• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Thorn

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Dempsey
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||MyGlasses

    Regels:
    - Geen Mary-Sue/Gary-Stue (perfecte personages).
    -Het moet natuurlijk wel realistisch blijven. Je personage haalt dus niet altijd geld binnen.
    -Het gaat niet om het geld, maar om erachter te komen wie de mol is.
    - Er is een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft.
    - Minimaal 4 regels per post.
    - Lees please de post's van anderen goed door.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren.
    - Geen one-liners.
    -Als je de test niet binnen een week terugstuurt lig je eruit! Ik waarschuw niet.


    BELANGRIJK
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht
    (als je ideeën hebt voor een opdracht kun je me natuurlijk altijd PB'en(: )


    Pot: - €700,-

    Rollentopic
    Praattopic 01

    Thanks!
    xx Celebration

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:58 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik weet niet of jullie nog veel inspiratie/tijd/zin hebben om door te gaan, maar dit topic is nu al best wel dood.
    Zelf heb ik niet veel tijd voor dit topic, omdat ik ook nog veel andere dingen doe en dit kost best veel werk om ook alle opdrachten te verzinnen enzo.
    Ik wel er wel mee doorgaan, maar dan moeten jullie dat zelf ook graag willen, dus wat willen jullie?
    Doorgaan of stoppen?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit... Ik weet niet wat de anderen willen.


    imperfection is beauty

    Stoppen is voor mij het beste, aangezien ik bijna op vakantie ga.


    •*• Lululu •*•

    TeamFinnick schreef:
    het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit... Ik weet niet wat de anderen willen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    TeamFinnick schreef:
    het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit... Ik weet niet wat de anderen willen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit topic en de wedstrijd worden gesloten omdat er al veel te lang niet meer is gereageerd.