• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    ze knuffekt me niet direct terug, en eventjes hangen haar handen gewoon naast elkaar en op haar gezicht stond de reden daarvoor duidelijk, zelfs bijna leesbaar. Ze was verbaast en blij tegelijkertijd, en toen ik haar tranen wegveegde kwamen er alleen maar meer, 'ik dacht dat je dood was' zei ze en ik horde haar stem breken op het einde ervan. Ik had bijna 'het had niet feel gescheeld' gemompelt maar net zoals bij Lily wilde ik haar niet verdrietig of bezorgt maken, net nu ze zo blij waren. Ik zag een kleine glimlach op haar gezicht verschijnenen enop mijn gezicht stond er ook een, een glimlach, ik wist alleen niet voor hoelang. 'Ik beloof je dat ik nergens heen ga Kleine' zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik bijt hard op mijn lip en grom zachtjes door de pijn. Jake kijkt me verontschuldigend aan en laat een verbandje verschijnen die hij er om wikkelt. 'Zo.' glimlacht hij en kijkt dan naar Damon en Leslie die aan het knuffelen zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Op Damon zijn gezicht staat ook een glimlach. Toch blijven de tranen bij mij stromen, want ik ben gewoon zo verbaasd en ik kan het nog steeds niet echt bevatten. "Ik beloof je dat ik nergens heen ga kleine," zegt hij en ik knuffel hem dan weer. "Daar houd ik je aan Damon," fluister ik dan. Even vergeet ik Jake en Alexi. "Weet Nick al dat je weer terecht bent? Ondanks dat hij het niet echt heeft getoond, stopte voor hem ook zijn leven.. Hij was er ook kapot van. En er zijn nog zoveel dingen gebeurd die je nog niet weet. Ik moet straks iemand aan je voorstellen." Namelijk Brandon, mijn zoon.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Op Damon zijn gezicht staat ook een glimlach. Toch blijven de tranen bij mij stromen, want ik ben gewoon zo verbaasd en ik kan het nog steeds niet echt bevatten. "Ik beloof je dat ik nergens heen ga kleine," zegt hij en ik knuffel hem dan weer. "Daar houd ik je aan Damon," fluister ik dan. Even vergeet ik Jake en Alexi. "Weet Nick al dat je weer terecht bent? Ondanks dat hij het niet echt heeft getoond, stopte voor hem ook zijn leven.. Hij was er ook kapot van. En er zijn nog zoveel dingen gebeurd die je nog niet weet. Ik moet straks iemand aan je voorstellen." Namelijk Brandon, mijn zoon.


    Damon
    Wanneer ik beloof dat ik nergens heen ga knufelt ze me weer en fluistert dan dat ze me daar aan houd. 'Ik ga later wel bij hem langs' antwoorde ik toen ze vroeg of Nick al wist dat ik terug was. Ze vertelt dat Nick er ook kapot van was, en al had ik niet zo'n goede band met mijn broer geloofde ik haar wel. 'Aanwie?' Vraag ik haar als ze zegt dat ze me aan iemand moet voorstellen, 'Misschien moet je me maar loslaten voordat je vriendje jarloers word' zeg ik dan met een klein
    en korte grijns, het kleine beetje pijn dat er nog was negerend


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hé meiden, iemand meeten ?]

    Cancelled schreef:
    [Hé meiden, iemand meeten ?]


    |Ik heb Gus? (: |


    kindness is never a burden.

    [Is goed, begin jij met typen ?]

    Cancelled schreef:
    [Is goed, begin jij met typen ?]


    | Sure, waar wil je meeten? (: |


    kindness is never a burden.

    [Uhm, geen idee, kies jij maar. Maar als je toevallig nog een charr hebt dat nog geen room mate heeft kan hij/zij altijd bij Elisabeth. Ik ga haar even aanpassen qua innerlijk.]

    |Nope, Gus slaapt al bij Tyler, Cari en Vid. Hij zou kunnen vragen of hij van kamer mag veranderen aangezien hij zijn kamergenoten weirdo's vind, but yeah.... Ik post zometeen. (: |


    kindness is never a burden.

    [Oki, en ik heb haar ook wal aangepast]

    [Ik vind je niet meer lief Leensel ): ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Ik vind je niet meer lief Leensel ): ]


    |I know, maar ik bleef maar wachten en je postte niks en njah. Ik ga niet eeuwig op je wachten, Jaimes. )': |


    kindness is never a burden.

    Augustus Phoenix Simeon
    Gus liep verveeld door de gangen van de school terwijl hij strak voor zich uitkijken naar Pierce The Veil luisterde die door zijn oortjes zijn oren in schalde. Augustus was niet erg fan van muziek of toch niet die van de 21e eeuw, maar hij moest zich gedragen als een student, dus had hij geen keus. De man was al een aantal minuten opzoek naar de lockers -tien minuten op precies te zijn- en had de moed al opgegeven. Hij vroeg zich af waarom de directie niet gewoon bordjes ging die de verschillende ruimtes aangaven. Hij zuchtte toen het hem inviel dat hij op de eerste schooldag zijn lokalen zou moeten terugvinden. Ook zonder bordjes. Toen Gus in de gang een meisje met rood haar tegenkwam slenterde hij naar haar toe, haalde de dopjes uit zijn oren en vroeg neutraal,"Weet je waar ik de lockers kan vinden?"


    kindness is never a burden.

    Elisabeth Lucinda Jones
    Met een geïrriteerde zucht keek ik voor misschien wel de honderdste keer op mijn mobiel, ik was al ruim tien minuten te laat op een afspraak met mijn mentor en vond het domme lokaal maar niet. Hij wou het weer maar eens hebben over het verlies van mijn ouders en dat ik altijd bij hem terecht kon, dat zeiden ze ieder jaar weer. Ik besloot om maar gewoon naar hem toe te gaan als de lessen effectief begonnen waren. Toen ik een stem achter me hoorde vragen waar de lockers waren maakte mijn hart een sprongetje omdat ik wat schrok. In een ruk draaide ik me om en keek de jongen aan. 'Tweede hal rechtsaf en dan op het einde naar links,' zei ik terwijl ik met mijn duim over mijn schouder wees in de richting waar je de lockers kon vinden. 'Ik wil wel even meelopen ?' vroeg ik schouderophalend en peilde zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 18:17 ]