• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    'Jij? Te zwaar? Gekkie!' ik lach. 'Ik ben zwaar. Jij niet!' ik grinnik en begroet net als Niall het meisje en Liam vrolijk. Blij dat Niall blij is. 'oh maar Niall? Ik wilde dus zeggen, dat ik dus al een paar aanvallen heb gehad...' Ik zucht zachtjes en kijk hem aan. 'Ik ben ook flauw gevallen in het bos...' zucht ik. Hij wordt nu vast heel boos ofzo, dat ik het niet eerder had verteld. Ik speel wat met een losse pluk haar. 'Euh,...' zeg ik beschamend, omdat Niall niet reageert. Ik rol een beetje verder met hem. Naar een rustig plekje met een bankje. Zodat ik ook kan zitten. Ik kijk hem een beetje angstig en geschokt aan. Hoe zou hij reageren...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    (Waar staat iedereen precies? Little confused...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik glimlach als ze me een stukje buiten het kampterrein rolt en geniet van de zon. Ondanks dat ik nog mijjn halfnatte kleding aan had was het lekker. :ehm Niall ik heb al meerdere aanvallen gehad. En in het bos ben ik flauwgevallen' even staar ik haar ongelooflijk aan maar ze leek bang voor me te zijn. Ik pak teder haar hand vast. 'ik had het fijn gevonden als je het gezegd had maar ja het hoort blijkbaar bij je ziekte dus ik kan zeggen wat ik wil maar je doet er niets tegen. ' ik kijk haar serieus aan en geef een kisje ophaar hand. 'kunnen we een paracetamol ofzo halen'piep ik pijnlijk. De vedoving begon uit te werken en dat voelde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (marlotte en niall een klein stukje van het terrein op een bankje niall in rolstoel je ziet ze. Louis en violet op een strandje in de buurt en hazza is naar het strandje joggen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik knik en pak uit mijn tas een paracetamol en een flesje water en gaf het aan Niall. Ik kreeg medelijden met hem, meer dan ik al had. Ik zuchtte en liet mijn hoofd op mijn handen leunen. Ik was zo moe. Ik gaapte en rekte me daarna even uit. Ik kuchte en hoestte. Ik werd er misselijk van. Ik kreunde. Dit was de voorbereiding van een zwaardere aanval. Dat weet je intussen gewoon. Ik pakte uit mijn tas een spuitje. Niet een te zware of met te veel vloeistof. Ik kon mezelf alleen niet zo goed prikken. Ik keek Nialler aan die net z'n paracetamol had weggewerkt. 'Niall? Wil jij het doen?' Ik bood hem het spuitje aan en wees naar mijn been. Als hij het niet zo doen, Liam dan. Of een meisje. Waar was Violet eigenlijk? De laatste keer zag ik haar met Lou. Het zou me niks verbazen als die ook wat krijgen. Ik grinnik en kijk Niall daarna weer aan en plaats een zwakke glimlach.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Uit haar tas pakt ze een paracetamol en een flesje water ' ahh dankje' grinnik ik dankbaar en neem de pil snel in met een vies gezicht. Ze kreunde wat en pakte een spuitje uit haar tas ' Niall wil mij het doen?" Ze wees naar haar been. " agh waarom ook niet" glimlach ik en pak het spuitje. " gewoon in je been duwen en leeg spuiten zeker?" Afwachtend kijk ik haar aan. Ze grinnikt wat en kijkt me weer aan. " in je bovenbeen of onderbeen of waar ergens?" Vraag ik voor de zekerheid en draai mijn lichaam zo ver als het lukte in de rolstoel naar haar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Euh ja, in mijn kuit..En ja, gewoon prikken en leegspuiten.' Ik doe mijn ogen dicht en hoor Niall grinniken. Vast omdat ik mijn ogen dicht duw. Ik probeer te glimlachen. Maar met de gedachte dat ik pijn ga krijgen is dat moeilijk. Ik hoest en kuch. Alsof het nog niet erg genoeg is. Ik word weer misselijk. Een vlaag van vieze smaak en wazigheid in mijn hoofd vult mijn lichaam. 'Kan je prikken? NU?'vraag ik een beetje onbeleefd. 'Sorry, maar anders,..' verder kom ik niet want ik begin akelig hard en lang te hoesten. Ik sein Niall dat hij moet prikken. Schiet op, denk ik in mezelf. Hardop hoor je alleen maar gehoest en gekuch. En gekreun. Ik krimp in een.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik glimlach en knik. Ze zet haar been op het bankje zodat ik erbij kan. " kun je prikken MU" vraagt ze haastig en ze begint te hoesten. Ze hoest nog wat maar dat hoor ik niet omdat ik mijn concentratie nodig had. Ik prik de spuit in haar huid en duw hem snel leeg waarna ik hem eruit trek. Grijnzend buiig ik naar voren en druk mijn lippen op de plek waar een beetje bloed komt en kus het bloed weg. " zoo gaat het weer? " afwachtend kijk ik haar aan. " heb je misschien nog wat te drinken?" Op een een of andere manier had ik erge dorst gekrezen, waarschijnlijk door de verdoving en Lisa had gezegd dat ik goed moest drinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'Oke jongens!(algemeen) Kom er allemaal even bij.' roep ik. Ik pak de lijst en check wie er allemaal zijn. Ik kijk om me heen. 'Euh, waar zijn' ik kijk even op het papier. 'Harry, Louis, Niall, Marlotte en Violet?' vraag ik aan de groep. Nou geweldig, zijn we de 1e dag al 5 mensen kwijt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    "Dank U, dank U." zegt ze en ze maakt een buigin. Ze pakt het bloemetje op en loopt naar me toe. Ze geeft me een kus op mijn wang en ik word een beetje rood. Gelukkig zegt ze al snel: "Tikkie, jij bent hem!" en rent ze weg. Ik begin te grijnzen. 'Dus dit is jouw versie van tikkertje?' roep ik naar haar en ik ren achter haar aan. Ik besluit om op mijn snelst te rennen want ik weet nu wel hoe snel ze kan rennen. Ik kom steeds dichter bij elkaar. Ik probeer een tikje sneller te gaan en ik ren haar voorbij. Ik draai me om en wacht tot ze dichterbij komt. Ik loop naar haar toe en sluit mijn armen vanaf achter om haar middel. Ik hijg nog een beetje uit en buig mijn hoofd iets naar beneden om in haar oor te fluisteren. 'Jij bent echt snel.'. Ik geef haar een kus op haar wang. 'Nu ben jij hem' fluister ik en ik haal mijn handen van haar middel. Ik ren richting het zand. Als ik bij de zee kom stop ik even. Het maakt me niet uit als ik er in ga want ik ben toch al nat, maar toch ga ik zitten. Gewoon zo lekker rustig dicht bij de zee. Ik sluit mijn ogen en geniet vaan het geluid van de golven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik hoor een man roepen dat we erbij oeten komen en ik hoor onze namen. Ik besluit eens te proberen mezelf te duwen. Marlotte helpt me een beetje en zo weet ik langzaam vooruit te komen " dat gaat hem niet worden" grinnik ik. Nogal laat zijn we bij Erik maar de rest is weg. , ik ben Niall dat is Marlotte. Harry is nog aan het joggen en Louis en Violet weet ik niet" ik glimlach even en zet de rolstoel voor de zekerheid op de rem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ik zie een jongen in een rolstoel aankomen. Mijn ogen worden groot en ik schud mijn hoofd. 'ik ben Niall dat is Marlotte. Harry is nog aan het joggen en Louis en Violet weet ik niet" zegt hij. 'Eh-oke' zeg ik nog wat in de war. Ik kruis ze af op de lijst. Ik roep Lisa erbij en zij ziet Niall. Ze legt uit over zijn hechtingen. Ik knik begrijpend. Dan zie ik haar naar Niall toelopen en zegt: 'Je moet je wond wel afdekken! Straks valt er nog iemand flauw...' zegt ze en ze geeft hem een soort kleedje. Ze loopt terug naar me en zegt: 'Hij moet goed eten en drinken, anders beginnen we vast''ik knik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    " eh oke" stamelt Erik iets wat verward, en ik glimlach. Hij roept Lisa erbij en zij legt hem uit vande hechtingen dan loopt ze naar mij " Niall je moet je wond afdekken, straks valt er iemand flauw" ze geeft me een soort van ander kleedjemdie wat groter was zodat je mijn been niet meer zag. Ik glimlach dankbaar en zie hoe ze terug loopt. " hij moetmgoed eten en drinken anders beginnen we alvast" zegt ze. " zeg Lisa is mijn been eigenlijk nou gekneusd of niet? Want dan kan ik het erbij zeggen, ik bel vanavond mijn moeder even voordat zebegint te stressen" ik grinnik even en kijk naar Marlotte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Oke iedereen, ga maar aan de tafels zitten. We hebben eerst kippen- of tomatensoep, dan een Burger met rijst, aardappeltjes en pindasaus, mayonaise, o.i.d.en daarna' ik grijns even naar Danny en zeg dan: 'Het toetje, Eet smakelijk!' Ik loop naar Lisa en Danny. ' Als de anderen er dan nog niet zijn ga ik op zoek.' vertel ik ze en ik loop naar de tafel met de soep en schenk wat borden vol.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Zoo te zien gaan we eten want de tafels staan gevuld met borden en bestek. Met moeite rijd ik mijn rolstoel naar het hoofdeinde van de tafel en ga zitten. Ik wacht geduldig tot mijn bord gevuld is met kippensoep. " zou ik misschien iets van water mogen?" Vraag ik beleefd aan Erik. Mijn mond voelde weer kurk droog aan, het was echt niet normaal. Nah gezellig hoor met zijn tweeën eten zeg. " eten jullie nu gelijk ook? Anders is het zo ongezellig" stel ik voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan