• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    haha


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Hij zucht en ik frons dan even. Vraag ik soms ineens te veel aan hem? Dan geeft hij alsnog antwoord en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Dus....je weet gelukkig ook niets meer van martelingen enzo af?" vraag ik voor de zekerheid. Voor hetzelfde geld had hij er een trauma aan overgehouden en straks niet eens meer over straat gedurfd omdat hij dan de kans zou hebben om gepakt te worden. "Ja hallo, jij was zo lekker arrogant bezig dat ik dacht dat ik je wel kon verslaan, maar nu ik een demon ben al een hele tijd, daag ik je gewoon opnieuw uit, als je je weer helemaal beter voelt." Ik kijk hem aan en ik schud dan mijn hoofd. "Ik heb helemaal niet vals gespeeld! Jij kon gewoon niet winnen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    He

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Hij zucht en ik frons dan even. Vraag ik soms ineens te veel aan hem? Dan geeft hij alsnog antwoord en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Dus....je weet gelukkig ook niets meer van martelingen enzo af?" vraag ik voor de zekerheid. Voor hetzelfde geld had hij er een trauma aan overgehouden en straks niet eens meer over straat gedurfd omdat hij dan de kans zou hebben om gepakt te worden. "Ja hallo, jij was zo lekker arrogant bezig dat ik dacht dat ik je wel kon verslaan, maar nu ik een demon ben al een hele tijd, daag ik je gewoon opnieuw uit, als je je weer helemaal beter voelt." Ik kijk hem aan en ik schud dan mijn hoofd. "Ik heb helemaal niet vals gespeeld! Jij kon gewoon niet winnen."


    Damon
    Ik schud mijn hooft, 'niks, ik heb geen idee wat er gebeurt is. Helemaal niks' antomwoord ik, 'je had kunnen weten dat ik arrogant ben, of zie ik eruit alsof ik lief en aardig ben?' Vraag ik haar met een lach, 'je speelde echt wel fals, toe ik voor de laatste keer keek was het leunen op de andere speeler of het aanstoten geen deel van het spel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik kijk hem aan en knik dan. "Beter dan dat je het je herinnert, denk ik," zeg ik dan zachtjes en met een glimlachje. Er zijn geen tranen meer gekomen gelukkig. "Nou, je hebt er weleens beter uit gezien dan nu,'' zeg ik dan met een grijns aangezien hij er niet als Damon uitziet, maar als een demon die 17 helse jaren heeft gehad. "Dat heeft bij mijn regels gehoord en jij deed er niets tegen, grote woorden, maar geen daden Damon."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Ik kijk hem aan en knik dan. "Beter dan dat je het je herinnert, denk ik," zeg ik dan zachtjes en met een glimlachje. Er zijn geen tranen meer gekomen gelukkig. "Nou, je hebt er weleens beter uit gezien dan nu,'' zeg ik dan met een grijns aangezien hij er niet als Damon uitziet, maar als een demon die 17 helse jaren heeft gehad. "Dat heeft bij mijn regels gehoord en jij deed er niets tegen, grote woorden, maar geen daden Damon."


    Damon
    'Beter dan dat je het je herinnert, denk ik' zegt ze zachtjes en met een glimlach, 'Nou, je hebt er weleens beter uit gezien dan nu,' zegt ze met een grijns. 'En bedankt' zeg ik eigenlijk wel instemmend, natuurlijk zag ik er niet zo uit als ik normaal uit had gezien. 'Dat heeft bij mijn regels gehoord en jij deed er niets tegen, grote woorden, maar geen daden Damon' brengt ze tegen in. 'Volgens mij moeten we dat ook nog een keer overnieuw doen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Traitor schreef:
    Caritate Mansue May
    'Je bent een slim meisje Caritate, je komt er nog wel achter.' zegt hij serieus, maar wel met een glimlach rond zijn lippen.
    'Het heeft mij jaren geduurd voor ik erachter kwam, het kwelde me in eerste instantie ook nog, maar dit is nog niet het ergste.
    Het ergste is als je erachter bent wat het is en je het moet leren te beheersen, controleren.
    Je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren, liggend aan je gave natuurlijk.
    Het heeft mij jaren, decennia geduurd om het te leren besturen, controleren.' terwijl hij dat zei keek hij strak voor zich uit
    Maar het kan natuurlijk ook zijn dan je geen gave hebt, maar dat lijkt me klein bij heksjes zoals jij,
    je bent al sterk Cari, ik kan het voelen, ook al ben je zo jong, maar pas toch op.' zei hij met een waterig glimlachje
    Ik kon voelen dat hem iets kwelde. Ik wou hem troostten maar ik wist niet hoe. Ik vond het lief, hoe hij me probeerde te helpen.
    Ik wou iets terug doen. Ik gaf hem een knuffel en fluisterde : 'Je kan het me vertellen. Misschien kan ik je helpen. Het zal vast opluchten als je er met iemand over praat.' Ik voelde een bepaalde klik met hem. Ik wist niet of het wederzijds was. Maar we zouden vast goede vrienden kunnen worden.


    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Terwijl ik nog steeds voor me uit kijk voel ik plots een paar armen om me heen. 'Je kan het me vertellen. Misschien kan ik je helpen. Het zal vast opluchten als je er met iemand over praat.' fluistert ze dan en ik kijk haar aan met een strakke blik en haal me uit haar omhelzing. 'Nee, het is oke Cari, we kennen elkaar niet eens en mijn verleden gaat niemand wat aan. Ik loop al lang op deze planeet rond, heel lang Cari, ik heb genoeg leed gezien en meegemaakt, oorlogen, noem maar op, zoiets laat je liever achter je, en als helemaal als het persoonlijk is.' zeg ik terwijl ik haar nu wel blijf aankijken. 'Maar toch....bedankt....' mompel ik dan en haal even mijn schouders op en krab even in mijn nek, ongemakkelijk. 'Maar je komt dus nog wel achter je gave, maak je niet druk.' zeg ik nog eens als conclusie en glimlach dan toch even kleintjes naar haar. Het was lief hoe ze probeerde me gerust te stellen enzo, maar ik ben nou eenmaal zo'n persoon die daar niet echt van houdt, in ieder geval niet bij mensen die ik amper ken of geen speciale band mee heb....


    [Niet heel goed stukje..]


    MusicAngel schreef:
    Lucas Booth
    Ze pakt al snel ook haar kussen en houd die voor haar. Ik grijns en denk even na. Ik ga terug op mijn bed springen en kijk haar uitdagend aan. 'Kom maar op, spring-int-veldje.' lach ik ook al ben ik nu degene die de hele tijd zit te springen op het bed en hyper staat. Ik kan normaal doen, ik weet dat ik normaal kan doen, maar ik zie liever van alles het beste.


    Casey Rose Hazel
    Als hij na een tijdje toch nog niet op me af is gestormd haal ik mijn kussen voor me weg, waardoor ik Lucas weer kan zijn en kijk hem even verbaasd aan als ik zie dat hij weer als een gek, hyper op zijn bed staat te springen en lach weer even. De idioot, but I like it. Ik weet dat we beiden normaal kunnen doen/zijn, maar soms heb je nou eenmaal zo'n bui. 'Kom maar op, spring-int-veldje.' lacht hij en ik grijns en spring ook op zijn bed en pak mijn kussen dan toch vlug mee en sla hem zachtjes met het kussen. 'Got ya!' roep ik lachend met een brede glimlach rond mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 22:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle

    Terwijl ik nog steeds voor me uit kijk voel ik plots een paar armen om me heen. 'Je kan het me vertellen. Misschien kan ik je helpen. Het zal vast opluchten als je er met iemand over praat.' fluistert ze dan en ik kijk haar aan met een strakke blik en haal me uit haar omhelzing. 'Nee, het is oke Cari, we kennen elkaar niet eens en mijn verleden gaat niemand wat aan. Ik loop al lang op deze planeet rond, heel lang Cari, ik heb genoeg leed gezien en meegemaakt, oorlogen, noem maar op, zoiets laat je liever achter je, en als helemaal als het persoonlijk is.' zeg ik terwijl ik haar nu wel blijf aankijken.
    'Maar toch....bedankt....' mompel ik dan en haal even mijn schouders op en krab even in mijn nek, ongemakkelijk. 'Maar je komt dus nog wel achter je gave, maak je niet druk.' zeg ik nog eens als conclusie en glimlach dan toch even kleintjes naar haar. Het was lief hoe ze probeerde me gerust te stellen enzo, maar ik ben nou eenmaal zo'n persoon die daar niet echt van houdt, in ieder geval niet bij mensen die ik amper ken of geen speciale band mee heb....

    [Niet heel goed stukje..]


    [Doe niet zo gek! Ik schrijf veel en veel slechter =)]

    Caritate Mansue May

    Hij haalt zich voorzichtig uit mijn omhelzing.
    'Nee, het is oke Cari, we kennen elkaar niet eens en mijn verleden gaat niemand wat aan.
    Ik loop al lang op deze planeet rond, heel lang Cari, ik heb genoeg leed gezien en meegemaakt,
    oorlogen, noem maar op, zoiets laat je liever achter je, en als helemaal als het persoonlijk is.' zegt hij terwijl hij me blijft aankijken.
    'Maar toch....bedankt....' mompelt hij hij wat ongemakkelijk terwijl in zijn nek krabt.
    'Maar je komt dus nog wel achter je gave, maak je niet druk.' glimlacht hij dan naar mij. Ik keek hem aan en wordt een krijg een blosje op mijn wangen.
    'Bedankt, ik hoop het.' zeg ik 'De Oude Koning zegt dat ook steeds. Het is echt een schat. De teleportatie lessen waren vooral grappig.' als ik besef wat ik heb gezegd sla ik mijn hand voor mijn mond. Ik heb me echt fataal versproken. Oops...

    [ Ik heb hond in plaats van hand geschreven XD Mijn vriendin wees me er net op. Oops...]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 23:03 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Lucas Booth
    Ik lach en pak mijn kussen terug op. Ik begin haar er zachtjes, plagerig ermee te slaan. 'Wacht maar.' grijns ik en begin nu echt met het kussengevecht. Mijn kussen raakt haar schouder en ik haal uit naar haar andere schouder, degene die aan haar arm vastzit die het kussen vastheeft. Ik kijk even stiekem naar haar zij, ik tackel haar zodat ze valt en ga over haar zitten, ik trek het kussen weg en begin haar dan te kietelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Als ze dan bloos grinnik ik even, het zag er schattig uit. 'Bedankt, ik hoop het.' zegt ze kan en ik knik even. 'De Oude Koning zegt dat ook steeds. Het is echt een schat. De teleportatie lessen waren vooral grappig.' zegt ze dan en een grijns verschijnt rond mijn lippen als ze de Oude Koning noemt, hij is een goede vriend, ik heb hem net bijna een week niet gezien en mis hem nu wel al een beetje, normaal zag ik hem wel elke dag, en bijna 24uur per dag als hoofdadviseur en vriend van hem. Mijn familie kent hem dan ook al heel lang en hebben dezelfde band met hem, ze kenden hem zelfs al voor ik geboren was volgensmij en hij heeft mij ook verandert tot wat ik nu ben, een demon. Ze slaat dan haar handen voor haar mond alsof ze iets fout heeft gezegd, wat normaal ook zo zou zijn, wat ze zou zichzelf dan verraden hebben, maar ze heeft geluk dat ik het ben. 'Hmmm, dat lijkt me niet echt informatie die je aan iedereen moet vertellen, wie weet wie je wel of niet kan vertrouwen.' zeg ik met een grijns om haar toch even een schuldgevoel aan te praten, ja zo kan ik zijn, ik blijf een demon. Ik zie nog wel of ik het vertel over mijn band met de Oude Koning, het blijft vertrouwelijke informatie die ze tegen je kunnen gebruiken. Maar iets in me zegt dat Cari niet zo is, maar je weet het maar nooit..



    Casey Rose Hazel
    Hij lacht en pakt het kussen zelf ook weer terug op en ik ga grijnzend in de aanvalspositie staan, klaar voor zijn aanval. 'Wacht maar.' grijns hij dan en begint, en ik probeer zijn klappen te ontwijken, maar zonder veel succes en hij raakt mijn schouder en voor ik het dan weet lig ik languit op het bed met Lucas over me heen zittend. Ik kijk even verbaasd op naar Lucas, maar weer voordat ik het weten trekt hij het kussen weg en begint me te kietelen en ik begin hard te lachen en als een gek te spartellen onder hem. Als ik ergens niet tegen kan is het wel kietelen. 'Stop! Genade Lucas!' roep ik lachend met bijna de tranen in mijn ogen van het lachen en spartel nog steeds onder hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    'Genade wie?' grijns ik speels en mijn ogen schitteren van plezier. Mijn handen glijden nog steeds kietelend over haar zijen en omdat ik over haar heen zit kan ik haar gemakkelijk blijven kietelen zonder dat ik problemen heb. Ik kijk grinnikend naar har lachende gezicht. Ze kan dus echt niet tegen kietelen, dus ik heb een zwakke plek gevonden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Casey Rose Hazel
    'Genade wie?' Hoor ik hem dan met een speelse grijns zeggen en zijn ogen schitteren van plezier terwijl hij me nog steeds kietelt. 'Genade Lucas? Alsjeblieft?' Vraag ik dan twijfelend met een pruillipje, moeilijk tussen het lachen door. Ik kan niets tegen hem doen, om hem af me te krijgen of wat dan ook, omdat hij nog steeds over me heen zit en hij kan dus gewoon rustig zijn gang blijven gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Judy Faith
    Ik sta op bij het meer. Dit is overduidelijk niet de plek waar ik nu hoor te zitten. Het maakt me alleen maar somberder. Even voel ik aan me wangen, want eigenlijk had ik daar al tranen op verwacht, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Ik haal een keer diep adem en begin weer met terug te lopen richting school. "Misschien dat ze nu wel rustig zijn," mompel ik dan, pratend over mijn twee kamergenoten. Aangezien ik sowieso niet van plan ben om van kamer te veranderen, ik laat me toch zeker niet uit mijn eigen kamer jagen? Misschien dat ik zo voor de zekerheid even een pil in moet nemen...antidepressiva. Die medicijnen zitten nog in mijn koffer en als ik geluk heb dan zitten ze in mijn toilettas en niet open en bloot erin. Met langzame passen sjok ik terug naar het gebouw, wat er overigens best deprimerend uit ziet, en betreed die dan. Er lopen een aantal mensen over de gang en ik vermijd elk soort oogcontact. Ik kom in de kamer aan en zodra ik de deur opendoe, komt er een soort hoofdpijn opzetten. Ik zie..wat was zijn naam ook alweer? Iets met Luke ofzo. Een L in ieder geval, en dan nog Casey geloof ik. Ze liggen op bed en hij kietelt haar. Ik negeer ze dan gewoon en een boze frons staat op mijn gezicht. Ik zeg geen gedag, werp niet eens meer een blik op ze en pak uit mijn koffer mijn toilettas. Deze neem ik mee naar de badkamer en gooi de deur achter me dicht waarna ik deze op slot doe. Niemand van hen die hierheen kan komen, mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    'Beter dan dat je het je herinnert, denk ik' zegt ze zachtjes en met een glimlach, 'Nou, je hebt er weleens beter uit gezien dan nu,' zegt ze met een grijns. 'En bedankt' zeg ik eigenlijk wel instemmend, natuurlijk zag ik er niet zo uit als ik normaal uit had gezien. 'Dat heeft bij mijn regels gehoord en jij deed er niets tegen, grote woorden, maar geen daden Damon' brengt ze tegen in. 'Volgens mij moeten we dat ook nog een keer overnieuw doen.'


    Leslie Sadler
    Ik lach en kijk Damon aan. "Je bent pas net weer terug, je knapt vanzelf wel op," zeg ik tegen hem. "Volgens mij moeten we dat ook nog een keer overnieuw doen." Ik knik instemmend. "Lijkt me leuk, het is lang geleden dat we iets samen gedaan hebben." Er staat een glimlachje op mijn gezicht. "Waar is Lily nu? Moet je niet terug naar haar toe, ze zal je ook wel gemist hebben. Ze is al die 17 jaar door blijven zoeken..."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BlueHeaven schreef:
    Casey Rose Hazel
    'Genade wie?' Hoor ik hem dan met een speelse grijns zeggen en zijn ogen schitteren van plezier terwijl hij me nog steeds kietelt. 'Genade Lucas? Alsjeblieft?' Vraag ik dan twijfelend met een pruillipje, moeilijk tussen het lachen door. Ik kan niets tegen hem doen, om hem af me te krijgen of wat dan ook, omdat hij nog steeds over me heen zit en hij kan dus gewoon rustig zijn gang blijven gaan.


    Lucas Booth
    Ik kijk haar nadenkend aan met nog steeds een grijns op mijn lippen. 'Ik had gehoopt dat er een lieve of fantastisch geweldige, er van afkon maar ok.' grinnik ik, stop met kietelen en ga dan van haar af. Onze kamergenote loopt door naar de badkamer met een boze frons op haar gezicht. 'Die heeft wel een heel slecht humeur.' merk ik op. Ik spring van het bed en pak mijn koffer. Dan begin ik maar uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'