• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline




    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave:
    (engel/demon)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (bij demonen of engelen de geschiedenis?)

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Reserveringen blijven max 3 dagen staan
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Even veel jongens als meisjes alsjeblief
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Alexi Jaylin Parker
    Bijnaam: Lexi
    Rol: Demon
    Leeftijd: 17
    Leeftijd Demon: 34
    Kant: Oude Koning
    Gave: Weet ze nog niet
    Karakter:
    Voor ze verandert werd was ze vrolijk en heel beïnvloedbaar door andere mensen. Nu is ze iets afstandelijker. Tegen haar vrienden, Mayra en Tyler is ze het meisje van vroeger, het mensenmeisje, maar voor de buitenwereld gedraagt ze zich meer als een demon dan een mens. Ze heeft last van een ochtendhumeur en houd altijd een masker op. Nadat haar hart is gebroken -zie geschiedenis- laat ze zichzelf niet toe om opnieuw verliefd te worden en laat zichzelf enkel toe om met jongens, mensenjongens, te spelen en hen dezelfde pijn te laten voelen als zij gevoeld heeft.
    Uiterlijk:





    Extra: Geschiedenis: 17 jaar geleden was Lexi gevallen voor een demonenjongen, genaamd Axton Crawford, ze dacht dat hij oprecht van haar hield en was al snel zwanger van hem en wat later zelfs verloofd. Haar ouders hadden nooit wat van haar willen weten en sloegen haar, ze verboden haar dat ze hem niet meer mocht zien. Ze negeerde het en trok bij Axton in. Ze kreeg 2 kindjes, Mayra en Tyler. Alles leek goed te gaan tot Axton zich na een paar maanden na de geboorte vreemd begon te gedragen. Hij bleek bij een sekte te zitten die zijn gevoelens geblokkeerd hadden en uit arrogantie (?), sadisme (?), had hij haar zijn bloed laten drinken en haar dan alleen achtergelaten terwijl zij een demon werd. Dat was de laatste keer dat ze hem gezien had.

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    Naam: Mayra Kate Parker
    Bijnaam: May
    Rol: (Half)demon
    Leeftijd: 17
    Leeftijd Demon/Engel: 17
    Kant: Oude koning
    Gave: Telepathie met haar tweelingbroer Tyler
    Karakter: Mayra is een echte demon. Zij is niet zo als haar moeder is en was. Ze verleid mannen om met hen het bed in te duiken, of manipuleert mensen om haar zin te hebben, of haar niet meer te vervelen. Mayra lacht graag en stiekem mist ze ook wel haar vader maar dat laat ze aan niemand zien.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    _______________________________________________________________________________________________________________________

    Naam: Tyler Daniël Parker
    Bijnaam: Ty
    Rol: (Half)demon
    Leeftijd: 17
    Leeftijd Demon/Engel: 17
    Kant Oude koning
    Gave: Niet echt gedachten lezen, gewoon... aanvoelen
    Karakter: Later
    Uiterlijk:



    Extra: /


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mag ik een mannelijke engel reserveren?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jah hoor ik zet je erbij :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hoi, kennen jullie mij nog? :'D.
    Ellie heeft me overgehaald. Is het goed dat ik met mijn vorige rollen weer mee doe? Ik zal kijken of ik ze zo kan vinden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    is okay :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Lily Anderson
    Roepnaam: Lily
    Leeftijd: 19, als demon 461.
    Demon/ Engel/ mens: Demon
    Gave: Ze kan in andermans hoofd 'binnendringen' en zorgen voor gedachten en hallucinaties bij de desbetreffende persoon, ook als de dat niet willen.
    Kant: Nieuwe koning (wbw)
    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen perfectie): Niet lief. Zie je wel in de RPG. :'D
    Extra: Ze had een relatie met Damon vroeger, omnomnom. Door Lily is hij een demon.


    Wow, ik was diepzinnig in juli 2012. Lol. :W Misschien dat ik tijd vind om haar in te vullen... mijn andere rol komt er aan.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Elizabeth Moore
    Roepnaam: Lizz
    Leeftijd: 18, als demon 266.
    Demon/ Engel/ mens: Demon
    Gave: Lizz haar gave is vooral het manipuleren en verleiden. Ze weet je zo om haar vinger te winden; het geheim ligt haar bij haar ogen. Als je haar recht aankijkt en Lizz wilt iets van je, voelt het alsof je een soort van 'gehypnotiseert' bent.
    Kant: Oude koning
    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen perfectie): RPG.
    Extra: -



    :'D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    je moet nog een kant invullen en gave (als ze er een heeft)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    je moet nog een kant invullen en gave (als ze er een heeft)

    On it's way! *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Done that.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy c:

    En Lizl, wij moeten nog even Brandon in elkaar zetten (: Can I have Leslie back en ook nog een meisje mens :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jah ma wil je haar opnieuw maken of kopieren en aanpassen?
    En wie speelt er met Brandon? =)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik denk gewoon kopiëren, moet nog eventjes kijken ^^ en wat jij wilt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jij miss? Ik moet met Jake, Alexi, Mayra en Tyler spelen xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'