• Heeej allemaal,

    Ik maak graag trailer sinds kort. Ik heb gemerkt dat heel veel mensen op Quizlet trailers nodig hebben en ik weet dat het heel veel tijd kost, daarom dacht ik dat het geen probleem zou zijn om ook een topic te openen. Als je een trailer wilt, vul dan het volgende lijstje in:

    Titel verhaal:
    Gebruikersnaam noemen?: Ja/ Nee
    Verhaallijn:
    Sfeer:
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Paar filmpjes:
    Teksten die erin moeten:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee.


    Hier is een voorbeeld:

    Voorbeeld 1

    Gemaakt:

    - JJHamblett - The Stars can be so blinding - Union J
    - Sempra - Pagina Drie
    -Kittychan- After the silence
    -Frodo - Gevleugeld en gekooid
    -Simonella - Untold Stories
    -Fleeko - Cold coffee
    -Silverton - War against our Death
    -Idylls - Falling Down


    Wachtlijst:
    -Croyance
    -Kodaline

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pagina Drie



    Alsjeblieft! Hoop dat hij goed is!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Pagina Drie



    Alsjeblieft! Hoop dat hij goed is!


    Geweldig! Bedankt!

    Sempra schreef:
    (...)

    Geweldig! Bedankt!


    waar kan ik abbo nemen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    waar kan ik abbo nemen?


    Hier ^^

    hey hey , net even wat filmpjes etc bij mijn post/verzoekje gedaan ;)

    simonella schreef:
    hey hey , net even wat filmpjes etc bij mijn post/verzoekje gedaan ;)


    Is goed! Ben nu met die van Kittychan bezig.

    Weet jij toevallig een film waar in voorkomt dat een meisje fietst? Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Is goed! Ben nu met die van Kittychan bezig.

    Weet jij toevallig een film waar in voorkomt dat een meisje fietst? Hahaha


    Ik geloof dat ik wat ben vergeten xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Titel verhaal: The war against our death
    Gebruikersnaam noemen?: Nee
    Verhaallijn:Wanneer Fenton (alex pettyfer) er achter komt dat zijn ouders vermoord zijn door een stel moorlustige robots staat zijn wereld op zijn kop. Zeker als er eentje hem gaat vergezellen (zoek op the terminator) . Samen gaan ze op zoek naar Elizabeth Meade (Alexandra daddario) en nemen ze op hun zoektocht ook nog Luke Moore (Logan Lerman) mee. Samen gaan ze op zoek naar een manier Doomsday te voorkomen en dit niet zonder gevaar en een vrouwelijke nogal robotachtige vijand (Jordana brewster)
    Sfeer: gevaarlijk, vluchtend, spannend
    Liedje: Radioactive van imagine dragons
    Paar filmpjes: het zijn allemaal acteurs, dus ik denk dat je wel fuilmpje zult vinden (want ik zou niet weten welke)
    Teksten die erin moeten: als eerste : The future is not set. 2e: there is not fate but what we make for ourselves en dan deze tekst in volgorde zin per zin We made our own death.
    Machines.
    To protect ourselves.
    Make sure we would be safe.
    To fight back when war would start.
    And the war started.
    The war to our own protection.
    The war against the machines.
    The war against our death.

    Zelf ideeën?:/
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? De namen van de acteurs staan in de verhaallijn maar alex zeker blond, alexandra zeker bruinachtig en logan is van nature normaal altijd zwart te vinden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    KittyChan schreef:
    (...)

    Ik geloof dat ik wat ben vergeten xD


    Kan jij nog even een filmpje daarvoor zoeken? Ik heb nu bijna al het beeldmateriaal, moet dan alleen nog juiste volgorde enz. Maar dat doe ik morgen. Ga nu van laptop af namelij (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Kan jij nog even een filmpje daarvoor zoeken? Ik heb nu bijna al het beeldmateriaal, moet dan alleen nog juiste volgorde enz. Maar dat doe ik morgen. Ga nu van laptop af namelij (:


    ik zal even kijken wat ik kan vinden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Titel verhaal: Cold Coffee
    Gebruikersnaam noemen?: hoeft niet.
    Verhaallijn:
    Emma Mc.Down is een 20 jarig meisje ,die denkt dat haar leven nu pas echt begint. ze heeft haar eigen flatje en een job al dienster in een koffie zaakje. Ze houd erg van haar job ,omdat ze dan vaak haar oudere broer tegen komt, maar ook omdat ze telkens gefascineerd blijft om de mensen die daar elke dag komen. Maar iets blijft haar vragen stellen . Welk verhaal zit er achter die jongen? Zijn de roddels die ze over hem vertellen echt waar? Of is de waarheid gewoon verdraaid? Hoe meer ze over hem te weten komt ,hoe ergens haar gewoon leventje uit elkaar valt .
    Sfeer: Drama ,romantiek ,maar ook misdaad.
    Liedje: Klik , klik je mag kiezen welke er het best bij het filmpje zal passen ,als je deze niet passend vind ,mag je zelf een liedje kiezen ^^
    Paar filmpjes:

    Oké ,niet schrikken van dit filmpje het is een thriller ;) van 0.08 tot 0.12 van 1.19 tot 1.21 0.31 tot 0.35 en misschien kun je hier wat mee? klik :'D verder ben ik niet zo goed in goede filmpjes zoeken....

    Teksten die erin moeten: 'Who is he ?' misschien en dan een stukje van Josh hutcherson
    Zelf ideeën?: eigenlijk had ik gedacht ,aan het begin ,goede dingen en dan dat ze plots meer wilt weten van die mysterieuze jongen,waarna ze veel teweten komt enzo. Misschien het stukje met de auto ,dat je daat iets met haar broer kunt doen ,voor de rest mag je me verrassen.
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee. Emma zou ik als Jennifer Lawrence willen met blond haar . De mysterieuze jongen ,Josh Hucherson en haar broer Robbert Pattinson .

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 19:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wauw, m'n topics voor als ik één nodig heb (:


    16 - 09 - '17

    eeehm lootus... ik vind alleen van die rare filmpjes....

    maar ik ga nog eens proberen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat problem had ik dus ook...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Dat problem had ik dus ook...


    het hoeft niet perse anders laat je gewoon een meisje lopen

    die steeds harder begint te lopen en dan te rennen ofzo

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 16:16 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."