• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Thorn

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Dempsey
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||MyGlasses

    Regels:
    - Geen Mary-Sue/Gary-Stue (perfecte personages).
    -Het moet natuurlijk wel realistisch blijven. Je personage haalt dus niet altijd geld binnen.
    -Het gaat niet om het geld, maar om erachter te komen wie de mol is.
    - Er is een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft.
    - Minimaal 4 regels per post.
    - Lees please de post's van anderen goed door.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren.
    - Geen one-liners.
    -Als je de test niet binnen een week terugstuurt lig je eruit! Ik waarschuw niet.


    BELANGRIJK
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht
    (als je ideeën hebt voor een opdracht kun je me natuurlijk altijd PB'en(: )


    Pot: - €700,-

    Rollentopic
    Praattopic 01

    Thanks!
    xx Celebration

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:58 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Gabriël Ryan Bradley

    Nadat ik me had voorgesteld liep het langzaamaan al aardig vol en kwamen er steeds meer mensen bij de uitgang. De jonen stelt zich dan netjes voor als Peppe. Dan zie ik dat hij een zwart kokertje uit zijn zak haalt. Niet veel later maakt hij hem ook open. Als hij het briefje uit de koker haalt zit er een rood briefje in. 'Oeps' zei hij. Ach ja, hij kan er toch niks aan doen.
    Ik had mijn ogen niet meer op de uitgang gericht, maar op Peppe. 'Ik heb ook een kokertje' zeg ik tegen hem en laat het kokertje zien met het groene briefje. Dat betekende dus 100 euro in de pot. dat maakt tot nu toe dus de stand op 0 euro, maar we weten niet wat de anderen allemaal hebben. Ik hoop alleen niet dat we de eerste opdracht al beginnen met een min getal in de pot. Dan zijn wij als groep wel heel slecht bezig.
    Ik stop mijn kokertje weer in mijn rugzak. Dan bedenk ik me ineens iets. 'hé, zouden we ook mollenboekjes krijgen?' Zeg ik. Ik heb zelf wel notitieboekjes en een schrift, maar toch heb ik liever een mollenboekje. Ook denk ik aan de jokers. Zouden die in het doolhof verstopt zijn? Ik moet alle mensen maar goed in de gaten houden.


    imperfection is beauty

    *De kandidaten die te laat zijn, worden naar de rest van de groep gebracht en staan nu ook voor de presentator*

    Presentator
    'De allereerste opdracht is afgelopen en hier staan de kandidaten die de opdracht volbracht hebben en binnen de tijd het doolhof uitgekomen zijn. De kandidaten die op tijd waren, zijn Peppe, Gabriël, Matthew en Estelle. Dat betekent dat zij gezamenlijk al €400,- in de pot hebben gebracht. Helaas gaat er ook al meteen €600,- uit de pot, omdat de rest van de kandidaten te laat zijn.
    Het enige wat nog geld in de pot kan brengen, zijn de kokertjes die geopend zijn.
    De geopende kokertjes kunnen jullie nu bij mij inleveren.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    -Peppe Luares

    De andere kandidaten die te laat waren werden bij ons gebracht. Ze zagen er verslagen uit, en ik kan me ook wel voorstellen dat ze toch hun uiterste best hebben gedaan. Ik controleerde ieders gezicht, om te kijken hoe uitgeput ze waren. Ik kon geen gezicht vinden die nog topfit leek, dus daar was geen mol-actie in te vinden. Misschien kon hij/zij goed acteren, of hij/zij deed wel écht zijn best. Misschien was hij/zij wel gewoon op tijd binnen gekomen om een goede eerste indruk te maken...
    De presentator vroeg ons om de geopende kokertjes in te leveren. Ik liep als eerste naar voren om mijn beschamende -100 briefje in te leveren. Dat brengt de pot nu totaal op -300, wat bagger slecht is. Ik kon alleen maar hopen dat de andere kandidaten de pot weer omhoog brengen met positieve briefjes.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Logan James
    Zoals ik verwacht had, reageerde niemand op mijn geroep. Na een tijdje kwam er om een hoek een man met een kladbord. Hij zei niet veel, maar ik kreeg wel door dat hij niet een kandidaat was. Ik werd het doolhof uitgeleid en werd in een halve cirkel gezet met de andere kandidaten. Veel tijd om kennis te maken was er niet, want de presentator begon te praten. Er bleken maar vier op tijd uit het doolhof gekomen te zijn. De overige zes, waarvan ik er een was, waren dus te laat en goed voor -600 euro. Goed begin. Gelukkig had ik mijn +100 briefje, om het te compenseren, waardoor ik uitkwam op 0. Nadat de presentator had gezegd dat alle geopende kokertjes ingeleverd konden worden, stapte ik naar voren. Een jongen was me al voor, een van de drie die wel op tijd uit het doolhof waren gekomen. Ik zag dat hij een rood briefje had, wat dus betekende dat ook hij op 0 uitkwam. Ik reikte mijn briefje aan naar de presentator, waarna ik een hand op de schouder van de jongen sloeg.
    'Balen man.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Owlsome schreef:
    -Peppe Luares

    De andere kandidaten die te laat waren werden bij ons gebracht. Ze zagen er verslagen uit, en ik kan me ook wel voorstellen dat ze toch hun uiterste best hebben gedaan. Ik controleerde ieders gezicht, om te kijken hoe uitgeput ze waren. Ik kon geen gezicht vinden die nog topfit leek, dus daar was geen mol-actie in te vinden. Misschien kon hij/zij goed acteren, of hij/zij deed wel écht zijn best. Misschien was hij/zij wel gewoon op tijd binnen gekomen om een goede eerste indruk te maken...
    De presentator vroeg ons om de geopende kokertjes in te leveren. Ik liep als eerste naar voren om mijn beschamende -100 briefje in te leveren. Dat brengt de pot nu totaal op -300, wat bagger slecht is. Ik kon alleen maar hopen dat de andere kandidaten de pot weer omhoog brengen met positieve briefjes.
    Het lijkt nu alsof je voor ons beslist?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Het lijkt nu alsof je voor ons beslist?

    [Want?]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    [Want?]
    We zijn er verslagen uit. Geen een gezicht is topvit?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)We zijn er verslagen uit. Geen een gezicht is topvit?

    Lijkt me best logisch in de brandende zon, en iedereen beschreef zijn personage dat ze best wel doorliepen.
    Gewoon een logisch gevolg van eerder beschreven dingen. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Lijkt me best logisch in de brandende zon, en iedereen beschreef zijn personage dat ze best wel doorliepen.
    Gewoon een logisch gevolg van eerder beschreven dingen. :')
    (Maar dus NIET die van mij. Ik heb uberhaupt nog niet eens gepost.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)(Maar dus NIET die van mij. Ik heb uberhaupt nog niet eens gepost.)

    [Ik oriënteerde op de mensen die wel gepost hadden.]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    [Owlsome, zou je willen reageren op Logan?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    LittleBirdie schreef:
    [Owlsome, zou je willen reageren op Logan?]

    [Heb pas al gereageerd, even wachten op de andere kandidaten]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    [Wil iedereen even posten hoeveel kokertjes je hebt? Dan kunnen we beginnen aan de 2e opdracht]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Matthew had twee rode en één groene koker]


    •*• Lululu •*•

    [Nou, Pau had er een maar die had ze niet geopend dus telt die niet mee :P]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried