• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Thorn

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Dempsey
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||MyGlasses

    Regels:
    - Geen Mary-Sue/Gary-Stue (perfecte personages).
    -Het moet natuurlijk wel realistisch blijven. Je personage haalt dus niet altijd geld binnen.
    -Het gaat niet om het geld, maar om erachter te komen wie de mol is.
    - Er is een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft.
    - Minimaal 4 regels per post.
    - Lees please de post's van anderen goed door.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren.
    - Geen one-liners.
    -Als je de test niet binnen een week terugstuurt lig je eruit! Ik waarschuw niet.


    BELANGRIJK
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht
    (als je ideeën hebt voor een opdracht kun je me natuurlijk altijd PB'en(: )


    Pot: - €700,-

    Rollentopic
    Praattopic 01

    Thanks!
    xx Celebration

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:58 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rowan Daniels
    Ik liet mijn schouders zakken. Ik was te laat Ik wist van mezelf dat ik niet heel goed was in doolhoven, maar dat ik nu te laat was, was toch wel heel slecht. Ik ging bij de rest staan en sloeg mijn armen over elkaar. We stonden er best wel slecht voor als ik het zo hoorde. Ik zelf was geen een kokertje tegen gekomen. Een zwakke zucht verliet mijn mond en ik keek even naar de andere. Je kon zien dat sommige hier sowieso sterker dan mij waren. Ik lette altijd op iedereen en vooral nu. Ik liep niet naar voren, want ik had geen kokertje. Want aan de ene kant iets goeds was, omdat ik het waarschijnlijk voor elkaar had gekregen om nog alleen maar min-briefjes te pakken te krijgen. Ik vroeg me af of de volgende opdracht beter zou gaan, maar ging nergens van uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gabriël Ryan Bradley

    Met verslagen hoofd kijk ik de groep rond. Dit doolhof is nou niet echt een goede opdracht voor ons geweest. Weinig geld in de pot -tot nu toe dan- en niet verder gekomen wat mollen betreft. Toch ben ik nog blij met mijn eigen zwarte koker. Mijn nieuwsgierigheid heeft dit keer toch iets voor de pot geleverd. Ik stap dus naar voren en geef de presentator mijn groene briefje met een glimlach.
    Als ik het briefje gegeven heb loop terug en kijk de groep rond. Aan een paar gezichten kun je zien dat ze fysiek heel goed zijn, maar ik kan nog niet van iedereen goed zien wie er nou mentaal goed is. Dat is wel jammer, want je kan ook niet weten of iemand zijn of haar talenten verbergt of niet, en al helemaal niet nu dit een groep onbekenden zijn. Ik maak mijn borst alvast nat. Dit zal niet makkelijk worden...


    imperfection is beauty

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mallory -> Dempsey


    •*• Lululu •*•

    [Sorry voor zo lang niet reageren, maar ik had het gewoon echt heel erg druk. Ik zal snel de 2e opdracht posten en dan kunnen jullie weer verder(: ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Presentator
    'Jullie hebben 3 groene kokertjes en 4 rode kokertjes geopend. Dat betekent dat de pot nu staat op -€700,-
    De enige manier waarop jullie weer geld kunnen verdienen is de volgende opdracht heel goed doen.
    Voor de volgende opdracht moeten jullie je in 2 groepen verdelen.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Gabriël Ryan Bradley

    De Presentator vertelt ons dat de pot nu -700 euro bevat. Dat is niet een goed begin. Hopelijk kunnen we dat in de loop van de tijd wat bij spekken, want deze stand is wel heel triest.
    Meteen daarna vertelt de presentator dat we met de volgende opdracht weer geld kunnen verdienen en dat we ons in 2 groepen moeten verdelen. Om de welbekende chaos te voorkomen doe ik een poging om het initiatief te nemen. 'Eeh... Wat denken jullie ervan om jongens en meisjes eerlijk te verdelen. Zoiets als: Max, Taylor, Jade, Peppe en Rowan in een team en de anderen in het andere team?' Het was puur willekeurig gekozen. Bovendien ken ik iedereen nog amper dus het zal vast niet veel uitmaken.

    (kennen we elkaars namen wel?)


    imperfection is beauty

    [Jullie kennen elkaars naam, maar weten verder niets over de anderen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Logan James
    Hmm, -700 euro. Gaat lekker zeg. Ik kan er alleen niet al te lang over zitten, want de presentator gaat door met de volgende opdracht. We moeten ons verdelen in twee teams. Ik besluit om me een beetje op de achtergrond te houden en de rest van de groep te observeren. We kennen elkaar natuurlijk nog niet heel goed, dus een groep maken op dit moment is nou niet persé heel verdacht of nuttig om te bekijken, maar ja wie weet. Een andere jongen, Gabriël denk ik, neemt eigenlijk gelijk de leiding en komt met een voorstel. Ik knik alleen, benieuwd naar andere meningen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 21:52 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [LittleBirdie --> MyGlasses]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Okey dit loopt een beetje dood (eigenlijk door mij, omdat ik de opdracht niet gepost heb)
    maar ik had het superdruk&had dus geen tijd om de opdracht te posten.
    Ik wil toch nog wel graag doorgaan, dus ik post straks de 2e opdracht, zodat jullie ook weer verder kunnen gaan.
    Morgen heb ik btw mijn laatste toetsen&daarna heb ik weer gwn tijd(: ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Presentator
    Voor de tweede opdracht zijn jullie dus verdeeld in twee groepen:

    Groep1: Max, Taylor, Jade, Peppe en Rowan
    Groep2: Estelle, Pauline, Matthew, Gabriël en Logan

    Groep1 krijgt een kaart van een klein Grieks dorp. (ze zijn zelf net buiten het dorp). Op de kaart staan de punten waar geld te vinden is. Via portofoons moeten ze aan groep2 vertellen waar het geld te vinden is. Groep2 wordt naar het dorp gebracht en moeten daar het geld zien te vinden, doordat groep1 hun vertelt hoe ze moeten lopen.
    [k ga nog lootjes trekken voor de personen die geld gaan vinden.]
    DE KAART
    De rode stippen zijn de plaatsen waar het geld ligt.


    Manieren om te gaan mollen (hoeft natuurlijk niet, maar ik dacht ik zet er bij de eerste opdrachten even wat ideeën neer, zodat iedereen weet wat je dus allemaal kunt doen. Je mag natuurlijk ook zelf wat verzinnen)
    -Als je in groep1 zit, kun je de anderen uit groep2 gewoon de verkeerde kant opsturen, want zij weten niet waar ze heen moeten.
    -Als je in groep2 zit, kun je heel makkelijk gewoon de verkeerde kant oplopen. Ook kun je het geld dat je gevonden hebt bijv. verscheuren of een deel ervan achterhouden
    .


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [MyGlasses --> Backpack
    Ik denk dat dit trouwens niet gaat werken ...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber --> Scairp --> Cairde


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,