• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Finn Daniel von Monroe
    Ik was te laat. Zoals altijd eigenlijk. Wekkers, horloges, ik kreeg het allemaal voor mijn verjaardag in de hoop dat ik een keer oprijd zou komen. Het was enkel tevergeefs. Ik wist niet hoe het kwam. Het gebeurde gewoon. Misschien moest ik gewoon mijn laptop eens met rust laten. In dit geval maakte mijn laste aankomst toch niet zoveel uit, aangezien we nog lang niet zouden vertrekken. Toen ik eindelijk aankwam, was vanaf de parkeerplaats al muziek te horen. En wat voor. Het was vast Tony die weer in zijn gewoonlijke staat was. De jongens zaten al bijna compleet in het gras voor de nightliner. 'Hi Guys.' Begroeten ik ze vrolijk. Ik gooide mijn koffer neer en ging erop zitten om vervolgens een sigaret op te steken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen Harry aan kwam lopen en erbij kwam zitten met Lux. Ik keek even glimlachend naar het kindje. Straks had ik er van mijzelf zo eentje. De gedachte maakte me blij en doodsbang tegelijk. Ik snapte niet hoe het kon. Uit de verte hoorde ik Beyonce komen, maar ik deed er niet aan en staarde wat wezenloos naar het gras. Gelukkig zei Harry niets, maar al snel kwam Niall eraan en die probeerde wel een gesprek op te starten. Ik zuchtte en keek even naar Niall voor ik verder naar het gras staarde. Echt niet dat ik het hem niet ging vertellen. Niemand eigenlijk. Ik durfde het gewoon niet. Ik wilde dat het kindje zo anoniem mogelijk zou opgroeien, en dat ging niet als ik het aan iedereen ging vertellen. Gelukkig kwam Finn er toen bij en hoefde ik niets te zeggen. Waar bleef Emily nou? Ik begon ongerust te worden. Ze moest hier nu al lang zijn. Ik wilde haar nu zo graag bellen, maar het ging niet goed. Dan zouden ze het direct weten. Ik negeerde de rest een beetje en bleef in mijn eigen gedachtewolk hangen.

    Llamarmy schreef:
    Tony 'Turtle' Perry
    Ik grijnsde toen ze me opmerkte en bleef even op een plek staan. "Because I'm fabulous." Ik zwiepte mijn haren naar achter en begon toen hard te lachen. Al lachend begon ik weer met dansen, al ging het nu nog slechter aangezien het ook nog eens schokkerig ging. Ik keek weer naar beneden bij haar vraag. "Zeker. Maar waarom ben jij niet hier boven? Het is hier zo veel leuker dan beneden." Ik ging vrolijk verder met dansen. Ergens halverwege het dansje trok ik mijn shirt uit en gooide die door het dakraam naar binnen. Zo kon je niet alleen mijn armtatoos zien, maar ook het grote werk waar ze op mijn rug mee bezig waren en het schildpadje op mijn hart. Ik liep het liefst niet zonder shirt, maar nu ging ik vrolijk door zonder er iets om te geven.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 17:04 ]


    Bowties were never Cooler

    MT


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Esmee Luna McCoy

    Om 4u s'ochtends zit ik dood op in het vliegtuig.Stilletjes pak ik mijn iPod - Aangezien iedereen slaapt -.Ik zet Change Your Live op van Little Mix,en val in een diepe slaap.Na een uur of drie word ik wakker van iemand die me wakker schud en zegt:'We moeten onze gordels om doen we gaan landen.'Snel maak ik het gordeltje vast.Na 5 minuten sta ik in de bagage ruimte.Okee ik heb een grote zwarte koffer,en mijn weekend tas.Al gauw zie ik mijn tas.En weldra heb ik mijn koffer.Ik snel me naar een taxi.Oja ik ben nu in...Parijs!OMFG!De taxi rit duurde een half uur.Ongeduldig sta ik te wachten voor de nightliner.Opeens zie ik 3 jongens zitten op het gras.Ook staat er nog een jongens bij;Finn.Liam,Niall en Harry.Ik adem rustig in,en loop naar ze toe.'Haaii!'Zeg ik blij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lianne Petronella Williams.
    Terwijl ik door de straten huppel op de melodie van de Warm Bodies parody van Hillywood. Af en toe doe ik er een stukje van de dans bij, wat me rare blikken oplevert. Ik loop naar het park, waar ik de jongens zie zitten, en Esmee net van de andere kant komt aanlopen. Ik heb de gitaartas op mijn rug, en ik glimlach naar ze. 'Hey!' roep ik luid. Ik huppel naar ze toe, waarna ik de gitaar van mijn rug haal en op de grond neerplof. Ik weet niet hoe snel ik de gitaar eruit moet halen, en al snel klinkt het geluid van "Born in the USA" van Miley Cyrus. Ik glimlach, en zing zachtjes mee. Ik bekijk iedereen die er zit, en besef me dat ik hier thuishoor. Ik ben gek op beide bands, en ik zou er niet zonder kunnen. 'Zooo. Nog wat beleefd?' vraag ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 17:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    Fluitend liep hij door de rustige straat met een koptelefoon om zijn nek hangend. Hij nam een grote hap van zijn stokbrood, en kauwde er tevreden op. Toen hij eenmaal dat had doorgeslikt keek hij kort rond en veegde wat kruimels van zijn mond. Hij nam nog een hap toen hij richting het grasveld liep. 'Hi guys' zei hij toen zijn mond weer leeg was en langzaam de jongens naderde. Hij plofte naast Harry neer in het gras en zucht even.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Louise Emma Loverwoods

    Ik had ,waarschijnlijk al heel het gebouw doorgelopen ,maar nergens leek ik een teken van leven te vinden ,zelfs in de kleedkamers was er niemand. Ik zucht en kijk even naar buiten om dan vervolgend naar mijn gsm te staren. Ik wilde net Niall bellen als ik me bedenk dat ik buiten iemand gezien had.
    Glurend kijk ik door het raampje en een glimlachje komt op mijn gezicht te staan. Ik voelde me nu echt dom. Het was mooi weer en ik had niet eens buiten gekeken.
    Ik liep weer naar de gelijksvloer en ging dan naar buiten om de anderen te treffen.
    "Hey." zeg ik met een glimlach op mijn gezicht tegen hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Een simpele 'Hey' deed me opkijken van het groene gras waar wat paardenbloemen in stonden. 'Hoi'zeg ik rustig terug terwijl ik wat met de bloemen kloot. . Ik kneep mijn ogen even tot spleetjes, ontspande ze toen weer en glimlachte vriendelijk naar het meisje die me net deed opkijken van het gras. Langzaam viel hij op zijn rug en sloot zijn ogen even tegen de zon Na een tijdje blijven liggen viel ik in slaap, als was het wederom niet een slaap waar ik erg van uitrustte. Ik zat een beetje op het randje van slapen en wakker zijn in, zonder dromen, niks.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [K wil wel reageren met Esmee alleen Harry moet reageren. Dan kan Esmee weer antwoorden.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Sorry voor dat ik nog geen post heb geschreven. Heb het best wel druk atm. Wat is er tot nu toe allemaal gebeurd? Dan hoef ik niet alles helemaal door te lezen voor ik een post schrijf )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Sorry voor dat ik nog geen post heb geschreven. Heb het best wel druk atm. Wat is er tot nu toe allemaal gebeurd? Dan hoef ik niet alles helemaal door te lezen voor ik een post schrijf )


    [Tony danst halfdronken op t dak,en Esmee staat voor Li,Ni en Hazz. Alleen ik moet wachten tot Hazz reageert]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Tony danst halfdronken op t dak,en Esmee staat voor Li,Ni en Hazz. Alleen ik moet wachten tot Hazz reageert]


    [Rafif staat onder Tony]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    (Whut? Heel veel sterkte! Ik stuur hem al mijn beschermengeltjes die mij hebben gered toen ik vorig jaar onder een auto kwam!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn jongere broertje is al overleden door een auto ongeluk, dus nu ben ik echt heel bang. Dankjewel voor de steun [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."