• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ughh, Q deed het niet bij mij... Ga zo reageren!]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 21:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Damon
    'Ik doe het straks wel' antwoord ik, ik had het idee dat ik beter gewoon bij hem langs kon gaan. 'Zo ongeveer' antwoord ik dan op haar vraag of ik meegenomen was door demonenjagers, het was net liegen, aangezien ik me eigenlijk gewoon niks kon herinneren. 'Zoals?' Vraag ik als ze zegt dat ze hem alleen maar goede verhalen heeft vertelt. 'Ja daar heb ik over gehoord, alleennog niet gezien. Mij is vertelt dat ze heel erg lijkt op jou'


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Lucas Booth
    Ik glimlach geruststellend naar Casey. 'Ze draait wel bij, waarschijnlijk een slechte dag of zo, daar heeft iedereen wel eens last van.' Ik grijns dan naar Casey. 'Knuffel!' zeg ik lachend en pak mijn kussen. 'Of wacht, mijn fout ik bedoelde... Kussengevecht!'


    Casey Rose Hazel
    Lucas glimlacht geruststellend naar me en ik bijt even zacht op mijn onderlip. 'Ze draait wel bij, waarschijnlijk een slechte dag of zo, daar heeft iedereen wel eens last van.' grijnst hij dan en ik knik even. 'Dat is waar.' zeg ik dan met een klein glimlachje, toen ik nog thuis woonde had ik die dagen vaak genoeg, misschien wel te vaak, maar ik voel me al meteen beter sinds ik hier ben, tot nu toe dan. 'Knuffel!' hoor ik Lucas dan lachend zeggen en ik grinnik even en kijk op en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar voor ik nog wat kan zeggen pakt hij zijn kussen vast en ik frons even. 'Of wacht, mijn fout ik bedoelde... Kussengevecht!' hoor ik hem dan roepen en lach even en pak vlug mijn kussen en hou hem voor me voor hij me kan raken en grijns al meteen weer. Het is raar hoe Lucas mijn humeur zo snel kan laten omslaan, van depressief naar vrolijk.



    Traitor schreef:
    Caritate Mansue May
    Mijn ogen glijden over zijn gezicht. Ik zie dat hij weet dat ik niet menselijk ben.
    Hij steekt zijn hand uit terwijl zijn gelaatsuitdrukking verzacht. Hij besloot het waarschijnlijk te laten.
    'Ik ben Josh.' zegt hij en glimlacht licht.
    'Ik ben Caritate, maar ik heb liever als je me Cari noemt.' glimlach kleintjes ik terug
    Hij was duidelijk geen mens. Het moest of een Engel of een Demon zijn.
    Ik ging weer tegen de boom aanzitten. Ik keek naar hem op en klopte met mijn hand op de plek naast me.
    Ik besloot wat minder verlegen te zijn. Wat spontaner.
    'Kom er bijzitten.' zei met een glimlach rond mijn lippen.


    Joshua Christopher Gayle
    Ik steek nog steeds mijn hand uit en wacht tot ze deze aanneemt. 'Ik ben Caritate, maar ik heb liever als je me Cari noemt.' stelt ze zich dan voor en ik knik even en laat mijn hand weer langs mijn lichaam hangen, geen hand dus. Ze zet zichzelf dan weer terug op de boomstronk en klopt dan naast zich als teken dat ik naast haar kan gaan zitten. 'Kom er bijzitten.' zegt ze dan met een glimlach en ik glimlach zwakjes terug en neem dan toch plaats naast haar en kijk haar aan en bestudeer haar weer even en sluit even kort mijn ogen en concentreer me even en glimlach dan als ik het weet en open mijn ogen weer. Een heks, hoe kon ik dat over het hoofd zien?! IK kijk even voor met uit en laat mijn blik weer langs het landschap gaan en dan weer terug naar Cari. 'Zo Cari, hoe is het?' vraag ik dan en kijk haar met een scheve grijns aan, eigenlijk bedoel ik de vraag op twee manieren, maar ik zie wel hoe ze reageert.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry voor mijn late reactie. Mijn ouders hebben een quad gekocht voor mijn broertjes verjaardag.Mijn vader heeft hem net gebracht. Mijn broertje is bijna in een auto gereden XD]

    Caritate Mansue May
    Mijn ogen gleden over Josh z'n gelaat.
    'Zo Cari, Hoe is het?' vraagt hij
    'Nou ja, best...um...raar.' ik begreep dat hij bedoelde het heks zijnde. 'Ik probeer nog te ontdekken wat mijn gave is eigenlijk.'
    Hij verwachtte vast niet dat ik bergreep wat hij bedoelde. Maar ik was best slim.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:31 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:30 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Ik doe het straks wel' antwoord ik, ik had het idee dat ik beter gewoon bij hem langs kon gaan. 'Zo ongeveer' antwoord ik dan op haar vraag of ik meegenomen was door demonenjagers, het was net liegen, aangezien ik me eigenlijk gewoon niks kon herinneren. 'Zoals?' Vraag ik als ze zegt dat ze hem alleen maar goede verhalen heeft vertelt. 'Ja daar heb ik over gehoord, alleennog niet gezien. Mij is vertelt dat ze heel erg lijkt op jou'



    Les
    "Oke, make sure you do," zeg ik tegen hem en laat het onderwerp voor wat het is. "Hoe bedoel je zo ongeveer?" vraag ik dan aan hem en kijk hem aan. "Zoals die keer dat ik weer mens was en we een oneerlijke wedstrijd gingen houden met shotjes drinken. Hoewel ik met het poolen gewonnen had!" Ik grinnik zachtjes en knik als hij zegt dat Katherine op mij lijkt. "Ja, dat klopt. Geen idee waar ze nu is. Maar ergens hier op school als het goed is, of nog bij Nick."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Christopher Gayle
    'Nou ja , best...um...raar.' Antwoord ze en ik knik, ze begreep mijn vraag duidelijk in een keer, de manier waarop ik hem bedoelde, over haar heks zijn. 'Ik probeer nog te ontdekken wat mijn gave is eigenlijk.' Zegt ze dan en knik weer en kijk voor me uit terwijl ik naar haar luister. Als ze dan stopt met praten kijk ik haar weer aan. 'Je bent een slim meisje Caritate, je komt er nog wel achter.' Zeg ik dan met een serieuze toon, maar wel een klein glimlachje rond mijn lippen. 'Het heeft mij jaren geduurd voor ik erachter kwam, het kwelde me in eerste instantie ook nog, maar dit is nog niet het ergste. Het ergste is als je erachter bent wat het is en je het moet leren te beheersen, controleren. Je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren, liggend aan je gave natuurlijk. Het heeft mij jaren, decennia geduurd om het te leren besturen, controleren.' Mompel ik kijk weer strak voor me uit en bijt op mijn lip, ik sprak nu deels uit eigen ervaring, alles wat ik zei is wel waar, het kan een hel zijn. Ik heb zoveel mensen pijn gedaan, proberend mijn gave onder de knie te krijgen, of wel ergere dingen. Maar daar praat ik liever niet over en gebruik ik mijn gave daarom ook niet al te graag, alleen als het erg nodig is. Als je hoort wat het is klinkt het niet heel dreigend, maar als je weet wat ik er allemaal mee kan wordt het een ander verhaal. Maar genoeg daarover. Ik kijk dan weer terug naar Cari en glimlach even zwakjes. 'Maar het kan natuurlijk ook zijn dan je geen gave hebt, maar dat lijkt me klein bij heksjes zoals jij, je bent al sterk Cari, ik kan het voelen, ook al ben je zo jong, maar pas toch op.'


    [Niet al te best, maar wist niet hoe ik alles goed moest beschrijven en ben op mijn telefoon...]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Caritate Mansue May
    'Je bent een slim meisje Caritate, je komt er nog wel achter.' zegt hij serieus, maar wel met een glimlach rond zijn lippen.
    'Het heeft mij jaren geduurd voor ik erachter kwam, het kwelde me in eerste instantie ook nog, maar dit is nog niet het ergste.
    Het ergste is als je erachter bent wat het is en je het moet leren te beheersen, controleren.
    Je wilt niet weten wat er allemaal kan gebeuren, liggend aan je gave natuurlijk.
    Het heeft mij jaren, decennia geduurd om het te leren besturen, controleren.' terwijl hij dat zei keek hij strak voor zich uit
    Maar het kan natuurlijk ook zijn dan je geen gave hebt, maar dat lijkt me klein bij heksjes zoals jij,
    je bent al sterk Cari, ik kan het voelen, ook al ben je zo jong, maar pas toch op.' zei hij met een waterig glimlachje
    Ik kon voelen dat hem iets kwelde. Ik wou hem troostten maar ik wist niet hoe. Ik vond het lief, hoe hij me probeerde te helpen.
    Ik wou iets terug doen. Ik gaf hem een knuffel en fluisterde : 'Je kan het me vertellen. Misschien kan ik je helpen. Het zal vast opluchten als je er met iemand over praat.' Ik voelde een bepaalde klik met hem. Ik wist niet of het wederzijds was. Maar we zouden vast goede vrienden kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:06 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Damon
    Ik zucht wanneer ze vraagt wat ik bedoel met zo ongeveer, ik besluit het haar dan toch te zeggen. 'Met zo ongever bedoel ik dat.. ik me helemaal niks kan herinneren vanaf hrt moment dat ik plors omringt was door demone jagers tot het moment dat ik zwaar gewond in een of ander bos liep of half struikelde en me met mijn laatste energie hierheen liet verschijnen en lily me vond.' Antwoord ik, 'je daagde me uit, nu weet je wel dat dat niet slim is maar toen nog niet. Je moest er gewon even achter komen en daarbij, de enige reden dat je had gewonen met poolen is omdat je fals speelde.' Breng ik er tegen in, ik was nu oom, iets wat ons bijna familie maakte


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Booth
    Ze pakt al snel ook haar kussen en houd die voor haar. Ik grijns en denk even na. Ik ga terug op mijn bed springen en kijk haar uitdagend aan. 'Kom maar op, spring-int-veldje.' lach ik ook al ben ik nu degene die de hele tijd zit te springen op het bed en hyper staat. Ik kan normaal doen, ik weet dat ik normaal kan doen, maar ik zie liever van alles het beste.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 6:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand voor Ty?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ziek --


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Schatje toch, heb je een griepje? Mama gaat je lekker instoppen en je lekkere soepje geven.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Haha mama is niet thuis :p en lig in de zetel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Haha, mijn moeder ook niet. Werk. Mijn vader ook. Zit alleen thuis met mijn kat en een overactief broertje.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.