• Van m'n broertje. Hij maakt ALLES kapot. Ik heb al 8 jaar een fiets, nooit wat gebeurd. Hij gebruikt hem en direct een ongeluk en fiets naar de knoppen. Nou ja, ik fiets nu toch zelden dus kan er mee leven.
    Gisteren had ie' mijn studenten OV geleend, je raad het al? Kapot. Nu mag ik 3 weken lang 136 euro PER WEEK gaan betalen aan reizen naar school en nog eens 11 euro voor een nieuwe kaart. Ik werd ongelofelijk kwaad, en raad eens wat mijn ouders doen? Die worden kwaad OP MIJ.
    Mijn broertje doet er vet onverschillig over. Ik had gezegd: 'Die 11 euro betaal je maar fijn aan me terug, want ik ga geen 11 euro voor een kapotte kaart betalen, die ik niet kapot heb gemaakt.' Het antwoord: 'Ik betaal niks.' Mijn ouders? Die vinden dat hij gelijk heeft. 'Wat het was zogenaamd zijn schuld niet.'

    -_________________-

    Hij is overigens 16..

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 15:33 ]


    To infinity and beyond •

    Maak zijn spullen lekker kapot. PAYBACK!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dfq?
    Ik zou echt eens met je ouders praten als ik jou was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wat een irritant kind....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een klootzak.


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik zou hem allang uit het raam hebben gegooid...


    Bad decisions make good stories.

    Heb je al eens geprobeerd om te praten met je ouders? Apf, wat een rotjoch. -.-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh dat zou ik niet pikken hoor. Ik zou sowieso eens met je ouders gaan praten en iets van hem kapot maken. Hoe kinderachtig het ook mag klinken (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Oh dat zou ik niet pikken hoor. Ik zou sowieso eens met je ouders gaan praten en iets van hem kapot maken. Hoe kinderachtig het ook mag klinken (cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn broertje heeft dat ook. OV pasjes, pinpassen, tv's, nitendo's, echt alles. Als het maar zijn eigen spullen zijn :')


    Caution first, always.

    Eh, jouw ouders sporen niet. Hij maakt wat kapot en jij mag voor de kosten opdraaien? Ouders, halloooo? Ooit van logica gehoord?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Och dan wist ik het wel. Heeft ie een PS3? Wat anders dat van waarde is? Op marktplaats verkopen die hap. Paar spelletjes erbij als de kosten niet voldoende compenseren. 136 x het aantal weken dat jij je OV mist = het antwoord. Ik wil niet veel zeggen, maar dit had ik niet gepikt :'D.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Niks meer aan 'm uitlenen dus en nogmaals met je ouders praten, het beste zonder dat je broertje erbij is, want dit is nou niet bepaald hoe hij met je spullen om zou moeten gaan en hoe hij er vanaf zou moeten komen.
    Maar staat een OV niet op naam? Volgens mij kan je dan nog een boete krijgen als je met een OV reist die niet van jou is. Of was dat ook gebeurd? (ik weet namelijk niet hoe je een OV-kaart kapot zou kunnen krijgen, afgezien van doorknippen etc.)


    “Love is a contradiction.”

    Hashirama schreef:
    Och dan wist ik het wel. Heeft ie een PS3? Wat anders dat van waarde is? Op marktplaats verkopen die hap. Paar spelletjes erbij als de kosten niet voldoende compenseren. 136 x het aantal weken dat jij je OV mist = het antwoord. Ik wil niet veel zeggen, maar dit had ik niet gepikt :'D.


    Barnabas schreef:
    Eh, jouw ouders sporen niet. Hij maakt wat kapot en jij mag voor de kosten opdraaien? Ouders, halloooo? Ooit van logica gehoord?


    CURLYMONSTER schreef:
    Oh dat zou ik niet pikken hoor. Ik zou sowieso eens met je ouders gaan praten en iets van hem kapot maken. Hoe kinderachtig het ook mag klinken (cat)


    Chekhov schreef:
    Heb je al eens geprobeerd om te praten met je ouders? Apf, wat een rotjoch. -.-


    Anarose schreef:
    Wauw, ik zou hem allang uit het raam hebben gegooid...


    Cyborg schreef:
    Wat een klootzak.


    Seungho schreef:
    Maak zijn spullen lekker kapot. PAYBACK!


    Kortom: alles wat er al gezegd is.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:32 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Seungho schreef:
    Maak zijn spullen lekker kapot. PAYBACK!

    Dit...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik zou per ongeluk zijn mobiel in de wc laten vallen.


    You were born original, don't die as a copy.