• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    'Ehbo tent?' Zeg ik. 'Ik kan ook wel EHBO verlenen hoor!' Antwoord ik zelfverzekerd en glimlach. Ik hijs zijn broek nog iets meer op en zie bloed. Ja dat wordt hem niet, bedenk ik in mezelf. Ik wordt misselijk en duizelig. Als ik ergens niet tegen kan, is het bloed. Ik knijp zachtjes in Niall's buik zonder ik het door heb en grijp naar mijn tas. Ik pak er vluchtig pleisters uit. En stotter vervolgens: ' kun,, kun, je h-het D-ding van de pl-pleis-pleister ha-halen?' Ik geef hem de grote pleister en laat hem daarvoor nog een keer vallen. Er stroomt nog wat bloed. Ik draai weg en kijk Niall aan. Ik pak uit mijn koffer mijn eigen hulp set en pak er een koelpack uit en leg het op zijn scheenbeen en knie. Ook geef ik Niall een flesje water en een broodje. Zelf kijk ik niet meer naar het bloed en ben nog steeds duizelig. Ik plaats mijn handen voor mijn ogen en zucht diep. Je kan het meer een kreun noemen. Ik kijk Niall aan om te kijken of hij zijn pleister al klaar heeft gemaakt, ik kan het namelijk niet langer aanzien, anders val ik nog flauw. Ik kus Niall's hoofd en leg mijn hoofd voor een tijdje op zijn borst. 'Ik kan niet zo goed tegen bloed..' Mompel ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ze doet de broek verder omhoog en trekt wit weg. Ze stamelt van alles maar veel begrijp ik er niet van. Ja ze kan niet goed tgen bloed. 'Mar ik denk dat het beter eerst shoongemaakt moet worden het is heeeel lief van je maar ik denk dat het slimmer is om bij de tent te doen'ik druk een kusje terug en ril mijn broek terug. 'wil je me erheen helpen'ik kijk haar lief aan. Moeilijk kom ik overeind en slaak een kreet met het omhoog komen. Ik hinkel naar de uitgang en pak de stok weer op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik knik instemmend en help Niall te lopen. Ik laat hem op mijn schouder en arm steunen terwijl ik zijn hand vast houd. Ik ril even en doe mijn capuchon snel op. 'Gaat het wel?' Vraag ik als Niall nog een keer een harde kreun laat horen. Ik schrik er gewoon telkens van, hij heeft zo'n pijn... Ik ril, ik kan niet tegen mensen met pijn. Terwijl ik het zelf elke dag heb... Raar... Maar goed, back to Niall! 'Lukt het zo?' Vraag ik. Ik aai zijn haar even en laat hem niet vallen maar juist extra steunen. Ik hoest zachtjes. Zo sterk ben ik dus niet. Ik kijk Niall even aan en zie hem moeilijk kijken. 'Oh Niall...' Zucht ik. 'Je moet wel gezond blijven...'


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall

    Ik bijt op mojn lip en probeer zo min mogelijk op Mar te steunen. vt gaat:mompel ik en klem mujn tanden weer op elkaar. Ik merkte dat ik een beetje misselijk en duizelig was. Godzijdank waren we bij de ehbo tent en hinkel ik moe naar een bedje en laat me erop vallen. Volgens mij was ik helemaal bleek en het.zweet stond met de modder op mijn hoofd. " ik voel me niet zo lekker" mompel ik zachtjes en doe eben mijn ogen dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Niall trekt wit weg. Ik schrik. 'Niall!' Roep ik. Ik kan het niet aanzien. Hij doet zijn ogen dicht. Een traan rolt over mijn wang. Dramaqueen oké? Ik ga naast hem op een stoel zitten en pak zijn hand. Hij voelt zich echt niet goed. Ik kus zijn hand en ril. Al snel komt er hulp. 'Gaat het?' Wordt er gevraagd. Ik knik en weet niets te zeggen, daarom wijs ik maar naar Niall. De vrouw loopt iets verder richting Niall en legt haar hand voorzichtig op zijn schouder. 'Dag jongen' zegt ze zachtjes, 'voel je je niet goed?'
    Ze bekijkt hem van top tot teen. Ik zucht en knijp zachtjes in Niall's hand.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Met mijn hoofd leunend op mi jn handen haal ik diepe ademhaling. 'NIall?' roept Marlotte maar ik negeer het even. DIep in en uit ademen NIall. Volgens mij bloedde het wond herg hard. Ik voel hoe ze een van mijn handen pak en een kusje er op geeft. 'Gaat het?' vraagt een onbekende stem. Ik voel een voorzichtige hand op mijn schouder 'dag jongen' een zachte vrouwenstem klonk door de tent. 'voel je je niet goed' ik schud mijn hoofd en kon langzaam omhoog met mijn hoofd. Mijn handen begonnen lichtjes te trillen. 'Ik ben net met het joggen gevallen door de regen en ik denk dat mijn been gekneusd heb maar ik heb blijkbaar ook een wond.' ik haal weeer diep adem. 'ik ben duizelig en misselijk en licht in mijn hoofd' zeg ik kleintjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa(EHBO):

    Ik zie dat er een jongen binnen word gebracht. Hij ziet er wit uit en ik zie de diepe snee in zijn been. Hij hinkelt naar het bedje en laat zich er meteen op vallen. Die heeft weinig energie. 'dag jongen' zeg ik. 'Voel je je niet goed?' vraag ik direct. Hij schud zijn hoofd. 'Ik ben net met het joggen gevallen door de regen en ik denk dat mijn been gekneusd heb maar ik heb blijkbaar ook een wond.' zegt hij. Hij gaat verder en zegt: 'ik ben duizelig en misselijk en licht in mijn hoofd'. Hij zit helemaal onder het modder en water. Meteen richt ik me op zijn been. Zo voorzichtig mogelijk probeer ik het bij elkaar te houden, want nu merk ik dat het redelijk bloed. Ik kijk naar het meisje en zeg: 'Meisje, de andere begeleider Danny is in de caravan achter de tafel met eten. Zou je hem zo snel mogelijk op willen halen?' Dit moet ik even samen afhandelen. Ik leg mijn hand op het hoofd van de jongen en voel dat hij helemaal warm is. Ik pak een flesje water achter me weg en open het flesje. Zonder iets te zeggen schenk ik het wat over de wond voor het vuil 'Sorry' zeg ik zonder dat ik naar de jongen kijk. Dit is ontzettend pijnlijk, ik weet hoe het is. Als hij halfleeg is geef ik de rest aan de jongen. 'Goed drinken' zeg ik bezorgd maar met een glimlach.

    (Zou hij hechtingen moeten? Is het zo ernstig of valt het wel mee?)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:28 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -Oeps... ik zal het proberen aan te passen-

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:19 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahha geeft niets, ik wacht wel even hoor... ow en btw. ik denk dat de visite rond acht uur komt maar ik kom zo af en toe op mijn mobiel wel even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ahha geeft niets, ik wacht wel even hoor... ow en btw. ik denk dat de visite rond acht uur komt maar ik kom zo af en toe op mijn mobiel wel even]

    (Oke is goed :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    Ik sta op en loop huilend weg. Ik kan dit niet aanzien. Bovendien, ik herken het zo. De keer dat ik ook zo veel last had van m'n been, was voor ze me vertelden dat ik ziek ben. Ik kreun. En ga ergens buiten op een stoepje zitten. Ik huil zachtjes en besluit toch maar op zoek te gaan naar Erik. Ik loop wat rond, mijn gedachtes bij Niall. Hij zag er zo slecht uit. Ik schrok er zo van. Zijn witte gezicht plaatst zich in mijn beeld. Ik schrik en begin te hoesten, ik struikel en zie damesschoenen. Ik kijk op. 'Erik?' Proest ik. 'Niall.' Weer een harde hoest. 'Eh' gekuch 'bo' gekuch. Ik hoest en krimp in 1. Deze aanval is net als toen mijn oma in het ziekenhuis lach. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik hoest en hoest en probeer rustig te liggen. Het mislukt heel erg omdat ik serieus tril en me heel spastisch beweeg van het hoesten. Waarom heb ik mijn tas niet bij me? Daar zitten mijn spuitjes in..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 18:36 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    -Net aangepast, zit ik weer in de war met Marlotte. Ehm... Wat moet ik doen?-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [l;ol doe gewoon een nieuwe post met Lisa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik doe wel een andere naam? Okee hAhaha ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [uhmm, ik weet niet. hahhhaahha kijk maar. verzin wat

    Niall Horan.

    De vrouw zit wat aan mijn been wat erg veel pijn doet. Ik bijt pijnlijk op mijn tanden en schrik even op als ik haar hand op mijn hoofd voel. Ze zegt niets maar haar blik staat bezorgd en serieus. Ik zie hoe ze een flesje water pakte en zonder te waarschuwen giet ze het over de eigenlijk best wel grote wond. Ik slaak pijnlijk een kreet terwijl de tranen weer terug in mijn ogen springen. Auw!. Ik merkte nu pas dat Marlotte inderdaad weg gegaan was. Ze geeft een half leeg flesje aan me
    'Goed drinken' Ik knik een beetje laat en draai trillerig het dopje eraf. daarna giet ik het flesje in twee keren naar binnen. 'dankje' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan