• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline




    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave:
    (engel/demon)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (bij demonen of engelen de geschiedenis?)

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Reserveringen blijven max 3 dagen staan
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Even veel jongens als meisjes alsjeblief
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    zou ik nog een gewone mensenjongen maken? Dan hebben we er weer eentje bij?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Flanaganish ---> Confortare :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol, ik wil ook nog wel een mensenjongen maken? x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Laten we allebei een mensenjongen maken :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Caritate Mansue May
    Bijnaam: Cari, Sue of gewoon bij haar achternaam: May
    Rol: (Jonge)Heks
    Leeftijd: 16
    Leeftijd Demon/Engel: -
    Kant: Oude koning
    Gave: Ze is heel krachtig, maar onhandig. Ze probeert haar gave nog te ontdekken.
    Karakter: Ze is zacht-aardig maar heel sluw. Ze kan heel gemeen overkomen terwijl ze dat helemaal niet bedoelt.
    Ze is heel trouw en heeft een goed hart, al wil niet iedereen dat inzien. Ze heeft een kant waarvan ze walgd. De donkere kant.
    Ze weet dat iedereen die heeft al is het soms moeilijk te geloven. In sommige situaties moet ze duidelijk vechten tegen die kant,
    zodat die haar niet helemaal kan overnemen. Ze is voor het balans houden van het goede en het kwade.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is door de Oude koning gevraagd om als spion te werken bij de Nieuwe koning. Vanwege haar sluwe karakter zou dat moeten lukken.
    De Oude koning heeft haar samen met een ander persoon gestuurd naar daar. Ondanks het protest heeft ze het toch gedaan. Al bleef het haar niet lekker zitten dat iemand meemoest. Ze dacht dat ze het wel alleen aan kon.

    Ik heb je een pb gestuurd over het hele heks gebeuren. Als je het niet wilt verander ik het wel.

    Die andere persoon komt er nog aan.
    Ik heb ook een tweede naam bijgevoegd

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 17:15 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam: Viderian Orion Gytowe
    Bijnaam: -
    Rol: Demon
    Leeftijd: 17
    Leeftijd Demon/Engel: 134
    Kant: Oude koning
    Gave: Hij kan communiceren met dieren en hij kan gevoelens aanvoelen van personen.
    Karakter: Hij is een stil en rustig. Soms kan hij toch uitbarsten, en dat wil je niet meemaken.
    Hij vind het moeilijk om fantasie van realiteit te onderscheiden, daarom praat hij liever met dieren.
    De dieren waarmee hij praat begrijpen hem en geven hem steun die hij van andere niet krijgt.
    Hij vertrouwt niet meer zo snel (zie extra) na wat er is gebeurt. Hij hoopt dat hij ooit zijn soulmate zal vinden.
    Uiterlijk:


    Extra: De Oude koning heeft hem een missie opgegeven. Om op de jonge heks Caritate te letten.
    Wat Viderian niet wist is dat er een dubbele betekenis achter zat, namelijk dat Viderian weer zou lachen, verliefd zou worden.
    Maar hij vertrouwde Caritate niet gelijk. Hij was eerder al bedrogen. Hij zou die fout niet begaan.
    Hij herrinerde het zich nog goed. Hij werd verliefd op een engel. Nee, niet verliefd, hij hield van der.
    Ze gaf hem de warmte die hij niet heeft gekend. Zijn ouders hebben zich van hem afgezonderd toen het bleek dat hij alleen
    met sullige dieren kon praten. Hij groeide alleen op, zonder iemand. Het bleek dat de engel (Dakotha genaamd)
    alleen bepaalde informatie uit hem wou trekken voor een man waarvan ze echt hield. De man die nu de Nieuwe koning was.

    Kijk maar of je het wat vind (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 13:22 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Iemand iets intressants te melden? I'm BORED!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    haha :p we hebben nog 2 jongens nodig en dan is het ongeveer gelijk... :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    2 jongens...

    *kijkt terug*

    Ha! I see volunteers ^^ Lizl and Ellie ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    haha jah juist :p ma kweeni welke jongn ik moet gebruiken... ff denken en JAIMES BRANDIIIEEE?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Lucas Booth
    Bijnaam: Luc
    Rol: Mens
    Leeftijd: 18
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave: (engel/demon)

    Karakter: Lucas is een vrolijke jongen, of ja het hangt af van de mensen bij wie hij is. Soms is hij ingetogen en stil maar als hij je vertrouwt en kent zou je soms willen dat je iets hebt om hem zijn mond te laten houden aangezien hij soms begint door te ratelen. Hij is onzeker over zichzelf en over zijn geaardheid. Hij weet niet echt wat hij is en waar hij in geïntresseerd is aangezien hij al vriendinnen gehad heeft maar vorig jaar op zijn beste vriend verliefd was geworden. Daarom is hij ook weggegaan van zijn oude school om te proberen te ontdekken wie hij nu eigenlijk is.
    Uiterlijk:



    Extra: Hij rookt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    BAM gevonden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Misschien maak ik later een mens aan (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb een vraag.
    Zou iemand me een pb or something willen sturen als het gaat beginnen?
    And who have seen Lucius? The game, jeweetwel Pewdiepie speelt het.
    Heb net alle 8 de delen gekeken en ik heb in mijn broek geplast van het lachen.
    Je moet wel goed tegen bloed en vermoorden kunnen, en engels kunnen.
    Het is echt pretty awesome!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    haha ik zal je een pb sturen maar het zal hier ook staan en ken het niet


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'