• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Casey Rose Hazel
    Als hij zich voorstelt als Lucas en zegt dat dit ook zijn eerste jaar hier is knik ik even. 'Wat is jouw naam?' hoor ik hem dan vragen. 'Ow ja, ik ben Casey.' zeg ik en lach even en stap dan ook een stap naar voren als Lucas dat ook doet. 'En wat brengt jouw naar deze school?' vraag ik dan en kijk even om me heen en naar de rij en richt dan mijn aandacht weer op Lucas. Hij lijkt me wel aardig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bij wie moet ik Casey eigenlijk op de kamer doen, die heeft ook nog niemand..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    Ik kijk haar met een glimlach aan. 'Hm allerlei redenen. Zeg maar dat ze me niet zo accepteerden op mijn vorige school.' zeg ik zachtjes en mijn glimlach verflauwt wat. 'En jij? Wat brengt jou hier?' glimlach ik. 'En welke richting volg je?' Ik kijk even hoever het nog is. Niet dat ik wil dat dit gesprek stopt, gewoon om te weten hoelang ik nog die koffers moet rondsleuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mag je kiezen eigenlijk, Lucas wil best bij haar.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Judy wil ook best wel met Lucas en Casey hoor (: en ik reageer zo (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik heb ook nog een aantal jongens zonder kamergenoter (: )


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Jake blijft het telkens weer leuk vinden om mij bij mijn nieuwe achternaam te noemen. "Bedenk wel Jake, Day blijft ook mijn achternaam aangezien Luna en ik de laatsten zijn met die achternaam van onze familie," zeg ik met een knipoog. "En had je niet wat beters dan de bezemkast kunnen uitzoeken?" Ik kus Jake zachtjes terug en trek hem dan mee de kast uit. "Zo, op naar de balie, alsof we braven leerlingen zijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Callum
    'Enigszins, soms doet het me niks en op andere momenten vermijd ik het liever' antwoord ik, 'volgens mij ben je aan de beurt' voeg ik er aan toe na het ongeduldige gezicht van de vrouw achter de balie te hebben gezien en het feit dat we al een stuk konden doorlopen. 'Ik ben Callum trouwens, Callum Whitefield' zeg ik, mezelf voorstellend


    Judy Faith
    "Mm oké," antwoord ik dan als hij duidelijk maakt dat het op sommige momenten wel is en sommige momenten niet. Ik kijk voor me en knik dan. "Ja, my turn," zeg ik en ik krijg dan een kamer toegewezen van de chagrijnige vrouw achter de balie. "Ik ben Judy Faith, aangenaam."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en zie de rij staan. Serieus? Ik zucht en zie dan Ashley staan. Ow die had ik hier niet verwacht. Haar geblondeerde haren zijn verandert in gewoon bruin en ze draagt veel minder make-up. Ik trek Leslie mee aan haar hand en ga bij Ashley staan. Dat is niet echt voorsteken dat is iemands plaats bezet houden. 'Hi Ash.' glimlach ik en ze glimlacht even terug. Ze wijst even naar haar keel en schud dan haar hoofd. 'Geen stem meer?' grinnik ik. Ze moet gisteren wel heel goed uitgezet hebben dan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Judy Faith
    "Mm oké," antwoord ik dan als hij duidelijk maakt dat het op sommige momenten wel is en sommige momenten niet. Ik kijk voor me en knik dan. "Ja, my turn," zeg ik en ik krijg dan een kamer toegewezen van de chagrijnige vrouw achter de balie. "Ik ben Judy Faith, aangenaam."


    Callum
    Wanneer ik aan de beurt ben neem ik de papiere aan van de vrouw achter de balie nadat het meisje zichzelf heeft voorgestelt als Judy. 'Naar welke kamer moet je Judy?' Vraag ik haar vervolgens na de tassen die aan mijn schouder hangen wat beter te hangen. Om eerlijk te zijn had ik helemaal geen zin in school, maar na zowat een jaar op reiste zijn geweest en niet naar school gegaan (iets waar mijn vader toe niks over wist en niet bepaald blij was toen hij er achter kwam). Dit school jaar had hij volgensmij niet eens gekeken nar goede scholen, maar naar scholen waar hij minstents een jaar van me af was.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    Devpijn was overal en zo verschrikkelijk dan ik amper mijn ogen open kon houden, toen ik een gedaante aan zag komen lopen ik probeerde mijn ogen open te houden, in iedergeval tot ik wist wie het was. 'Lily' momplde ik met een klein glimlach rond mijn lippen naar zonder kacht om iets anders te doen dan mijn ogen dichtdoen

    Lily
    ''Lily,'' hoorde ik plotseling. De fluistering was er zachtjes en schor, maar hij was er; en ik wist direct van wie.
    Mijn hart leek stil te staan toen ik Damon zag liggen. Ik stormde op hem af en knielde - haast viel - naast hem neer. ''D-Damon!'' zei ik met een overslaande stem, nog steeds niet gelovend dat dit de realiteit was.
    Ik legde zijn hoofd op mijn schoot neer en veegde wat plukjes uit zijn gezicht, terwijl mijn tranen ondertussen kapot vielen op de grond onder ons.
    ''W-waar heb je pijn?'' zei ik zachtjes. Met mijn andere hand pakte ik voorzichtig de zijne vast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iemand voor Lizz?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Lily
    ''Lily,'' hoorde ik plotseling. De fluistering was er zachtjes en schor, maar hij was er; en ik wist direct van wie.
    Mijn hart leek stil te staan toen ik Damon zag liggen. Ik stormde op hem af en knielde - haast viel - naast hem neer. ''D-Damon!'' zei ik met een overslaande stem, nog steeds niet gelovend dat dit de realiteit was.
    Ik legde zijn hoofd op mijn schoot neer en veegde wat plukjes uit zijn gezicht, terwijl mijn tranen ondertussen kapot vielen op de grond onder ons.
    ''W-waar heb je pijn?'' zei ik zachtjes. Met mijn andere hand pakte ik voorzichtig de zijne vast.


    Damon
    Ik hoorde haar voetstappen, niet lopend maar rennend tot ik haar naast me voelde en haar hand over mijn gezicht voelde toen ze mijn hooft op haar schoot neerlegde. Zag dat haar gezicht vol zat met tranen, een aantal van die tranen belanden op de grond terwijl de andere helft nog langs haar gezicht naar beneden drupte. Hoelang had ze me gezocht? 'W-waar heb je pijn?' zei ze zachtjes terwijl ze mijn hand voorzichtig vastpakte, waar had ik geen pijn? Ik had het idee dat bijna elk bot in mijn lichaam verbrijzeld was. 'Ik heb je gemist' zei ik zachtjes, in plaats van te antwoorden op haar vraag terwijl ik zachtjes in haar hand kneep. Zelfs zo'n klein gebaar deed pijn, en waarschijnlijk was dat op mijn gezicht te zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sorry dat ik nu pas kom, ik moest naar mijn grootouders en toen bleek het thuis dat het al begonnen is. Alle leuke dingen beginnen zonder mij (huil)]

    Caritate Mansue May
    De Oude koning had me beveelt om naar school te gaan. Het blijkt dat er veel engelen en demonen zijn, dus wordt ik vast gebracht naar de nieuwe heerser.
    De jongen die samen met mij deze sullige opdracht moest doen heet waarschijnlijk Viderian Gytowe. Ik flits me naar de school.
    Het is omdat het al laat was, anders was ik wel in mijn auto gekomen. Ik loop het gebouw snel binnen. Ik ren snel naar de balie en sluit me achter aan.
    Ik sta achter een jongen en twee meisjes. Ik zucht en kijk naar mijn voeten. Ik ben hartstikke verlegen als het om vriendschappen maken gaat.
    Ik frunnik wat aan mijn jurkje. De rij gaat langzaam vooruit, tot ik eindelijk aan de beurt ben.
    'Je naam.' vraagt de vrouw achter de balie
    'Caritate Mansue May.' zeg ik kleintjes
    De vrouw geeft me de papieren aan. Ik liep naar mijn kamer. En stilletjes hoopte ik dat alles goed zou uitpakken. Dat deze rot tijd eindelijk voorbij zou zijn.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Wie wil vrienden worden met Cari?]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.