• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Quiet the mind, and the soul will speak.

Danosaur schreef:
    I wonder if people look at me, and think ''She is pretty,''
    Because that's what I think when I look at everyone else.

I'd say something about the spamming, but no one cares, so I'm not gonna.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Je doet me echt pijn met jouw woorden, je laat me weer eens niet goed genoeg voelen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Is het echt zo erg dat ik voor één keer het gesprek niet wil starten, maar toch met je wil praten?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Sibyllin schreef:
    Is het echt zo erg dat ik voor één keer het gesprek niet wil starten, maar toch met je wil praten?

i put the fun in funeral

Ik krijg echt moordneigingen van jou. Niet te geloven dat iemand zo egoïstisch en dom kan zijn.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

JEZUS. Laat me met rust. Ik wil NIKS meer te maken hebben met mijn vorige opleiding. NIKS! Kap met zeiken erover.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Door dat Evangelist-topic denk ik weer aan Fullmetal Alchemist Brotherhood en Human Transmutation.

Then that's it... It really is impossible to bring the dead back to life... The undeniable truth... It was impossible all along..

Vreselijk moment in the anime D:

[ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 18:28 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fuck, seriously. Leer Nederlands, sukkel!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Jee. Kalmeer nou eens. Als jij je opwindt moet ook iedereen en alles er aan geloven he O_o

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Serieus? Ga je nu echt anoniem haat sturen? Da's gewoon laf --'

DarkSavior schreef:
    Door dat Evangelist-topic denk ik weer aan Fullmetal Alchemist Brotherhood en Human Transmutation.
    (...)
    Vreselijk moment in the anime D:

Godverdomme spoiler XD.

No growth of the heart is ever a waste

KUT scheikunde waarom heb je me weer laten janken, ik snap na 3 jaar de hele essentie nóg niet en overmorgen is GODVERDOMME het examen. godvergodvergodvergodver

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Hashirama schreef:
    (...)
    Godverdomme spoiler XD.

Oh god, sorry! Heb het meteen in een Spoiler tag gezet D:
    Nou ja, het is geen ramp. Trust me. Op die scene zul je sowieso janken of je nu wilt of niet.

Ga je nu echt altijd alle aandacht van mij wegtrekken?