• Hey, ik zoek leuke, ontspannende stories om te lezen als pauze tijdens mijn blok :)

    Wat moet:
    - AN of goed Engels
    - Liefst enkele nieuwe hoofdstukken per week (min 1x per week)

    Wat lees ik graag:
    - Onbekende personen
    - Twilight
    - 16+
    - Fantasy, Romance, Drama,..

    Wat ik niet lees:
    - Harry Potter
    - Justin Bieber
    - One Direction
    (tenzij het echt een origineel, goed geschreven verhaal is; je kan dus altijd eens proberen)

    En moest je zelf nog een story zoeken, ik ben net aan een nieuwe begonnen :3

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3

    En laat je stories achter!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Titel hoofdstuk: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Gewoon alle leeftijden, alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/

    ik hoop dat het je bevalt (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hier twee verhalen, misschien interresseert het is wel.:)


    http://www.quizlet.nl/stories/116593/stand-alones/]

    Drama
    Historisch
    Fantasy
    Romantiek
    Onbekende personen
    Harry Potter
    Real life
    +12


    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 29/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/


    In dit verhaal komen bestaande en zelfverzonnen personages. Dit is de lijst met namen die mee gaan doen!
    Hebben jullie suggesties voor andere personages, mail me dan gewoon onder de naam "The Marauders, Liza Potter''

    Bestaande
    James
    Sirius
    Remus
    Peter
    Lily
    Severus
    Lucius
    Bellatrix

    Zelfverzonnen:
    Liza (twin sister James)
    Alyssa Silver (Is a mermaid)
    Elizabeth (niece Remus)

    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 30/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:18 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx

    (ik heb een hele vooraad klaar en post elke dag of om de dag een hoofdstukje)

    Psycho Friends


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klik voor OP storie
    en mag ik even een originele OP storie promoten? niet van mij, maar echt zo mooi: Zomerhitte

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=119263

    [Twilight] Life of Summer and Aimee

    Aimee en Summer zijn twee meisjes van 10 en 6 jaar die in een weeshuis zijn geplaatst ze hebben al een familie gehad wat niet goed liep en na de tweede verschrikkelijke familie. Op een dag liepen ze weg en vonden 2 Cullens hun...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    Love is blind. • Wolfpack

    ' I would rather be blind in sight • Like I am right now.
    Than I would ever belong to the people who are blind in their mind and understanding. '


    • Raelin Scott Sadler


    –––––––––––––––––––––––––
    Fanfiction • Twilight
    Nederlands gesproken • geschreven
    Embry Call • Paul Lahote • Raelin Scott Sadler

    © Infano • Mirte


    •

    er staat dat het geen 1D mocht zijn behalve als het origineel is, misschien deze????:
    http://www.quizlet.nl/stories/118648/saviour--harry-styles/
    je moet niet, maar misschien wil je toch eens een kijkje nemen :$
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3



    Verkeerde keuzes
    "Jayy is 17 wanneer hij gaat werken bij een bezorgbedrijf, hij rijd bij iedere bestelling mee met de vier jaar oudere Vincent. Vincent is een vriendelijke jongeman die Jayy graag op weg helpt in zijn werk. 
    Maar Vincent lijkt niet zo betrouwbaar te zijn als Jayy dacht, het begint onschuldig, maar het breid steeds verder uit. Vincent begint Jayy aan te raken op wat intiemere plekken en niet veel later dwingt hij hem tot dingen.
    Jayy durft uit angst niets te doen, maar is dat wel zo goed?"

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 14:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Misschien dat je een kijkje kunt nemen bij mijn nieuwe verhaal?
    Klik.


    In het land Sistris, ver van onze wereld vandaan, is een groot rijk te vinden genaamd Siephin.
    Als in het rijk een oorlog uitbreekt moet de Koninklijke familie vluchten voor de gevaren die
    voor hun gekomen zijn. De twee zoons van Koning Jewelle McMoragne zijn de enige die het
    overleven, samen met hun kokkin Proade, die ze eigenlijk helemaal niet kennen. Samen
    reizen ze door het land om bij de afgesproken plek aan te komen waar de zoons veilig
    zouden moeten zijn. De grote vraag blijft uiteraard of het wel zo veilig zal zijn als ze denken.
    ~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~x~


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb een fantasy story geïnspireerd op de serie Teen Wolf, maar je hoeft de serie niet per se te volgen om het verhaal te kunnen begrijpen.
    Het dwaallicht in de duisternis


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.