• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Lessen waren nog niet begonnen, dacht ik. Pas op de derde dag. |
    Augustus Phoenix Simeon
    Het meisje leek te schrikken waardoor Gus grinnikte. Ze draaide zich met een ruk om en keek hem aan. Zij zag er in elk geval normaler uit dan zijn vreemde kamergenoten. "Tweede hal rechtsaf en dan op het einde naar links." Het meisje, of eerder de jonge vrouw wees met haar duim over haar schouder in de richting waar waarschijnlijk de lockers waren. Augustus knikte en glimlachte charmant. "Bedankt." Net toen hij het dopje van zijn oortje terug in zijn oor wou plaatsen om Vic Fuentes te horen kermen over een goedkoop boeket sprak de vrouw verder. "Ik wil wel even meelopen?" Ze haalde haar schouders op en even wou Gus een sarcastische opmerking maken, maar hij hield zich in en dacht terug aan Melchinors laatste woorden: 'Blijf vriendelijk. Altijd.' Gus forceerde een glimlach. "Ik denk dat ik het wel vind."


    kindness is never a burden.

    Dan pas ik dat wel even aan ;d Maar ik ga snel even eten tot zo

    Elisabeth Lucinda Jones
    'Of niet,' mompelde ik toen ik de blik in zijn ogen even zag veranderen. Dan wou ik eens vriendelijk doen en dan kreeg je dit. Goed bezig Liss. Dacht ik sarcastisch terwijl ik een van mijn rosse lokken achter mijn oor streek en hem even aankeek. Ik keek weer even op mijn mobiel en besloot toen dat ik hem echt wel een andere keer ging spreken. Altijd het zelfde verhaal over hoe erg ze het wel niet vonden dat mijn ouders er niet meer waren en dat ik altijd met problemen naar hun mocht komen. Tot je er werkelijk stond, dan was het alsof dat gesprek nooit had plaatsgevonden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    Wanneer ik beloof dat ik nergens heen ga knufelt ze me weer en fluistert dan dat ze me daar aan houd. 'Ik ga later wel bij hem langs' antwoorde ik toen ze vroeg of Nick al wist dat ik terug was. Ze vertelt dat Nick er ook kapot van was, en al had ik niet zo'n goede band met mijn broer geloofde ik haar wel. 'Aanwie?' Vraag ik haar als ze zegt dat ze me aan iemand moet voorstellen, 'Misschien moet je me maar loslaten voordat je vriendje jarloers word' zeg ik dan met een klein
    en korte grijns, het kleine beetje pijn dat er nog was negerend



    Leslie Sadler
    "Heb je hem helemaal nog niets laten weten?" vraag ik dan aan Damon, want ik vind dat Nick het gelijk moet weten. Hij vraagt aan wie ik hem moet voorstellen. "Je ziet hem vanzelf wel," zeg ik tegen hem, nog geheim houdend dat het Brandon is. Damon stelt voor om hem los te laten en dat doe ik dan maar ook. "Jake is niet mijn vriendje," zeg ik tegen Damon en kijk hem aan. Ik veeg mijn tranen weg. "Hij is mijn man."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb zo'n zin om Ax terug te laten komen om haar nog wat te kwellen... bv de schaduw en zo... een soort stalker...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ha, ik had al zo'n idee dat je hem terug wilde laten komen :P en LIZL YOU CHANGED NAME.....]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I just miss Ax :/ and I Know, i don't know if i'm going to keep this name or change it back.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Sadler
    "Heb je hem helemaal nog niets laten weten?" vraag ik dan aan Damon, want ik vind dat Nick het gelijk moet weten. Hij vraagt aan wie ik hem moet voorstellen. "Je ziet hem vanzelf wel," zeg ik tegen hem, nog geheim houdend dat het Brandon is. Damon stelt voor om hem los te laten en dat doe ik dan maar ook. "Jake is niet mijn vriendje," zeg ik tegen Damon en kijk hem aan. Ik veeg mijn tranen weg. "Hij is mijn man."


    Damon
    'Heb je hem helemaal nog niets laten weten?' Vroeg ze me, 'ik kan niet toveren weetje, nou deels, maar niet op die manier. Ik ben hier pas net' antworde ik 'hem. Een jongen dus,' concludeerde ik, wie zou ze met moeten laten ontmoeten? Ze liet me los en zei vervolgens dat Jake niet haar vriendje was, wat me een verwarde uitdruking op mijn gezicht tot ze zegt heeft dat hij haar man is. 'Juist' antwoorde ik toen alle stukjes op zijn plek vielen, 'Nee, nu heb ik je vrijgezellen feestje gemist.' Zeg ik en trek even een zielig gezicht


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizl. I agree with Jaimes. Change back xd


    Don't be like the rest of them, darling

    owke, ma nu gaat ni gaan zeker? :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je broer is belangrijker dan ik, Damon," zeg ik dan tegen hem. "Hoe lang ben je weer terecht?" vraag ik hem dan. Er klinkt weer geklop op de deur en ik doe dan open. Het is Brandon. "Hey schat," zeg ik tegen hem en geef hem een kus op zijn wang. "Damon, dit is Brandon," zeg ik tegen hem. "Brandon, dit is Damon. Je hebt weleens over hem gehoord, hij was of eigenlijk is mijn beste vriend." Brandon knikt gelijk en glimlachend. "Ja, ik weet wel wie hij is mam," antwoordt hij. Ik kijk damon aan, nu weet hij het. Ik heb een zoon. "En ja, je hebt mijn vrijgezellen feest gemist Damon," zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    owke, ma nu gaat ni gaan zeker? :p


    Over een 4 weken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimeeeeeees mag Axton terugkomen of nieeeet? :/]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    "Je broer is belangrijker dan ik, Damon," zeg ik dan tegen hem. "Hoe lang ben je weer terecht?" vraag ik hem dan. Er klinkt weer geklop op de deur en ik doe dan open. Het is Brandon. "Hey schat," zeg ik tegen hem en geef hem een kus op zijn wang. "Damon, dit is Brandon," zeg ik tegen hem. "Brandon, dit is Damon. Je hebt weleens over hem gehoord, hij was of eigenlijk is mijn beste vriend." Brandon knikt gelijk en glimlachend. "Ja, ik weet wel wie hij is mam," antwoordt hij. Ik kijk damon aan, nu weet hij het. Ik heb een zoon. "En ja, je hebt mijn vrijgezellen feest gemist Damon," zeg ik glimlachend.


    Damon
    'Maar Nick is hier niet en jij wel,' antwoorde ik, 'ik denk zo'n 2 of 3 uur' antwoorde ik toen ze vroeg hoelang ik weer terecht was. Wanneer er op de deur word geklopt doet Leslie open en loopt er een jongen binnen, ze noemt hem schat en stelt hem dan voor en stelt mij ook voor aan hem. 'Welke verschrikkelijke verhalen vertel je de arme jongen wel niet over mij?' Vraag ik aan haar, want met de dingen die we samen hebben beleeft kon waarschijnlijk je waarschijnlijk een heel boek vullen. Toen de jonge haar mam
    noemde keek ik leslie weer aan, 'even voor de zekerheid, dat was alless voor nu, niet een tweeling ofzo?' Vroeg ik voor de zekerheid 'Maakt niet uit, die halen we wel een keer in'



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Je kan hem sms'en, Damon, doe het nou maar," zeg ik tegen hem. "Dus....je was gevangen genomen door demonen?" Ik ga nu op mijn eigen bed zitten en Brandon loopt naar Jake toe. "Helemaal geen verschrikkelijke verhalen," zeg ik met een lachje. Mijn wangen en ogen zijn nog rood van de tranen die ik gelaten heb, maar ik vind het niet erg. "Alleen maar goede." Met Damon heb ik geen slechte herinneringen, hij maakt me altijd vrolijk, zorgt voor me en we zijn beste vrienden. "Ja, Damon," grinnik ik, "hij is de enige. Je weet toch wel Katherine? Mijn dochter met Nick." Geen idee of Damon haar ooit heeft ontmoet. "Ze loopt hier ook ergens rond op de campus." Ik kijk hem dan aan en knik. "Ja, dat gaan we zeker doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.