• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Dus dit is jouw versie van tikkertje?" Hoor ik hem achter me aanroepen, al snel hoor ik voetstappen achter me aanrennen en probeer ik sneller te gaan, wanneer hij me inhaalt lach ik zachtjes, hij draait zich om en sluit zijn armen om me heen. "Jij bent echt snel." Hij drukt een kus op mijn wang, ik lik zachtjes over mijn onderlip en kijk hem aan. "Nu ben jij hem" Fluister hij dan waarna hij zijn armen weer weghaalt en terug richting de zee begint te rennen. Eventjes sta ik verstomt en por zachtjes in mijn wang om dan lachend achter hem aan te rennen. Wanneer hij zich neerzet lach ik nog meer en laat mezelf in zijn schoot vallen. "Nu al moe?" Ik haal mijn hand door zijn natte haren en lach zachtjes. Zijn ogen zijn gesloten en hij ziet er gelukkig uit, wat me blij maakt, iedereen zou gelukkig moeten zijn. "Hoe laat is het eigenlijk?" Fluister ik na een tijdje.


    The artist is the kid that survived.

    Erik:

    " zou ik misschien iets van water mogen?" Vraagt Niall. 'Tuurlijk!'. Vlak daana vraagt hij of wij ook gaan eten. Ik knik en zeg: 'Wij zitten aan een aparte tafel' en ik wijs naar de tafel hier niet ver weg. Ik loop snel even weg om ene flesje te halen en leg het bij Niall neer. 'Lekker eten' zeg ik nog, en dan loop ik naar de andere tafel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik knik even en krijg een flesje" dankje, eetsmakelijk" glimlach ik naar ze, waar was Liam heen?
    Ik draai het flesje open en drink het voor de helft leeg waarna ik verder ga met de kippensoep. Hij smaakte erg goed.

    Kom je met liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    Ik voel dat ze zich op mijn schoot plaatst. Ik hoor haar zeggen:"Nu al moe?". Ik open mijn ogen en zie dat ze een hand door haar natte haren haalt. Dat ziet er prachtig uit moet ik zeggen. Of betergezegt denken. Ik leg de rug van mijn hand op mijn voohoofd als een echte dramaqueen en zeg: 'Ik kan het niet meer aan. Laat me hier maar zitten op de koude harteloze vloer. Dit is de plek waar ik moet sterven.'. Even later zegt ze: "Hoe laat is het eigenlijk?". Ik kijk op mijn horloge. Ik geef mezelf denkbeeldig een klap op mijn voorhoofd. 'Laat ik maar zeggen dat we terug kunnen lopen.'. Ik pak Violet op en laat haar rechtop staan. Dan draai ik me om en gebaar haar dat ze op mijn rug moet springen.

    (Geen spullen pakken oke? Ik heb een idee >:-) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik kijk naar de tafel. Naast Niall is nog een plek. Ik gan naast hem zitten en schenk hem een glimlach. 'Hey! Is het lekker?' vraag ik hem eerst voor ik aan mijn soep begin. Ik zie de damp er vanaf komen en ga er boven hangen zodat mijn neus de geuren kan opsnuiven. 'Nou, dat ruikt tenminste goed' zeg ik. Ik kijk naast het bord en zie een lepel. Ik slik een keer. Gelukkig is er aan de andere kant een vork, en de soep redelijk dik. Ik krijg het wel binnen met een vork, let maar op!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kom je met li ik ga ff naar mijn ipasadres


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol niall

    Liam komt naat me zitten en vraagt of het lekker is. 'heerlijk. Eacht jij eet met vork?' ik grinnik even. 'zou je als we vanavond gaan slapen me willen helpen en morgenochtned?' ik kijk hem shaapachtig aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Moet nu weg op visite, kom denk ik vnv weer, xxx)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (warning: dramaaaa)


    Marlotte


    Ik kijk hoe Niall vrolijk zijn eten eet. Het maakt me blij. Maar ik heb geen honger. Door die spuit ben ik nu misselijk. Raar, ben ik nog nooit geweest. Ik zucht en kijk Niall aan. Hij praat met Liam die tegenover me zit. Ik geniet, hij is zo vrolijk. Ondanks zijn pijn. Ik pak zijn hand en kus zijn wang, Ik zie Liam opkijken, Met zo'n blik als "zijn ze samen?" ik grinnik en eet daarna traag mijn soep. Ik heb echt geen honger. Ik hoest en voel mijn buik zich omdraaien. Ik voel me moe, slecht, misselijk, pijnlijk, vies, ik weet het niet. Ik voel hoe ik wit wordt, dat heb ik altijd al kunnen voelen. Ik voel ook mijn telefoon trillen. Ik pak het toestel en ontgrendel het. Nieuw bericht van mama. Ik klik er op en lees het. Haii Lieverd! Hoe is kamp? Hopelijk super! Hoop ook dat je al vrienden hebt! Ik grinnik eventjes en lees dan verder. Ik wil je humeur niet verpesten, maar het gaat niet zo goed hier. Papa is terug gekomen naar mij. Hij zegt dat als ik jou hier laat komen, hij oma achterlaat... Ik slik. Dit was slechte boel. Ook zei hij dat hij je financieel niet meer gaat steunen met je ziekte.. Ik schrik me rot en begin te hoesten. Als advies, na het kamp kan je met iemand misschien mee naar haar/zijn huis. Want voorlopig kan je hier niet zijn. Ik zal verder geen contact met je opnemen. Heeft nare gevolgen. Ik breek maar lees wel verder. Ik hou van je! Je zult altijd mijn kleine meisje blijven Marlotte. Vergeet me niet. IK HOU VAN JE!!! Doei..hopelijk tot snel... Mijn maag draait zich, ik begin te hoesten. Je kan beter zeggen dat ik stik. Ik tik Niall aan en fluister: 'voel me slecht'. Niet veel later ren ik weg naar een paar bosjes dichtbij en geef ik flink over. Het stopt niet. Ik huil en pak uit mijn tas water. Tijdens het overgeven, besef ik me, ik ben verlaten. Ik ben alleen. Geen familie opties meer. Ik geef voor de laatste keer over en val op de grond. Ik sluit mijn ogen en huil. Ik tril, niet van kou, van angst en verdriet. Van woede. Hoe durft papa dat te doen? Ik hoest. En hoest. En hoest. Ik kan niet meer. Ik kuch en hoest en geef soms zelfs over. Ik ben verloren. Verlaten door mijn familie. En ik ben dodelijk ziek. Ik overleef het niet. Ik geef over. Het doet pijn. Tijdens het hoesten, geef ik over, laat ik boeren, krimp ik ineen. Ik besef me duizend dingen, maar 1tje toch heel goed: Ik kan nu dood gaan...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Marlotte kust me en ik glimlach even. Dan zie ik hoe Marlotte wit wegtrekt en ongezond begint ze weer te hoesten. Ze leest een berichtje op haar mobiel en fluisterd naar me dat ze zich slecht voelt en rent daarna weg. Bezorgd kijk ik waar ze heen rent en ze valt op de grond waar ze hevig overgeeft. " mijn god, Marlotte. Lisa, Danny er is iets met Marlotte!" Schreeuw ik hard en overstuur probeer nik mezelf naar achteren te rollen met de rolstoel. Ik rol me richting haar maar hij blijft klemmen bij een mega tak en ik krijg hemniet weg. " Marlotte ik kom." Aan de rolstoel hing nog haar tas en ik pak een willekeurige spiit vol met spul. Ik probeer nog een keer engeef het op. Eigenwijs, wetend dat dit niet slim was pak ik een dikke tak en sta op mijn goede been. Ik hinkel zo goed mogelijk naar haar toe. Ik negeer mij erge pijn en prik de spuit in haar kuit en spuit hem leeg. Ik laat ne naast haar vallen omdat ik te zwak was en wikkel haar in mijn armen. " lieverd, hey luister, wat er ook is ik hou van je en je haat het niet opgeven. Ik zal er voor altijd voor je zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Zodra Niall zijn armen om me heen sluit, breek ik. Ik draai richting hem en kijk hem met mijn betraande ogen aan. 'Niall het..' ik hoest en slik het overgeefsel door wat een zuur gevoel oplevert. Ik hoest nog een keer en probeer mijn zin af te maken. Ik probeer iets te zeggen, het mislukt. Ik geef Niall mijn telefoon en laat hem mijn berichtje lezen. Dit is zo stom. Ik ga dood. Ik ga sowieso dood. Hoe goed Niall het ook bedoeld. Die dingenspuiten zijn super duur. Alleen mijn vader kon ze betalen, want hij had genoeg geld. Nu wil het vast niet meer. Ik kijk Niall aan. Maar een golf van misselijkheid overspoelt me en ik draai me op tijd weg een geef in de bosjes over. Hij zal er voor me zijn. Mijn Nialler. Maar hoe gaat hij hierop reageren? Wat als hij weet dat ik dood kan gaan..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik negeer mijn been en ik wist en hoopte dat Lisa niet kwam omdat ik anders echte problemen had. Ik neem de mobiel aan en lees het. " wat! Wat een eikel sorry hoor het is zijn eigen dochter' zeg ik verontwaardigend. " je gaat niet dood, ik heb je net een spuit gegeven en je mag bij mij komen wonen en voor de spuiten gaan we gewoon wat verzinnen, maar laat me nunniet in m
    De steek je bent mijn eerste liefde en mijn eerste vriendin" zeg ik emotioneel, niet alleen door wat er met haar was maar ook van de pijn enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Hoe Niall reageert, het breekt me van binnen. Ik adem diep in en uit. Draai me naar Niall toe, kus zijn wang en begin te praten. 'Ik heb voor dit kamp nog 30 spuiten, thuis lagen er nog 50. Die zijn er dus verloren. Ennem.. als ik tijdens een hevige aanval, geen spuit krijg, kan het kritiek worden..' ik huil en leg mijn hoofd op Niall's borst. Hij vind het vast niet erg dat ik zijn T-shirt nat maak. Ik huil even uit en ben blij als ik klaar ben. 'Niall? Ik hou van je. Ik wil je niet en nooit meer kwijt.' Ik kijk hem aan. Hij is zo lief, zacht, knap, fantastisch. Hij is mijn vriendje. Mijn eerste verkering. Mijn eerste alles.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    " ik kam wat regelen met mijn broer diengaat ze halen. Geloof me, hij hielp me zelfs voor een vriendin te zoeken omdat hij zag dat ik ongelukkig was, volgens mij wist hij het ook. Dus dan halen we de vijftig erbij. En we gaan gewoon wat verzinnen" beloof ik haar en aai door haar haren. Ik glimlach zwak " ik hou ook van jou wen ik wil je niet kwijt" zeg ik lief en druk een kus op haar oor. Ik glimlach zwak en druk kusjes in haar haar en sus woordjes. " en kun je de aanvallen niet tegen gaan zonder spuiten.?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Niall is zo lief. Hij doet echt super. 'Nee..als de aanval te doorpakkend is, zonder spuit, dan ga ik in coma komen. Zo zijn we er namelijk achter gekomen.' mompel ik omdat ik te lui ben om mijn hoofd richting Niall toe te draaien, want zijn borst ligt zo lekker. Ik kus zijn nek en giechel een beetje. De spuit helpt. Ik wordt suffig, das een goed teken. 'Hoeveel milliliter had je me gespoten?' Ik giechel een gaap. 'Ik heb geen honger meer. Jij?' Ik leg mijn hand naast mijn hoofd en geniet van de kusjes die Niall op mijn haren.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .