• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    6 hechtingen, aantrekken. 7 hechtingen, aantrekken. Hmmm, nog 1 kan wel. En... 8. Ik maak het vast en vraag Danny om het schaartje. Ik neem het van hem aan en knip het overgebleven draad er af. 'Dan had je geen extra draad nodig' zegt Danny. Ik negeer het. Ikkijk opzij en zie dat Niall slaapt. Even krullen mijn mondhoeken omhoog. 'Laat hem maar even rusten, hij heeft een lange dag gehad.' zeg ik tegen Danny. Ik doe mijn handschoenen en haarnetje af. Ik schud mijn haren even los en leg de spullen weg. Als laatste leg ik even een dekentje over de wond. Ik was mijn handen en droog ze af. Ik dank Danny even en ga dan even apart staan. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik bel een vriend van me en vraag hem of hij ook een rolstoel kan regelen. 'Echt? Helemaal gratis? Je bent de beste! Heel erg bedankt!' zeg ik tegen hem en ik hang op. Ik loop weer terug naar de kamer. Ik loop even snel het tentje uit en haal van de tafel een gevulde koek en een pakje wicky. Ik loop weer terug terwijl ik de verpakkingen bestudeer. Ik zie dat Niall nog slaapt. Ik leg het eten naast hem neer met een briefje: 'Goed eten en drinken ;)'. Ik loop het tentje uit en zet voor de tent: '(Nog) Niet betreden)' want Niall heeft echt rust nodig.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 0:31 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik schrik even wakker en merk dat ik alleen ben. Naast me op het tafeltje ligt een gevulde koek en packje en wicky. Ik glimlach even en zie dat er een dekentje ligt over de wond. voorzichtig kom ik overeind en merk dat het een beetje pijn deed en dat ik langzaam mijn gevoel terug kreeg. Ik scheur de koek open en doe het pakje open en drink ik het snel op en neem een hap van de koek. Ik wou heir weg 'Lisa?' vraag ik zacht. misschien kon ze me buiten bij een kampvouur naar een stoel helpen. Ik zucht even, ik was er moe van geworden. Ik vroeg me alleen wel af waar Marlotte was,ze zou toch wel mogen omen? 'Marlotte?' vraag ik en wacht af op enige reactie. Ik bijt op mijn lip als mijn been zwaar en pijnlijk is, van mij moht de verdoving nog wel langer werken

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 7:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Liam zit voor me. Hij geeft me een flesje water. Ik drink er gulzig van. En proest het vervolgens weer uit. DAMN. Ik kuch en probeer lucht maar me toe te wuiven. Ik voel de lucht in mijn lichaam komen en adem een keer diep in en begin te fluisteren. 'Niall is geopereerd. Ik heb mijn spuitjes nodig. Ik wil naar Niall. En jij bent aardig.' Ik begin weer te hoesten. Ik hoor mijn naam. Niall roept me. Ik voel duizend vlinders hun werk doen in mijn buik. Ik adem 1 keer in en roep dan hard 'Niall!' Ik hoest daarna ook net zo hard, maar hij weet dat ik er ben.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    " niall!?' Hoor ik haar roepen, het geluid komt schuinvoor van de tent en ik hoor iemand heftig hoesten. " lieverd gaat het wel?" Roep ik bezorgd. " ik kam niet komen mijn been heeft een verdoving, lieverd roep amders dat ik iemand nodig heb dan komen ze, of moet ik dat doen?' Roep ik bezorgd naar haar. Het was echt niet gezond dat gehoest van haar. " is er al iemand bij je?" Ik voelde me machteloos, mijn been kon ik niet bewegen en ik had geen idee hoe ik naar haar toe moest komen want Lisa waa iets van een rolstoel of krukken aanhet regelen voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Skyler Isadora Thompson

    Ik zie vanaf een afstandje dat er mensen voor de EHBO tent ztten. Ik loop er naar toe. Er zal toch niks ergs gebeurd zijn? Het meisje dat er zit, zat net nog te hoesten, maar nu is het minder. Volgens mij heette zij Marlotte. En de jongen herken ik als Liam.
    'Wat is er aan de hand?' vraag ik ze. Ik hoop niet dat het iets heel ernstigs is of zo.
    Ik ken deze mensen nog niet heel lang, maar ik wens niemand iets ernstigs toe. Of het nou vreemden zijn of niet.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Marlotte


    Hij vraagt of er iemand is, en, en en en , hij noemde me lieverd. Ik hoest en wijs Liam aan. Oja, dat weet hij niet, want hij ziet het niet. Ik trek aan zijn shirt. 'Liam' fluister ik. 'Help' hij reageert door me aan te kijken. Ik zucht en hoest. 'Niall!' Zeg ik. 'Ik' hoest 'wil' hoest 'naar' hoest 'jou'. Ik sta op en fluister Liam toe dat ik straks wel kom. Ik kijk naar de deuren en probeer er heen te lopen. Met wat gehoest en gekuch weet ik de deur te bereiken. Ik negeer het briefje niet binnenkomen en kop naar binnen. Ik zie blonde lokjes omhoog staan. Mijn Niall. 'Nialler?' Zeg ik zachtjes, kuch.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik hoor nog een stem van buiten die vraagt wat er aan de hand is. Ik hoor zacht dat Liam er ook is en glimlachnzwak al kon niemand dat zien. Hoestend zegt ze dat ze naar mij wilt en komt langs de tentdeur naar binnen . " Nialler?" Ik glimlach even door de bij naam. " lieverd, ga eerst eens medicijnen pakken voor je je longen eruit hoest, dit is echt niet gezond" een bezorgde klank vulde mijn stem. Mijn ene been lag met het kleedje erover gestrekt en dood terwijl mijn andere been in een boog je vlakmop mijn bedje stond. Ik kantelde mijn lichaam richting het hoest geluid. Pijnlijke steken drongen mijn lichaam door vanuit mijn been en ik zucht/ kreun zachtjes. " meisje die er net bijkwam, kun je haar medicijnen halen?" Vraag ik hard. " schatje waar liggen ze, dan kan iemand het even halen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Waar ze liggen. Ik hoest en denk tegelijkertijd ook na. 'In mijn kof-fer' weet ik te zeggn. Ik hoest en leg mijn hand op Niall's hand. Gewoon, omdat het kan. Ik kuch en probeer rustig te ademen. Het mislukt best wel. Ik kijk Niall aan. Ik kan niet meer. Mijn ogen worden moe, mijn ademhaling is ruig en mislukt. Ik kijk door de deur naar een meisje. Ik ken haar verder niet, maar ze kijkt bezorgd. Ik tik Niall aan en wijs naar het meisje. Ik zeg, fluister, mompel dinges 'kan ze helpen?' ik hoest en stop ineens zomaar met hoesten. Alsof er niks gebeurd is. Ik kijk mijn lieve vriendje aan en glimlach zwakjes.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Oke fijn. Was k bijna klaar poef weg

    Niall horan

    Ze hoest dat ze in haar koffer liggen " ze liggen in haar koffer, zou je ze alsjeblieft willen zoeken?" Vraag ik vriendelijk aan het meisje. Ik voel haar hand bij de mijne en glimlach zwak. " lieverd dit is gewoon niet meer gezond" mompel ik. Ineens stopt ze met hoesten en even verwacht ik dat ze halfdood op de grond ligt, als ik haar aankijk staat ze alsof er niets gebeurd is naast me te glimlachen. " kom zitten" ik klop op het bedje en schuif. Met pijn en moeite een stukje op zodat ze kan zitten. Daarna wurm ik me moeilijk en onhandig wat overeind en slaak een zucht. " na dan heb jij dus de eer om mij straks rond te rijden in de rolstoel en als ik met krukken mag lopen me te begeleiden" grinnik ik zacht. " ik ga dadelijk wel even mama bellen want als ze dat achteraf hoor of een van fe begeleiders zegt het dan strest ze hem helemaal" ik glimlach lief. Voorzichtig haal ik het kleedje even omhoog. " zes,zeven , acht, acht hechtingen. Dan is het maar goed dat we geen pleister gebruikt hebbem" ik geef haar een knipoog en druk een kusje op haar wang. Mijn been was nogal blauwig en opgezwollen, het bloed rondom de wond was netjes afgedaan en de hechtingen waaren netjes af gewerkt. " denk je datik al uit de tent mag, het is saai hier"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik grinnik om zijn reacties. Hij is zo grappig. Ik lach een beetje. Alsof er niks gebeurd is. Zoals altijd. Ik kijk Niall aan nadat hij me een kusje gegeven had. 'Denk je dat ik al uit de tent mag, het is hier saai.' zegt hij. Ik lach. 'nee Nialler. Je moet wachten.' ik knipoog en kus hem zachtjes op zijn lieve zachte lippen. Ik glimlach en zie dat Niall ontspant. Ik kus hem nog een keer. Het gaat over naar een zoen. Dit is dan mijn eerste zoen. Ik leg mijn hand op zijn borst. Mijn andere hand laat ik met zijn blonde lokken spelen. En zo zoen ik hem, bij de EHBO..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik begin te pruilen als ze nee zegt. Dan drukt ze haar lippen op de mijne en speelt met mijn haren. Mt mijn tong tik ik voorzichtig tegen haar lippen.
    Ik begin te glimlachen als de zoen over is " ik hou van je! Nawhh kunnen we echt niet naar buiten, de zon schijnt" smekend kijk ik haar aan en zet puppy ogen op. " als ik nou veel drink en uhh alles doe wat je eist, plieeess dan wachten we op de rolstoel, die komt zo wel en dan kunnen we rondlopen want het is bijna etenstijd" smekend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Puppyogen. Daar kan ik echt niets tegen zeggen. Ik kijk hem even aan. 'Goed dan.' zeg ik. Ik vind het wel jammer dat hij nu gewond is, maar ik ben ook niet gezond. Ik kijk Niall aan. 'goed, we gaan. Maar dan wil ik langs mijn tent voor mijn spuitjes enzo, je weet maar nooit..' ik grinnik even. Ik klink echt als een probleemgeval enzo. Ik kijk Niall vrolijk aan en help hem rechtop zitten. 'Lukt het?' Ik kus hem op zijn wang en pak zijn hand stevig vast. 'Ik hou ook van jou Nialler. Veel.' Ik bloos.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik begin te grijnzen zodraik merk dat de puppy ogen helpen." Goed dan, goed dan gaan we maar ik wel eerst even mijn spuitjes je weet maar nooit" glimlacht ze en helemaal blij knik. Ze helpt me recht zitten " lukt het?" Ik knik. " wacht wil je anders kijk of de rolstoel misschien al buiten slaapt, want toen Lisa weg ging lag ik te slapen dus misschien denkt ze dat ik nog slaap, en dan zette we hem hier. Want ik kan mijn been niet bewegen" grinnik ik zacht. Ik was helemaal blij dat ze het goed vond, geen idee of de ehbo er zo over dacht maarja. Ik zou tegen het vuil het dekentje over mijn verwinding leggen en dan hoefde niet iedereen het te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik knik en stap van het bedje af. Ik kijk even rond in de kamer en zie in de hoek een rolstoel staan en krukken. Ik grinnik. 'Niall?' vraag ik. Hij kijkt me aan. Ik lach. 'Wil je krukken?' ik lach een beetje. 'Of toch een rolstoel?' ik lach nu wel harder. Ik hoest even tussendoor maar het is niet doorpakkend. Ik grinnik en pak de rolstoel en rol hem richting Niall. 'Kom boo.' zeg ik. Hij kijkt me een beetje sarcastisch aan (als dat kan). Ik lach. 'Awhhh moet ik helpen?' ik glimlach en kus Niall's neus even om hem vervolgens in die stoel te helpen. 'Jaaaa!' roep ik blij als hij er in zit. Ik haal de rolstoel van de rem af en rol hem naar buiten. Hij glimlacht en doet vrolijk als een kind van 6 dat de dierentuin in gaat. Ik loop naar mijn tent en pak snel mijn rugzakje. Mijn spuitjes en medicijnen zitten erin, net als een dekentje en eten en drinken. En nog meer medicijnen spul troep. Ja, je moet voorbereid zijn als je ziek bent. Oooh! Niall weet nog niet dat ik ben flauwgevallen.'Niall?'zeg ik vragend.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ikk zie haar lachend kijken naar de krukken en de rolstoel " niall wil je krukken of toch een roslstoel" ik grinnik " doe maar rolstoel ik ben nogal lui" knikoog ik naar haar. " kom boo, ahhh moet ik helpen?" Ik grinnik door haar vage gedrag. Terwijl ik mezelf zoveel mogelijk probeer te steunen en terecht kom in de rolstoel. Ze heeft een van de voetensteunen omhoog gedaan zodat ik mijn been niet hoef te buigen. Het kleedje leg ik voorsichtig over de been want de broek was nog opgerold. " ahh nee he, ik heb verdomme alleen maar strakkere broeken bij en mijn been lijkt wel een opgeblazen ballon" klaag ik. Ze rijd me de tent uit en ik begin te grijnzen als ik de heldere lucht weer zie. Overdreven diep haal ik adem " niall?" Jaaaaaaaaa" ik draai mijn hoofd naar haar. " ben ik niet te zwaar voor je om te duwen?" Ik kijk haarbaan " ik kan wel helpen met rollen" ik kijk grinnikend rond en bekijk het meisje wat er staat, skyler. " hoi, heey Liam" begroet ik hen vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan