• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Jaimes???|


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Ik glimlach even als ik haar toch hoor reageren. 'Judy, niet aangenaam kennis te maken,' ik grinnik er toch even om en kijk over mijn schouder naar Judy en zie nu even een gemeende glimlach over haar gezicht. 'Nou Judy, het was mij wel aangenaam om kennis te maken.' grijns ik, ik wil verder lopen maar draai mijn hoofd toch weer even terug naar Judy. 'En Judy, blijven lachen. Het staat je veel beter dan die boze blik.' zeg ik glimlachend en knipoog even vlug en loop dan verder, verder het bos in en relax even. Nou dat was een goede eerste kennismaking, maar ik mag die Judy wel op een bepaalde manier, ze laat zich niet zomaar van de been brengen en zegt gewoon wat ze denkt, is rechtuit. Maar ondanks al die dingen zie ik toch wel dat er een aardig, lief meisje daar zit, alleen die kant van haarzelf laat ze volgens mij niet graag zien. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar zo'n vermoeden heb ik en na al die jaren dat ik op deze aarde rondloop ben ik wel goed geworden om mensen in te schatten.
    Ik loop zonder dat ik echt oplet door, door het bos en zit met mijn gedachten bij allerlei zaken en als ik iemand in de verte hoor zingen begin ik bijna automatisch zacht mee te neuriën met het liedje en loop door, zonder dat ik het door heb richting de stem... Mijn oren hebben de stem wel gehoord, maar omdat ik met mijn gedachten ergens anders ben heb ik het niet eens door en loopt mijn lichaam er automatisch naartoe.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 18:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Traitor schreef:
    [Josh gonna meet Cari (: ]


    [Reageer jij eerst met Cari.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jaimes schreef:
    (...)

    D: ik had al iemand voor je eerst...Elizabeth, dochter van Skaniël..



    Woeps sorry. D': Maar ze staat niet in de lijst so I forgot.


    kindness is never a burden.

    Caritate Mansue May
    Ik liep naar een grote wilg en ging eronder zitten. Ik sloot mijn ogen en genoot van de stilte.
    Mijn gedachten liet ik gaan. Even een moment in mezelf. Helaas voor mij wordt die moment verstoord.
    Zozo, nog steeds in leven zie ik. Zo onschuldig, zo puur.
    Mijn ogen vlogen verschrikt open. Ik besloot ertegen te vechten.
    'Je krijgt me niet. Nooit niet.'
    Van waar komt die zelfvertrouwen? Geloof je die oude gek nog steeds? Hij is je krachten te temperen. Je talenten te verwaarlozen!
    'Dat is niet waar! Hij helpt me. Ik blijf de Oude Koning trouw!'
    In een flits was de stem weer weg. Ik begin zachtjes te zingen.
    'In my field of paper flowers and candy clouds of lullaby. I lie inside myself for hours and watch my purple sky fly over me...'


    [Volgens mij heb je het overgelezen :] Als ik nog een stukje moet posten, zeg het maar]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 17:58 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Ik bedoelde meer dat je Cari Josh als eerste laat aanspreken, maar oke...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHeaven schreef:
    [Ik bedoelde meer dat je Cari Josh als eerste laat aanspreken, maar oke...]


    [Als je wilt kan ik een stukje maken hoor !]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Ik heb mijn post ook al wat aangepast. XD. Maar ik ben zo eten, dus reageer straks!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHeaven schreef:
    [Ik heb mijn post ook al wat aangepast. XD. Maar ik ben zo eten, dus reageer straks!]

    Smakelijk!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Cancelled schreef:
    (...)
    Elisabeth Lucinda Jones
    'Oh,' zei ik terwijl ik een van mijn rosse lokken achter mijn oor streek. 'Zullen we dan maar eens onze kamers gaan inspecteren ?' vroeg ik na een tijdje omdat ik niet wist wat ik anders moest zeggen. Ongeduldig tikte ik met de tippen van mijn zwarte Vans schoen op de grond en wachtte op haar antwoord.


    Mayra Parker/Crawford
    Ik knik. 'Volg me.' zeg ik met een glimlach en loop de richting uit waar de kamer zouden moeten zijn, ik kom uit bij een grote brede trap en ga dan naar boven. Nu nog de juiste gang vinden. Ik loop een gang door. 'Gevonden!' zeg ik trots en sta voor mijn deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En Lize (toch?), reageer jij eerst nog met Lucas, of moet ik eerst met Casey eerst reageren?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [reageer jij eerst? :) en ja Lize :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Voor de zekerheid =
    TOPIC 2


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk Jake aan als hij tegen me praat en haal met mijn vrije hand een hand door mijn haar heen. "Hm, kietelen en pesten zou maar van één kant komen," zeg ik dan knipogend, "mijn kant! Aangezien ik toch te snel voor je ben om me te pakken." Er staat nu ook een grijns op mijn gezicht, maar ik ga nog niet weg van Jake om te voorkomen dat hij iets zal doen, aangezien ik hem nu aan het uitdagen bent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    post staat op topic 2 en einde xd


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'