• Heeej allemaal,

    Ik maak graag trailer sinds kort. Ik heb gemerkt dat heel veel mensen op Quizlet trailers nodig hebben en ik weet dat het heel veel tijd kost, daarom dacht ik dat het geen probleem zou zijn om ook een topic te openen. Als je een trailer wilt, vul dan het volgende lijstje in:

    Titel verhaal:
    Gebruikersnaam noemen?: Ja/ Nee
    Verhaallijn:
    Sfeer:
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Paar filmpjes:
    Teksten die erin moeten:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee.


    Hier is een voorbeeld:

    Voorbeeld 1

    Gemaakt:

    - JJHamblett - The Stars can be so blinding - Union J
    - Sempra - Pagina Drie
    -Kittychan- After the silence
    -Frodo - Gevleugeld en gekooid
    -Simonella - Untold Stories
    -Fleeko - Cold coffee
    -Silverton - War against our Death
    -Idylls - Falling Down


    Wachtlijst:
    -Croyance
    -Kodaline

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Titel verhaal: Falling Down
    Gebruikersnaam noemen: Ja.
    Verhaallijn:

    Alyssa Malfidus is een eenzame meisje van 16 jaar. Ze mag dan wel de naam Malfidus dragen, maar wanneer ze voor het eerst op Zweinstein komt doet ze alles om te ver komen dat ze word zoals haar familie. Alyssa ontmoet mensen die hebben geleden door haar famlilie, en ze beseft dat ze alles zou moeten doen om zich zelf te bewijzen.

    Sfeer: Oorlog, liefde, bescherming.
    Liedje:
    Deze.
    Paar filmpjes:
    Ik heb hier een aantal clips die je kan gebruiken. Het liefst wil ik dat Draco er ook in voor komt, en de kus in het laatste filmpje van Selena Gomez.. Je hoeft ze dus niet allemaal gebruiken, maar het liefst heb ik wel dat het hele liedje er in zit. Of dat ie mooi afloopt.

          HP:
    One.
    Two.
    Three.
    Four.
    Five.

          Selena Gomez:
    One.
    Two.
    Three.

    Teksten die erin moeten: It’s not just that she makes him a better person. And she does. He changes her too. He callenges her. Surprises her. He makes her question her life. Beliefs. He is either the best thing for her. Or the worst.
    Zelf ideeën: Iemand had al eerder een Trailer gemaakt voor mijn verhaal, maar ik wou graag een nieuwe. Hier is die trailer zodat je een voorbeeld kan gebruiken.
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit: Selena Gomez is de hoofdrol speelster.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 16:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    oke er komt een nieuw verzoek van mij binnenkort


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sorry dat het nu wat langer duurt. Heb het heel druk! Hoop dat jullie de tijd hebben. Ben wel al begonnen aan die vancde eerst volgnde. Probeet als i tijd heb te maken, maar heb haast geen vrije tijd haahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    simonella schreef:
    Titel verhaal: Untold Stories
    Gebruikersnaam noemen?: Ja
    Verhaallijn: Tom heeft een geheim en hij durft het aan niemand te vertellen en dan komt er ook nog bij dat zijn vader agresief is , in een waas van emoties besluit hij weg te lopen en op straat word hij neergeslagen door een zwerver dan komt hij een jongen tegen en word hij verliefd (is dus een boyxboy drama/romantiek verhaal)
    Sfeer: Drama en romantiek
    Liedje: my name is lincoln - steve jablonsky
    https://www.youtube.com/watch?v=7rKyANxsdaU
    Paar filmpjes:
    https://www.youtube.com/watch?v=266q7aRCfFg
    https://www.youtube.com/watch?v=jV4GMj-x4d4
    https://www.youtube.com/watch?v=sSee8On2lEQ
    Teksten die erin moeten: ....and that's when i met him
    Zelf ideeën?: aan het begin misschien een stukje waar een man aggresief doet? en verder mag je eventueel zelf een filmpje of muziekje toevoegen ;)
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Tom : donker bruin haar , blauwe ogen
    Jason : Zwart haar , groene ogen
    Vader Jason : Donkergrijs haar + baard.
    Vader Tom : bruin haar , bruine ogen , (licht) overgewicht

    alvast bedankt!

    Edit : Wat filmpjes etc toegevoegd! ;) + info Vader Tom


    Af, ik zet hem hier zo neer! (: Hoop dat je hem leuk vindt!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Untold Stories


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (H)

    love it! ;D

    Heej, ik ga eerdags beginnen aan de volgende. Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Heb het ongelofelijk druk! Ik hoop deze week er aan te beginnen, maar toetsweek komt eraan en ik zit in tennis toernooien. Dus sorry!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SeaweedBrain schreef:
    Titel verhaal: The war against our death
    Gebruikersnaam noemen?: Nee
    Verhaallijn:Wanneer Fenton (alex pettyfer) er achter komt dat zijn ouders vermoord zijn door een stel moorlustige robots staat zijn wereld op zijn kop. Zeker als er eentje hem gaat vergezellen (zoek op the terminator) . Samen gaan ze op zoek naar Elizabeth Meade (Alexandra daddario) en nemen ze op hun zoektocht ook nog Luke Moore (Logan Lerman) mee. Samen gaan ze op zoek naar een manier Doomsday te voorkomen en dit niet zonder gevaar en een vrouwelijke nogal robotachtige vijand (Jordana brewster)
    Sfeer: gevaarlijk, vluchtend, spannend
    Liedje: Radioactive van imagine dragons
    Paar filmpjes: het zijn allemaal acteurs, dus ik denk dat je wel fuilmpje zult vinden (want ik zou niet weten welke)
    Teksten die erin moeten: als eerste : The future is not set. 2e: there is not fate but what we make for ourselves en dan deze tekst in volgorde zin per zin We made our own death.
    Machines.
    To protect ourselves.
    Make sure we would be safe.
    To fight back when war would start.
    And the war started.
    The war to our own protection.
    The war against the machines.
    The war against our death.

    Zelf ideeën?:/
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? De namen van de acteurs staan in de verhaallijn maar alex zeker blond, alexandra zeker bruinachtig en logan is van nature normaal altijd zwart te vinden


    Kan je misschien toch zelf wat filmpjes zoeken? Het kost namelijk extra tijd voor mij om dat zelf te doen... Ik kan het anders ook zelf doen, maar dan krijgen de andere even voorrang...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fleeko schreef:
    Titel verhaal: Cold Coffee
    Gebruikersnaam noemen?: hoeft niet.
    Verhaallijn:
    Emma Mc.Down is een 20 jarig meisje ,die denkt dat haar leven nu pas echt begint. ze heeft haar eigen flatje en een job al dienster in een koffie zaakje. Ze houd erg van haar job ,omdat ze dan vaak haar oudere broer tegen komt, maar ook omdat ze telkens gefascineerd blijft om de mensen die daar elke dag komen. Maar iets blijft haar vragen stellen . Welk verhaal zit er achter die jongen? Zijn de roddels die ze over hem vertellen echt waar? Of is de waarheid gewoon verdraaid? Hoe meer ze over hem te weten komt ,hoe ergens haar gewoon leventje uit elkaar valt .
    Sfeer: Drama ,romantiek ,maar ook misdaad.
    Liedje: Klik , klik je mag kiezen welke er het best bij het filmpje zal passen ,als je deze niet passend vind ,mag je zelf een liedje kiezen ^^
    Paar filmpjes:
    Oké ,niet schrikken van dit filmpje het is een thriller ;) van 0.08 tot 0.12 van 1.19 tot 1.21 0.31 tot 0.35 en misschien kun je hier wat mee? klik :'D verder ben ik niet zo goed in goede filmpjes zoeken....

    Teksten die erin moeten: 'Who is he ?' misschien en dan een stukje van Josh hutcherson
    Zelf ideeën?: eigenlijk had ik gedacht ,aan het begin ,goede dingen en dan dat ze plots meer wilt weten van die mysterieuze jongen,waarna ze veel teweten komt enzo. Misschien het stukje met de auto ,dat je daat iets met haar broer kunt doen ,voor de rest mag je me verrassen.
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee. Emma zou ik als Jennifer Lawrence willen met blond haar . De mysterieuze jongen ,Josh Hucherson en haar broer Robbert Pattinson .


    Hier word ik niet zo vrolijk van. Van die filmpjes bedoel ik. Holy shit... Is het horror seizoen ofzo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Hier word ik niet zo vrolijk van. Van die filmpjes bedoel ik. Holy shit... Is het horror seizoen ofzo?


    hehe sorry ^^' ,ik vond geen andere toepasselijke filmpjes :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    hehe sorry ^^' ,ik vond geen andere toepasselijke filmpjes :x


    Dat wijf is eng! Niet Jennifer, maar dat rare wijf ofzo. Hoe heet ze. Claire Ann ofzo? HAHAHA Trauma hierzo


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Kan je misschien toch zelf wat filmpjes zoeken? Het kost namelijk extra tijd voor mij om dat zelf te doen... Ik kan het anders ook zelf doen, maar dan krijgen de andere even voorrang...
    http://www.youtube.com/watch?v=2KeniFoiT-0 robot scene
    http://www.youtube.com/watch?v=ZjvzEhVbYm8 the touch my friend again and i will blind you
    http://www.youtube.com/watch?v=FZ2Q5-Q1wuA die met de jongen en depolitieman
    http://www.youtube.com/watch?v=IqdMNLVPha8 de arnold scene (de gast me de doodskist)
    http://www.youtube.com/watch?v=UQSsrVpDZ1g het meisje

    voor de rest kan ik je niet veel geven eigenlijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alle kleine beetjes helpen. Thanks!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    oki :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zie net dat ik het verkeerde lied heb doorgegeven :X het moet eigenlijk dit zijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque