• Heeej allemaal,

    Ik maak graag trailer sinds kort. Ik heb gemerkt dat heel veel mensen op Quizlet trailers nodig hebben en ik weet dat het heel veel tijd kost, daarom dacht ik dat het geen probleem zou zijn om ook een topic te openen. Als je een trailer wilt, vul dan het volgende lijstje in:

    Titel verhaal:
    Gebruikersnaam noemen?: Ja/ Nee
    Verhaallijn:
    Sfeer:
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Paar filmpjes:
    Teksten die erin moeten:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee.


    Hier is een voorbeeld:

    Voorbeeld 1

    Gemaakt:

    - JJHamblett - The Stars can be so blinding - Union J
    - Sempra - Pagina Drie
    -Kittychan- After the silence
    -Frodo - Gevleugeld en gekooid
    -Simonella - Untold Stories
    -Fleeko - Cold coffee
    -Silverton - War against our Death
    -Idylls - Falling Down


    Wachtlijst:
    -Croyance
    -Kodaline

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik was ng niet begonnen, dus dat komt mooi uit. Ik hoop dit weekend te beginnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Ik was ng niet begonnen, dus dat komt mooi uit. Ik hoop dit weekend te beginnen.
    Ok gelukkig stel je voor, ik dacht al hier klopt iets niet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Titel verhaal: 3 Golden Rings.

    Gebruikersnaam noemen?: Nee.

    Verhaallijn:
    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.


    Sfeer: Soms vrolijk, soms gespannen/drama-achtig.

    Liedje: Ik kan niet kiezen tussen deze http://www.youtube.com/watch?v=yq_pgl-dUgM&list=PL224AA49AF519E637&index=49 en deze http://www.youtube.com/watch?v=86GQf4F8htI&list=PL224AA49AF519E637 dus die zal ik aan jou over laten :')

    Paar filmpjes:
    http://www.youtube.com/watch?v=JkVSL33Yg5M Hier zullen wat uhum.. Extreme beelden in voor komen. Die hoef ik absoluut niet in de trailer, maar een paar beelde met een blonde vrouw waar hij in een net pak is mag, vooral in het begin van de trailer (blonde vrouw is zijn overleden echtgenoote)

    http://www.youtube.com/watch?v=RWjwUaPINRI Hierbij laat ik aan jou over wat leuke of juist minderleuke momenten zijn die je er uit kunt pikken. Het liefst door de trailer heen dat hij zijn net pak uit doet en simpelere kleding draagt.

    http://www.youtube.com/watch?v=gCjpAbuTE40 Hier het zelfde.

    http://www.youtube.com/watch?v=jTuBnZrLbq0 Hier zou het echt heel leuk zijn als de kinderen (vooral meisjes) in voor zouden kunnen komen.


    Verder krijg ik eigenlijk geen filmpjes gevonden van een bruinharige vrouw in het bos, dus dat is wel heel vervelend. (cat)

    Teksten die erin moeten:
    Wanneer een oorlog start voor macht en geld word er een scheiding gecreeerd tussen de mensen.
    Wanneer de oorlog eindigd moet de wereld opnieuw opgebouwd worden.
    Mensen, zo verschillend van aard, zullen hand in hand moeten leren leven.
    En wanneer vuur en water elkaar ontmoet zullen ze hun haat jegens de ander moeten los laten,
    Voor een betere toekomst.


    Nouja, dit maar dan zonder spelfouten (mag ook in het engels), of de intro/verhaallijn van hierboven. Of misschien ook gewoon niets.

    Zelf ideeën?: Ik dacht als eerste een klein stukje oorlog, dan natuur (tussen de eerste en tweede regel in ofzo) en daarna goede en slechte momenten tussen de twee hoofdrolspelers. De ene keer dat ze lachen en de andere keer dat ze hun hoofd weg draaien zeg maar. Ow en tussendoor moetten de kinderen natuurlijk ook gepropt worden :')

    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? De man ziet er uit als Simon Baker en de vrouw heeft bruin haar (ogen onbekent) vaak hippie-achtig gekleed. als het kan niet lisbon pakken van The Mentalist. En twee blonde meisjes tussen de 5 en 8 jaar ongeveer.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Titel verhaal: The affliction of beauty.
    Gebruikersnaam noemen?: Nee
    Verhaallijn: Drie zusters regeren wreed over hun land. Tot een jonge boerenzoon in opstand komt met het volk tegen de koninginnen. Één voor één vallen de koninginnen voor de boerenzoon, maar wanneer ze het goed en wel beseffen wat er gaande is is het al te laat...
    _____

    Koud als ijs, zijn ze. Meedogenloos, maar toch onweerstaanbaar. Regeren hun land met wrede hand. De koninginnen van wraak en schoonheid, noemt men hen. Maar onder die schoonheid zit een hart als steen; onder die schoonheid zit al de lelijkheid van hun rijk. Geen enkele man of vrouw durft tegen hen op te staan. Zij vrezen de dood, die de koninginnen hen kunnen bieden. Ze vrezen een land zonder lente. Een land waar geen enkele bloem of bloesem kan groeien. Een land van sneeuwwitte winter en dodelijk ijs. Enkel één man komt op voor het volk. Maar kan hij hen redden? Zullen de zusters vallen, één voor één, of is het koninkrijk ten dode opgeschreven...
    Sfeer: Machtig, gevaarlijk, mysterieus, spannend.
    Liedje: Guardians at the Gate - Audiomachine of
    Garador's Flight - Jo Blankenburg of
    X-Ray Dog - The Sorcerer
    Paar filmpjes: Koningin Nachaloa.
    Koningin Zephera.
    Koningin Amaerilde.
    Teksten die erin moeten:- Beauty is our power.
    Misschien een opsomming van wat de koninginnen zijn:
    - Cold as ice.
    - Feared.
    - With a heart of stone.
    - ...
    Ook over het volk:
    - They fear a country without spring. A country where no flower or blossom can grow. A land of snowy winter and deadly ice.
    Ik vertrouw op jou fantasievolle geest. (:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit?:
    Het komt erop neer dat Queen Ravenna uit Snow White and the Huntsman koningin Nachaloa is, ook wel de koningin van de nacht genoemd.
    Morgan Pendragon uit de tv serie Camelot is koningin Amaerilde, bijgenaamd de heks van de Noordelijke Muur.
    Cersei Lannister uit de serie Game of Thrones is koningin Zephera, ook wel de dochter van een god uit mijn verhaal.
    Ik zou graag hebben dat er een kasteel in de trailer voorkomt, maar duister, want de koninginnen zijn gevreesd. Misschien ook een kaart, maar niet lang zodat men niet kan zien dat de plaatsnamen op de kaart niet overeenkomen met mijn zelfverzonnen steden. Ook van een dorp of van mensen in een middeleeuwse stad.
    Ik heb nog niet bepaald een acteur en model voor de boerenzoon, dus dat laat ik aan jouw over. Hem stel ik voor als een man van tegen de twintig, begin dertig met bruin haar. Chris Hemsworth zou oké zijn voor mij.
    Graag zou ik ook hebben dat je beelden van mannen vermijd. Dit verhaal gaat over de haat van vrouwen tegenover mannen. Enkel beelden van de boerenzoon zouden mij erg gelukkig maken.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 21:04 ]


    kindness is never a burden.

    SeaweedBrain-> Silverton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ Silverton je trailer is af (:



    Cold coffee

    Hoop dat je hem goed vindt (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    @ Silverton je trailer is af (:



    Cold coffee

    Hoop dat je hem goed vindt (:


    Volgens mij heb je ons verward ^^' ,maar ik vind hem wel prachtig :3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lootus schreef:
    @ Silverton je trailer is af (:



    Cold coffee

    Hoop dat je hem goed vindt (:
    hmm dat klopt niet denk ik :8 verkeerde titel en niet het juiste filmpje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Echt? Welke heb i nu dan af? Hahaha sorry jongens!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Die van fleeko :P als ik maar de volgende ben ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jaa is goed! Echt sorry! Ik heb vanaf morgen toetsweek, maar als ik tis over heb zal ik eraan werken!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha ik ook hoor i heb vandaag gewoon een heel trimester wiskunde in mijn hoofd gepropt en geloof me dat was veeeeel gelukkig is mijn vader er wel me weg :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hjaha okeeej. Ik heb een beetje probleem. Heb vandaag niet geleerd en morgen scheikunde. Ben benieuwd wat ik daarvan ga bakken. Moet juist voor dat vak boven 6.5 hahahaah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ben je ak klaar met je proefwerken??


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja. Alleen beetje druk weeked achter de rug. Ik begi dinsdag. Heb dan toc niks te doen tot de avond (:

    I wil er echt aanwerken, maar naast Q heb ik ook nog mijn sociale leven en school - wat sinds vrijdag - afgelopen is. Hoop dat jullie dat begrijpen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne