• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline




    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave:
    (engel/demon)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (bij demonen of engelen de geschiedenis?)

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Reserveringen blijven max 3 dagen staan
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Even veel jongens als meisjes alsjeblief
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Jake Alexander Sadler
    Bijnaam: Jake of Alex (heel weinig mensen noemen hem Alex)
    Rol: Demon
    Leeftijd: 18
    Leeftijd Demon/Engel: 137
    Kant: Oude Koning
    Gave: Geen.
    Karakter:
    Vroeger was Jake arrogant en vond elk meisje een interessant spel. Sinds hij Leslie kent is hij anders. Hij is begripvoller en vriendelijker tegen iedereen toe, zelf mensen, maar nog steeds haatdragend tegenover engelen. Hij heeft het jagen en spelen opgegeven voor zijn gezin maar soms kruipt het verlangen om terug los te gaan zoals vroeger naar boven. Hij onderdrukt dat verlangen meestal.
    Uiterlijk:


    Extra: Jake is al van het eerste moment dat hij haar zag verliefd op een andere demon genaamd Leslie. Hij kan zich geen leven zonder haar inbeelden en 17 jaar geleden is hij met haar getrouwd na alle problemen tussen hen. Ze kregen een zoon Brendan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Elisabeth Lucinda Jones
    Bijnaam: Liss of Luce, beide gewone afkortingen van haar eerste en tweede naam.
    Rol: Mens
    Leeftijd: Elisabeth is geboren op 21 maart 1995, dus ze is nu achttien jaar oud.
    Hobby’s : Dansen, schilderen en schrijven. Dansen is haar grootte passie.
    FC: Karen Gillan
    Leeftijd Demon/Engel: /
    Kant: /
    Gave: (engel/demon) :/
    Karakter:


    Elisabeth is een meisje met een karakter met twee totaal verschillende kanten. De ene keer is ze het “glas is altijd halfvol” type en de andere keer is ze best wel down en depressief. Het vrolijke karakter is het ‘masker’ dat ze opzet vanaf ze haar slaapkamer verlaat om de mensen rondom haar te doen geloven dat alles fantastisch met haar gaat. Dit doet ze sinds het overlijden van haar ouders.
    Normaal gezien is Elisabeth een meisje dat voor niets achteruit deinst, een waaghals zouden andere haar beschrijven. Ze zal er altijd voor haar vrienden zijn, ook al maakt zij deze niet snel omdat ze personen niet graag dicht bij haar en haar gevoelens laat komen, ze wil hen beschermen en helpen in de maten van het mogelijke. Ook heeft Elisabeth een uitgesproken mening klaar over alles en iedereen, hierdoor kan ze soms arrogant en harteloos overkomen maar dat is zeker niet haar bedoeling. Elisabeth is een meisje met pit, dat kan je wel zeggen. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, al is het met vallen en opstaan. Als ze bij een eerste indruk het gevoel heeft dat je een schijnheilig persoon bent dan kan dat wel eens anders zijn. Elisabeth hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Hierdoor wordt ze vaak naïef genoemd door anderen. Ze gelooft te hard in de goedheid van een persoon en wilt vaak de slechte dingen niet zien.

    Uiterlijk: Elisabeth heeft lange, rossige lokken en grootte, donker bruine ogen die meteen opvallen. Het meisje is aan de kleine kant, 1 meter 56 centimeters en heeft een slank postuur met mooie rondingen. Ze heeft een heel bleke huid en heeft bijna nooit make up op, enkel mascara en soms een beetje lippenstift of gloss. Ze heeft een tatoeage laten zetten in haar nek met de woorden : Memento Mori. Dit is een Latijnse spreuk die letterlijk 'Bedenk dat je sterfelijk bent of denk aan je sterf dag' betekent. Dit betekent voor Elisabeth dat je met volle teugen van het leven moet genieten als je daar de kans voor hebt.



    Extra: Elisabeth is haar beide ouders verloren in een vliegtuigcrash toen ze zestien werd. Haar ouders hadden voor haar zestiende verjaardag een weekje Frankrijk (Parijs) geboekt en ze waren aan hun terugvlucht begonnen. Het vliegtuig stortte neer in zee en niemand overleefde de crash, buiten Elisabeth. Elisabeth had geen broers of zussen, dus opeens stond ze er helemaal alleen voor. Aangezien ze nog niet als volwassen werd beschouwd werd het voogdij aan haar tante en nonkel gegeven, ze woont nog steeds bij deze twee mensen. Ze heeft het verlies nog niet echt helemaal verwerkt en kropt haar verdriet op.

    Gif's Gif's Gif's

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 17:30 ]

    Is het erg als ik het in het Engels post? Ik heb het per ongeluk in het Engels uitgewerkt :$


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    Is het erg als ik het in het Engels post? Ik heb het per ongeluk in het Engels uitgewerkt :$

    ...Hoe :')))


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ... Ik heb een pluk van mijn haar aqua geverfd :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Hoe :')))


    Ik doe TTO en dan zit ik opeens te schrijven in het Engels ipv nederlands. En dan denk ik ook in het Engels, dus heb ik er geen erg in. En omdat ik mijn character in de les heb uitgewerkt. De les aardrijkskunde in het Engels

    Flanaganish schreef:
    ... Ik heb een pluk van mijn haar aqua geverfd :3.


    Cool! Dat wil ik ook!! Maar ik mag het niet

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 6:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    dat mag wel maar tijdens rpg liever in het nederlands xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Full Name: Scarletta Shantelle Salazana
    Nickname: Scar or Shan
    Role:(Gothic) Angel
    Age: 16
    Angel age: 121
    Side: Old king
    Power/ability/aptitude: Scar/Shan is able to move into someones head and search for certain things in the memories of the "victim". She is also sort of able to change those memories, but she has to train that one more.
    Inner: Shar - or Shan, it's just what you like - is a girl who had a difficult past. On primary school, she had no friends and they bullied her. There, she almost killed someone, because she got so angry. That's why Shar/Shan very silent and she only speaks when she has to speak. Only her friends get answers when they ask her something. She is bright and smart. She likes the sound of the rain and the feeling of it on her skin. She loves all sorts of cats, from Lions to just normal cats. She also likes the taste of blood, though she isn't a vampire. Her favourite colours are black, silver, red and purple. People who like her because they like her character are the people she like the best. She is a fan of Metal and Rock music and you'll never hear her listening to some kind of popband. She likes anime and manga and she watches episodes whenever she can do that.
          She hates the sun. Let's say she's a sort of vampire, but not really a vampire. She hates people who are very optimistic and hyperactive and people who like her because of what she looks like. Pink, Yellow and other girly colours are the colours she hates and you'll almost never see her with pink - though she wears it with black. She hates popmusic and people who think they're better than others but don't want to prove they aren't. She only listens to Shan, Shantelle, Scar or Scarletta. She won't answer when you call her other names like Telle or Letta. She's sometimes called Shan-chan, because she likes anime and manga, Kitty-chan, because she can act like a cat when she's angry, and she's sometimes called Salazar or Salazana, because she's quite mean and sneaky. Those nicknames are allowed, but she still doesn't really like them.
    Appearance (It’s nice if you have a picture, but it isn’t necessary):



    Shar/Shan has black hair and wears gothic/emo clothes. She has light, icy green eyes, but sometimes wears blue contacts. She's 1 meter 67 and slim.
    Amy Lee
    Extra: She has a few motto's:
    - If you have to say something about me, do it in my face, so that I can rebuild it after you've finished!
    - If people are making fun of you, you're probably doing something right.
    - If there's one thing I believe, it's that I don't know anything. Anything can happen.
    - I won't let anyone take away what's mine!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 6:49 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Amy !!!!!! God I love her :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haha join the club! Ik heb haar al live gezien!! En ik ga wel NL praten tijdens de RPG, want dat kan ik niet voorbereiden op school XD Ik kwam er echt zo achter... Shit. Tis in t Engels. Butzooi


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik heb haar oowk gezien hier in belgie vorig jaar :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ook vorig jaar. Ben alleen ff de plaatsnaam kwijt. Was in NL iig
    Maare, ik ga aankleden. See ya


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    (...)

    Cool! Dat wil ik ook!! Maar ik mag het niet

    Of omdat je haar hebt gekopieerd uit een Engels rollentopic, aangezien je daar dezelfde rol hebt? ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Judy Faith
    Bijnaam: Heeft ze niet echt, hoewel sommige haar bij haar achternaam noemen
    Rol: Mens
    Leeftijd: 18 jaar
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave: (engel/demon)

    Karakter: Met Judy weet je nooit zo goed wat je kunt verwachten. Het ene moment gaat het wel oké met haar en het volgende moment is ze geïrriteerd door alles en iedereen. Vroeger was ze vrolijker, maar doordat ze in een depressie is geraakt, voelt ze zich nooit oprecht helemaal vrolijk meer. Ze is uit haar depressie, maar nog steeds slikt ze daar elke dag medicijnen voor om te voorkomen dat ze weer zal terug vallen.
    Naast weinig gevoel hebben, is Judy degene die geen uitdaging of weddenschap uit de weg gaat, tenzij het iets te maken heeft met haar familie of wat daar nog van over is.

    Uiterlijk: Judy's uiterlijk
    Extra: Judy heeft in haar relatief korte leven al redelijk wat meegemaakt. Eerst rookte ze, maar door een grote gebeurtenis is ze gestopt. Dankzij haar aansteker, die ze verborgen hield altijd, is hun huis in de fik gegaan. In het huis waren haar vader, moeder en kleine broertje. Dit is twee jaar geleden gebeurd en het voelt nog steeds alsof het haar schuld is. Hierdoor is ze in een depressie geraakt, waar ze nu weer uitgekomen is met veel moeite en veel medicijnen. 5 september 2011 was de dag dat alles gebeurde. Niemand weet dat het haar aansteker was die er per ongeluk voor heeft gezorgd dat het huis in vlammen opging, behalve Judy.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 23:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    (...)
    Of omdat je haar hebt gekopieerd uit een Engels rollentopic, aangezien je daar dezelfde rol hebt? ;p


    Haha, alleen het innerlijk en een deel van het uiterlijk (motto's zijn gewoon de mijne en ook de naam. Tja, ik heb altijd zo'n periode dat ik 1 naam gebruik bij een RPG)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen