• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Maar moet hij dan hechtingen of valt het wat mee? Dan moet hij onder narcose >:-) Muahaha)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik zie dat Danny al aan komt lopen. Ik kijk naar de jongen en zeg: 'Oke, we moeten je hechtingen geven. Je krijgt zo een plaatselijke verdoving en dan maken we het snel af.'. 'Wat is er?' vraagt Danny en ik leg het hem uit. 'Dus je moet me even helpen met hechten.'. Hij knikt en pakt de nodige voorwerpen. Snel maar goed was ik mijn handen en doe dan Mijn haar in een haarnetje en handschoenen aan. Ik leg een schotje tussen het gezichtsveld van de jongen en de wond. Ik pak een desinfecterende vloeistof, en pak daarna ook wat voor de wond. Ik maak van mijn handen een kommetje en zeg: 'Dit gaat even prikken. Denk maar even aan iets fijns.' ik wacht even en vraag dan niet of hij het al heeft, want dan weet hij meteen waar de pijn is. Ik ga met de vloeistof langs en rondom de wond. Dan stap ik achteruit en legt Danny alles klaar. Ook hij heeft zijn handen schoon, handschoenen aan en een haarnetje. Ik pak nog een flesje water en geef het aan de jongen met een glimlach. Ik ga aan de andere kant van de jongen staan en pak het spuitje met de verdovingsvloeistof.(?). 'Dit valt wel mee, sluit je ogen maar even en dan is het zo over.' zeg ik. Langzaam spuit ik de vloeistof in zijn been en daarna haal ik hem er al snel uit. Ik geef het aan Danny en knik een keer. Hij neemt het spuitje van me aan en loop er even mee weg. 'Als je wat wilt drinken moet je het nu doen want straks moet je zo stil mogelijk blijven liggen' leg ik uit tegen je jongen.

    (:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan.

    'Oke, we moeten je hechtingen geven. Je krijgt zo een plaatselijke verdoving en dan maken we het snel af.'.mijn ogen worden even groot. 'zo erg was het toch niet? Blijkbaar wel Niall anders krijg je geen hechting. Ik vroeg me af waar Marlotte was gebleven. Het liefste had ik haarn u gewoon bij me als afleiding. Lisa legt het even uit aan Danny en al snel hebben ze handschoenen aan en hun handen gewassen, fijn kamp dit. ze leggen een schotje tussen mijn zichtsveld en de wond, misschien maar beter ook want ik hoefde het niet te zien. 'Dit gaat even prikken. Denk maar even aan iets fijns.' ik knik en mijn gedachten floepen naar Marlotte. Toen ze me het de vorige keer vertelde dat ze me leuk vond was het blijkbaar al in de liefde. áhhh' schreeuw ik pijnlijk. Het spul brandde als een gek op en in de wond. Ik neem dankbaar het flesje aan van Lisa. 'Dit valt wel mee, sluit je ogen maar even en dan is het zo over.' Ik sluit zoals ze al zei mijn ogen en voel daarna een prik en een koude vloeistof werd in mijn lichaam gespten. 'Als je wat wilt drinken moet je het nu doen want straks moet je zo stil mogelijk blijven liggen Ik knik en draai trillend het dopje eraf, ik neem een paar grote slokken en slik even moeilijk. Mijn been begon langzaam aan gevoelloos te voelen. Ik zucht even diep. 'En daar gaan alle leuke dingen van het kamp' zucht ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Wauw! Echt ik kan niks beters formuleren. Het is gewoon...wauw!" Zegt Louis na een tijdje staren, ik grinnik. Hij springt recht en trekt me met hem mee. Een nat plukje haar hangt voor zijn ogen en ik heb eventjes de neiging om het er vooruit te halen wanneer hij zelf al begint te blazen. Hij glimlacht weer. "Ladies and gentleman! Give an HUGE applause for VIOLET!" Ik gooit onze handen in de lucht en laat dan weer los, hij begint te klappen en ik schiet in de lach, rond zich heen kijkend loopt hij een stukje terug naar een klein grasveldje, wanneer hij weer terug loopt zie ik dat hij een madeliefje geplukt heeft. "WOO!" Roept hij terwijl hij het voor mijn voeten gooit. "Dank U, dank U." Ik maak een buiging voor hem en raap het bloemetje op. De lucht grommelt nog maar eens en ik haal mijn hand door mijn natte haren om dan een kus op zijn wang te drukken. "Tikkie, jij bent hem!" Zeg ik lachend terwijl ik wegloop, het zang is nat en blijft aan mijn voeten plakken, dat is niet zo erg, de regen vind ik erger, maar ik ben toch al helemaal nat dus veel maakt het niet meer uit.


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte


    Ik kan niet stoppen met hoesten en wordt er gek van. Waarom is dit gebeurd? Waar was Harry? Oh als ik Harry zou vinden, was hij nog niet jarig. Hij had Niall laten strompelen. Dat kan toch niet. Ik kuch. Niall. Ik mis hem. Ik sta op, wankel een beetje maar kruip dan toch verder. Ik hoor Niall schreeuwen. Het doet me pijn. Ik roep zijn naam. 'Niall! Je moet volhouden! Ik hou van je' ik bloos en krijg een hele lange,luidruchtige hoestaanval. Ik val op de grond, krimp in één en begin te trillen. Ik moet naar Niall toe. Ik moet en zal. Ik hoest en hoest.
    Straks ga ik wel.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lisa:

    'En daar gaan alle leuke dingen van het kamp' hoor ik hem zuchten. 'Alleen de eerste paar dagen hoor' probeer ik hem gerust te stellen. 'En je kan heus wel mee naar het kampvuur en dat soort dingen.'. Ik kijk om me heen en zie dat Danny weer komt. Ik vraag of hij wat extra draad wil halen voor de zekerheid. Hij kijk me verbaasd aan maar doet vervolgens toch wat ik zeg. Ik kijk nog even hoe hij wegloopt en kniel dan neer naast de jongen. 'Zal ik je eens een geheimpje vertellen?' zeg ik met een grijns. Ik kijk voor de zekerheid nog om me heen. 'We moeten de activiteiten nog verzinnen. Ik kan er wel voor zorgen dat jij bij zo veel mogelijk meedoet' zeg ik zo aardig mogelijk. Het is ook zo jammer voor hem dat hij dit al op de eerste dag heeft. Ik aai even over zijn haren en sta dan op. Ik tik even op het stuk been dat nu verdoofd moet zijn. 'Voel je dit?' vraag ik aan de jongen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    "Dank U, dank U." zegt ze en ze maakt een buigin. Ze pakt het bloemetje op en loopt naar me toe. Ze geeft me een kus op mijn wang en ik word een beetje rood. Gelukkig zegt ze al snel: "Tikkie, jij bent hem!" en rent ze weg. Ik begin te grijnzen. 'Dus dit is jouw versie van tikkertje?' roep ik naar haar en ik ren achter haar aan. Ik besluit om op mijn snelst te rennen want ik weet nu wel hoe snel ze kan rennen. Ik kom steeds dichter bij elkaar. Ik probeer een tikje sneller te gaan en ik ren haar voorbij. Ik draai me om en wacht tot ze dichterbij komt. Ik loop naar haar toe en sluit mijn armen vanaf achter om haar middel. Ik hijg nog een beetje uit en buig mijn hoofd iets naar beneden om in haar oor te fluisteren. 'Jij bent echt snel.'. Ik geef haar een kus op haar wang. 'Nu ben jij hem' fluister ik en ik haal mijn handen van haar middel. Ik ren richting het zand. Als ik bij de zee kom stop ik even. Het maakt me niet uit als ik er in ga want ik ben toch al nat, maar toch ga ik zitten. Gewoon zo lekker rustig dicht bij de zee. Ik sluit mijn ogen en geniet vaan het geluid van de golven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall! Je moet volhouden! Ik hou van je' ik glimlach zwak door de stem van Marlotte.'Alleen de eerste paar dagen hoor' ik glimlach naar haar 'let's hope' 'En je kan heus wel mee naar het kampvuur en dat soort dingen.''Zal ik je eens een geheimpje vertellen?' ik knik glimlachend, het was duidelijk dat ze me probeerde af te leiden 'We moeten de activiteiten nog verzinnen. Ik kan er wel voor zorgen dat jij bij zo veel mogelijk meedoet' 'dat zou fijn zijn' knik ik..'voel je dit?' ze tilt mijn been op 'nee dat voel ik'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Ik tik nog eens op een andere plek op zijn been. 'Voel je dit? Want we moeten zeker zijn dat je verdoofd bent.'. Ik kijk weer om me heen maar zie Danny nog niet komen. 'Mag ik je wat vragen?' zeg ik tegen de jongen. 'Ten eerste, hoe heet je? Ten tweede, heb je al vrienden gemaakt? En ten derde-' weer kijk ik om me heen met een grijns. 'Als ik het mag vragen, vind je al iemand leuk?'. Ik ben gewoon benieuwd naar hoe het to nu toe gaat met iedereen. 'Sorry voor de vele vragen, ik ben gewoon nieuwsgierig' zeg ik met een lach.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik hoor iemand schreeuwen. Ik loop de tent uit en zie voor de EHBO post Marlotte zitten. Ze hoest ontzettend. Wat zou er zijn? En waarom zit ze voor de EHBO post? Ik loop naar haar toe en zie dat ze aan het trillen is. Ik kniel voor haar neer en pak haar handen. 'He, gaat het? Je ziet er niet best uit'. Bezorgd kijk ik recht in haar ogen. Ik gebaar dat is zo terug ben. Ik ren naar de tafel en haal een flesje water. Ik overhandig het aan haar. 'Waarom zit je eigenlijk bij de EHBO post?' vraag ik even later.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    nIall horan

    'Voel je dit? Want we moeten zeker zijn dat je verdoofd bent.'.ik voel niet sen cschud mijn hoofd 'niks' 'Mag ik je wat vragen?' ze kijkt me aan 'Ten eerste, hoe heet je? Ten tweede, heb je al vrienden gemaakt? En ten derde-' weer kijkt ze met een grijns. 'Als ik het mag vragen, vind je al iemand leuk?' Ik ben gewoon benieuwd naar hoe het to nu toe gaat met iedereen. 'Sorry voor de vele vragen, ik ben gewoon nieuwsgierig' ik grinnik 'Ik ben Niall Horan, uhm ik kan het wel vinden met Liam en Harry. en uhm Marlotte is zeg maar mijn vriendin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'Sorry voor de vele vragen, ik ben gewoon nieuwsgierig' ik grinnik 'Ik ben Niall Horan, uhm ik kan het wel vinden met Liam en Harry. en uhm Marlotte is zeg maar mijn vriendin' verteld hij. 'Oke dankje.' zeg ik glimlachend. 'Dan ben ik tenminste voor een deel op de hoogte.' vertel ik. Ik voel dat mijn handen langzaam beginnen te trillen en ik sta op. Ik ben best wel nerveus voor het hechten. Ik heb het vaak genoeg gedaan, maar het blijft spannend. Dat verklaart wel dat ik zoveel vragen stel. Danny komt weer aan. 'Nu moet je even rustg gaan liggen en niet bewegen. We beginnen met hechten oke?' zeg ik tegen Niall. Ik zie dat Danny ook klaar staat. Met mijn handen ga ik naar de naald. Ik zie ze trillen, hopelijk ziet Niall het niet. Danny pakt mijn handen en gebaart dat ik even diep moet ademen. Ik knik en adem langzaam in met mijn ogen dicht. Ik adem uit en open mijn ogen weer. Het heeft gewerkt. Vastberaden Begin ik aan de eerste hechting.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall horan

    'oke dankje dan ben ik tenmiste op de hoogté'zegt ze. Danny komt eraan 'nu moet je even rustig gaan liggen en niet bewegen' zecht hij ietswat streng. 'we beginnen met hechten oke' ik knik en ga achterover op het bed liggen. Ik zucht diep en sluit mijn ogen 'maak me maar wakker als je klaar bent'glimlach ik zwak. Mijn hele been voelde ik tot mijn heup van mijn voet niet meer en ik had er vertrouwen in. Ik zie dat ze beginnen maar voel er niets van eigenlijk. Van de pijn had ik geen last al voelde ik me niet helemaal geweldig. 'klopt het dat ik me lidcht voel in mijn hoofd?' vraag ik zacht en rustig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'maak me maar wakker als je klaar bent' zegt Niall. Ik glimlach en ik ga verder. De eerste hechting is gelukt, en netjes. Ik trek het draad even srakker en begin aan de 2e hechting. Ook die gaat zonger problemen. 'klopt het dat ik me lidcht voel in mijn hoofd?' zegt Niall. Ik maak een instemmend geluidje en zeg: 'Dat kan wel, je bent aardig wat bloed verloren. Na de operatie kan je het beste wat gaan eten en drinken. Vooral drinken.' leg ik hem uit terwijl ik me concentreer op het hechten. Ik trek het draad weer aan en ga bezig met de 3e hechting. Met de rug van mijn hand veeg ik over mijn voorhoofd. Geen zweet, mooi. Dan ben ik ook niet ontspannen en dan gaat het meestal wel goed. Weer trek ik het draad aan en lach naar Niall. 'Het gaat goed hoor' zeg ik om hem een beetje bezig te houden. Beter gezegd, op de hoogte.
    (Hoeveel hechtingen wil je?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall Horan.


    Ze maakt me een instemmend geluid 'dat kan wel je bent aardig wat bloed verloren'na de operatie kan je het beste wat gaan eten en drinken. vooral drinken' verteld ze me en concentreer zich weer op het hechten. Ik sluit mijn ogen en doezel in een lichte slaap.

    [acht ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan