• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    Ik kan niet tegen wachten en dat zal ik nu zeker 6 uur moeten, als het niet meer is, oh god.


    Wazzap?

    OT: Fuckdiedeldo, die SW ken ik al. Ja, faal, stomme KRO.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weer een terroristische aanslag in Londen... CNN is all over it. Waar gaat dit heen :/

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat hoe belangrijk ik de mening van anderen vind over mij. Waarom heb ik geen 'Fuck it, fuck you' attitude?!


    You are beautiful, you are love.

    Ugh, al die Yahoo rotzooi op m'n dash. Ze gaan heus de expliciete content niet verbieden, dat is zo ongeveer waar tumblr van leeft. Haal dat eraf en zo goed als 75% stopt ermee. They ain't gonna risk that. ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wáárom doe je zo bot? Ik vraag alleen maar iets, lol.


    26 - 02 - '16

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wazzap?

    Ik wil een nieuwe wed website online gooien, maar daarvoor moet ik wel kunnen bewijzen dat alles eerlijk gaat en ik niet met cijfers loop te rommelen. Daarvoor heb ik een zo genoemd "Provably Fair System" gemaakt aan de hand van aanwijzingen van iemand die er een handleiding over had geschreven. Nu heb ik dat naar hem toe gestuurd met de vraag of dat wat ik gemaakt heb voldoet en of hij vind dat het eerlijk is. Zo ja, kan ik mijn website online gooien, met zijn commentaar erbij (wat weer goed is voor meer bezoekers).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wil een nieuwe wed website online gooien, maar daarvoor moet ik wel kunnen bewijzen dat alles eerlijk gaat en ik niet met cijfers loop te rommelen. Daarvoor heb ik een zo genoemd "Provably Fair System" gemaakt aan de hand van aanwijzingen van iemand die er een handleiding over had geschreven. Nu heb ik dat naar hem toe gestuurd met de vraag of dat wat ik gemaakt heb voldoet en of hij vind dat het eerlijk is. Zo ja, kan ik mijn website online gooien, met zijn commentaar erbij (wat weer goed is voor meer bezoekers).


    Maar dat gaat dus nog even duren en jij wilt natuurlijk jouw site online gooien. Tja, dat is een kwestie van wachten, maar ik snap de spanning. Hoe kom je op het idee van een wedwebsite?

    OT: Lisbeth, je bent mijn held. (cool)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 20:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alles behalve vrolijk. Ugh. Het liefst zou ik nu mijn bed in kruipen, de dekens over me heen trekken en huilen als een klein kind dat z'n knuffelbeer is verloren.


    i put the fun in funeral

    Agressief eten is ontzettend leuk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Serieus, fuck you.
    Zogezegd geen tijd om te praten... Met mij ja. Ik heb er alweer zo'n spijt van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Serieus, fuck you.
    Zogezegd geen tijd om te praten... Met mij ja. Ik heb er alweer zo'n spijt van.


    Dankje (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Maar dat gaat dus nog even duren en jij wilt natuurlijk jouw site online gooien. Tja, dat is een kwestie van wachten, maar ik snap de spanning. Hoe kom je op het idee van een wedwebsite?


    No idea. Ik had gewoon opeens een leuk idee. Als het ook nog eens goed van de grond komt dan kan ik daar rijkelijk BitCoins aan verdienen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    No idea. Ik had gewoon opeens een leuk idee. Als het ook nog eens goed van de grond komt dan kan ik daar rijkelijk BitCoins aan verdienen :Y)


    Ja, ik behoor tot de domme bevolkingsgroep van Nederland, maar ik neem aan dat je daar daadwerkelijk ook geld mee verdient?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ja, ik behoor tot de domme bevolkingsgroep van Nederland, maar ik neem aan dat je daar daadwerkelijk ook geld mee verdient?

    Op dit moment is 1 BitCoin rond de 95 euro waard. Ik krijg maar 1% van alle inzetten, maar toch, als het straks echt hard gaat dan kan ik daar goed geld aan verdienen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom moet je op school per sé presentaties houden? :(


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki