• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Je hebt per ongeluk nog een strigoi reservatie van mij staan (;
    En wanneer denk je ongeveer dat we beginnen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gillies schreef:
    Ik schrijf me uit voor deze rpg. Het spijt me heel erg, ik dacht eerst dat ik genoeg inspiratie had, maar nu kan ik niet eens een goede character bedenken.


    O, oké....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Endure schreef:
    Je hebt per ongeluk nog een strigoi reservatie van mij staan (;
    En wanneer denk je ongeveer dat we beginnen?


    Oeps, sorry ik zal die strigoi wel ff weghalen.(:

    Ehm, ik wil sowieso even dat de meeste reservaties in zijn gevuld...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 15:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik probeer vandaag er sowieso één af te krijgen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dude, verander ff de naam van mijn personage in je topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Dude, verander ff de naam van mijn personage in je topic.


    Okidoki.^^

    @Yoda; Dat zou fijn zijn.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Angela “Angel” Lila Ivashkov
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Dhampier
    Als je Moroi bent, welk element: -
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Angel is een stil meisje. Je kunt haar gemakkelijk over het hoofd zien, omdat ze gewoon niet zo opvalt. Ze vindt het wel fijn dat ze niet echt opvalt.
    Angel is redelijk slim, en houdt van lezen. De meeste mensen denken dat ze superslim is, maar dat is niet zo.
    Ze houdt van stilte, maar houdt er ook wel eens van om met haar vrienden plezier te maken. Angel heeft nooit echt veel vrienden gehad, want ze is heel slecht in vrienden maken omdat ze niet zo sociaal is.
    Het liefst trekt ze zich terug met een boek en muziek.
    Angel is eigenlijk een dagdromer. Al let ze meestal wel goed op, want je kunt je geen fouten permitteren als je een dhampier bent. Een enkele fout en de Moroi die je moet beschermen kan dood zijn.
    Ze is altijd wel aardig, als ze uitgescholden word doet ze net alsof het haar niet uitmaakt, maar eigenlijk maakt het haar wel uit. Ze trekt zich dan altijd terug, en begint zichzelf meestal dan te bekritiseren.
    Angel kan haar gevoelens goed beschermen, en laat haar gevoelens ook niet vaak zien. Alleen de mensen die haar goed kennen kunnen haar gevoelens zien.
    Ze houdt van dieren, haar lievelingsdier is een wolf. Angela is heel graag in de natuur, en kan er niet tegen om heel lang in een kamer te zitten, en dan vooral een kamer waarvan de deuren dicht zitten.
    Ze wordt dan altijd heel zenuwachtig, daarom is ze ook liever buiten.
    Uiterlijk:



    Angela heeft donkerbruine haren, die ze vaak in een knot doet met een speldje. Haar oogkleur is groen, en ze heeft mooie volle wimpers.
    Zoals elke dhampier heeft Angela veel rondingen, wat haar er mooi doet uitzien.
    Ze draagt vaak kleren die haar lekker zitten, maar die ook wel matchen en bij haar passen. Angel draagt vaak een vest, een sweatshirt, een sweater, en heel soms een hoodie.
    Als ze echt glimlacht krijgt ze altijd kuiltjes in haar wangen, en haar ogen beginnen te glinsteren.
    Angel is niet echt groot, ze is zo’n 1.64 m lang.
    Familie: Komt
    Extra: -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een vrouwelijke Moroi?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Mag ik een vrouwelijke Moroi?


    Ja, graag zelfs.(:
    Ik zal je erbij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dankje, probeer haar vanavond of morgen in te vullen, als dat oke is ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Dankje, probeer haar vanavond of morgen in te vullen, als dat oke is ^^


    Ik vind het goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal proberen morgenavond -dus eigenlijk vanavond- mijn rol af te maken, of om tenminste het innerlijk + uiterlijk omschrijving in te vullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit voor dit RPG. De reden is simpel , ik voel me de laatste tijd gewoon vaak slecht, wat sommigen wel weten, en ik weet nu al dat ik met tegenzin lange posts ga maken aangezien ik überhaupt nog weinig zin heb in wat dan ook.
    Veel plezier met het RPG!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit voor dit RPG. De reden is simpel , ik voel me de laatste tijd gewoon vaak slecht, wat sommigen wel weten, en ik weet nu al dat ik met tegenzin lange posts ga maken aangezien ik überhaupt nog weinig zin heb in wat dan ook.
    Veel plezier met het RPG!


    O, jammer. Maar ik begrijp het wel. Ik zal je van de lijst af halen...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Escritura => Javert


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.