• Zoals de titel zegt, kennen jullie the off road wheels al?
    Het is een bandje momenteel bestaande uit twee jongens, van zestien en vijftien. En ze maken hun eigen liedjes. Ze zijn best goed enkel jammer dat ze geen drummer hebben en, de stukjes die je hoort in de liedjes zijn wel zelf gedrumd door één van de jongens, dus het is niet met de computer gedaan. hier hebben jullie enkel liedjes van hun, laat je mening weten. Ze zijn wel helemaal niet professioneel en zang kan misschien wat bijgeschaafd worden, maar ze zijn nog maar enkele maanden bezig en de bassist speelt misschien maximum zes maanden.
    Far from home
    Lonely

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Wat is dat nou voor een zever. Daar zijn ze niets mee.


    Thefuck? Ik gaf gewoon antwoord op jouw vraag hoor. :]
    Ik vind hun liedjes niet echt fijn om naar te luisteren. Vandaar dat ik zei dat ik er geen behoefte aan heb.
    Hoop dat het nu wat duidelijker is.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    (...)

    Thefuck? Ik gaf gewoon antwoord op jouw vraag hoor. :]
    Ik vind hun liedjes niet echt fijn om naar te luisteren. Vandaar dat ik zei dat ik er geen behoefte aan heb.
    Hoop dat het nu wat duidelijker is.

    Nu weet ik tenminste dat je het niet fijn vind om naar te luisteren. Met commentaar als: 'ik vind het maar niets' of 'ik wil ze niet kennen' ben ik niets want daar kan ik de jongens niet verder mee helpen.

    Artiesten worden steeds jonger en het zijn de laatste tijd allemaal boybands. Ik ga dit niet luisteren, sorry.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Artiesten worden steeds jonger en het zijn de laatste tijd allemaal boybands. Ik ga dit niet luisteren, sorry.

    Er is een verschil tussen een boysband zoals one direction en een rock groep als deze hoor. Ik bedoel de Foo Fighters ga je toch niet vergelijken met One Direction?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Er is een verschil tussen een boysband zoals one direction en een rock groep als deze hoor. Ik bedoel de Foo Fighters ga je toch niet vergelijken met One Direction?


    Maar Foo fighters zijn echte artiesten en geen jochies die er alleen maar goed uitzien.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Maar Foo fighters zijn echte artiesten en geen jochies die er alleen maar goed uitzien.

    -kuch-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Maar Foo fighters zijn echte artiesten en geen jochies die er alleen maar goed uitzien.

    Bij deze groep draait het om de pure muziek, vooral instrumentaal en gaat het niet om de looks, integendeel. Als ze te horen krijgen dat je ze vergelijkt met een boysband springen ze twee meter de lucht in en worden ze gek.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -kuch-


    Ruime vertaling.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -kuch-

    Bedoel je het op die jongens, of op One Direction? =P

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Bedoel je het op die jongens, of op One Direction? =P

    1D. Maar goed, ik blijf bij mijn mening. Als ze goed oefenen en iemand vinden die ze een contract wil aanbieden zou het nog wel wat kunnen worden met ze.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    1D. Maar goed, ik blijf bij mijn mening. Als ze goed oefenen en iemand vinden die ze een contract wil aanbieden zou het nog wel wat kunnen worden met ze.

    Dank je, dat zullen ze graag horen.

    Als jullie trouwens wedstrijden in België kennen waar ze aan kunnen mee doen om een platencontract of begeleiding te winnen, mogen jullie dit altijd melden.