, een HP fanfic. Heb 'm twee keer geschreven (de eerste keer was ik twee jaar geleden begonnen, dus die is toch wat minder goed), maar de tweede is daardoor nog helemaal niet ver gevorderd (net het eerste proloog/hoofdstuk af). Ben benieuwd wat je ervan vindt!
    Renzo || Harry Potter fanfic


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dear world,



    Dear world,
    it's time. The day I waited for almost my whole life comes closer and closer.
    And the only thing I can say about it is that I'm afraid.
    Afraid of what's comming and how I would deal with it.

    Kisses, Keaira.


    HP Fanfic ik ga proberen om te dag een hoofdstuk te activeren maar gezien ik veel moet gaan werken weet ik niet of het gaat lukken.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 11:58 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    One Shots

    Hier kan je je eigen one shot aanvragen.
    Je mag dus zelf bepalen over wie hij gaat en wat er gebeurt!

    Alvast bedankt x