• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luminoase schreef:
    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    [Omg,hopelijk komt alles goed! Neem de tijd om t te verwerken.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Styles
    Rustig begon ik Luc haar, haartjes te vlechten, maar keek op toen Niall erbij kwam zitten. 'Omdat het lekker weer is.' Legde ik hem simpel uit. Ja, als het regende, hadden we wel binnen gezeten. Ik haalde mijn vingers weer door Lux haar, haar zodat weer recht viel en kriebelde over haar neusje. meteen begon ze weer te lachen, waardoor haar speen uit haar mond, in het gras viel. 'Wat doe jij nou.' lachend kriebel ik over haar buikje. Ik kon er niets aan doen, maar ik raakte altijd in een soort trans als ik met Lux bezig was. Dan kon de rest me nog maar weinig schelen. Zelfs toen Finn aan kwam lopen, keek ik niet op. Pas als ik een maar al te bekende stem hoor, kijk ik op. Mijn ogen worden even groot en de verwarring, slaat samen toe met de vreugde. 'Schatje!' weet ik uit te brengen en meteen stop ik waar ik mee bezig was en steek ik mijn armen naar haar uit. 'Wat doe jij hier? Jij hoort in Amerika te zitten.' Ik snapte er werkelijk niets van. maar dat maakte haar komst er niet beter op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luminoase schreef:
    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    [Heel veel sterkte. Ik hoop dat het goedkomt (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Luminoase schreef:
    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]


    (Veel sterkte ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Luminoase schreef:
    [Ik reageer weinig. Broer heeft een ongeluk gehad en ligt nu in coma.]
    Super veel sterkte. Al geloof ik niet in god. Ik bid voor je en je broer.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dankjewel allemaal]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Esmee Luna McCoy\

    'Schatje!'Weet Harry uit te brengen.Hij steekt zijn armen naar mij uit,en onhandig geef ik hem een knuffel.Aangezien Lux op zijn schoot zit. 'Wat doe jij hier? Jij hoort in Amerika te zitten.'Zegt hij dan weer.Grinnikend vertel ik:'Jeweetwel gaf me 3 maanden vrij.Want hij moest aan zijn nieuwe album werken.'Ik zie dat Niall mij heel raar aan kijkt.En ik besluit het ze maar te vertellen.'Ik denk dat ik jullie iets moet vertellen,behalve Hazz dan.Sinds 1 maand ben in de danseres van Justin Bieber.En daarvoor moest ik naar Amerika.'Vertel ik ze.Niall zijn ogen worden groot,en daarna boos.'EN DAT VERTELDE JE MIJ NIET EERDER?!'Roept hij boos.'Sorry Nialler.'Antwoord ik zachtjes.Rustig ga ik aan een kant van Harry zitten,want Lou zit aan zijn ander kant.Mijn hoofd leg ik zachtjes op zijn schouder.Ik heb hem gemist.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jaylin Cecille Heard

    Genietend sloot ik mijn ogen, alleen stilte om mij heen. De studio was op mij na verlaten, waardoor ik alleen mijn eigen ademhaling hoorde. Verkeer van buiten werd immers tegengehouden door de geluiddichte muren. Ik zat op mijn pianokruk achter de grote vleugel en hoewel ik de toetsen nog niet eens had aangeraakt, en mijn voeten zich nog niet eens hadden uitgestrekt richting de pedalen, wist ik dat voor mij iemand anders hier had gespeeld. Nog steeds met gesloten ogen, draaide ik aan de hendel onder de kruk en daalde ongeveer twee centimeter.
    Terwijl ik mijn handen uitstrekte naar de toetsen die mijn vingers zo goed kenden, verliet een zucht van genoegen mijn mond. Dit was beter, alleen op de juiste hoogte was ik instaat mijn vingers vliegensvlug over de witte en zwarte tonen te laten gaan, om zo de mooiste stukken te spelen. Ik was dan misschien niet zo goed als de besten van de beste, maar ik begon redelijk in de buurt te komen.
    Ik knipperde even voor ik naar de toetsen keek en begon met spelen. De beeldige klanken van de vleugel vulden de stilte, zonder enig mankement. Genietend bewoog ik mee met de bewegingen van mijn handen en het geluid van de muziek, zonder mij nog ergens anders van bewust te zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Fleeko schreef:
    Louise Emma Loverwoods

    Ik had ,waarschijnlijk al heel het gebouw doorgelopen ,maar nergens leek ik een teken van leven te vinden ,zelfs in de kleedkamers was er niemand. Ik zucht en kijk even naar buiten om dan vervolgend naar mijn gsm te staren. Ik wilde net Niall bellen als ik me bedenk dat ik buiten iemand gezien had.
    Glurend kijk ik door het raampje en een glimlachje komt op mijn gezicht te staan. Ik voelde me nu echt dom. Het was mooi weer en ik had niet eens buiten gekeken.
    Ik liep weer naar de gelijksvloer en ging dan naar buiten om de anderen te treffen.
    "Hey." zeg ik met een glimlach op mijn gezicht tegen hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)


    [Niall reageert morgen ochtend.Heb toets dus moet vroeg op bed]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Als Zayn ergens gewild is, moeten jullie het maar zeggen, dan stuur ik hem daar heen c;
    Kan ik nog iets doen met Jay? of is iedereen druk :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Als Zayn ergens gewild is, moeten jullie het maar zeggen, dan stuur ik hem daar heen c;
    Kan ik nog iets doen met Jay? of is iedereen druk :p )
    Je zou Zayn naar Sky kunnen sturen. Die is koffie aan het drinken in de starbucks.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Okee,ik weet Hazz zijn antwoord maar die van Li nog niet.'Hey.'Hoor ik de prachtigste stem van de wereld zeggen.'Emma!'Roep ik blij en ik spring op.Ik geef haar en kus,en een knuffel.'Hoe was het op je werk?'Vraag ik haar.Opeens houd Harry op met Lux haar haren vlechten.Ook ik kijk op en Esmee staat daar.'Schatje!'Weet Harry uit te brengen.'Wat doe jij hier? Jij hoort in Amerika te zitten.'Daar heeft hij een punt.Ze zou minstens nog 3 maanden in Amerika blijven.'JeWeetWel gaf me 3 maanden vrij.Hij moet aan zijn nieuwe album werken.'Vertel ze grinnikend.Ik kijk haar raar aan.'Ik moet jullie iets vertellen behalve Hazz dan.Ik ben sinds een maand de danseres van Justin Bieber.'Zegt ze met een lach.Mijn mond valt open.Maar meteen klap ik hem dicht.'EN DAT VERTEL JE ME NIET EERDER?!'Roep ik boos.'Sorry Ni.'Rustig pak ik mijn mobiel en start twitter op. @NiallOfficial: It's a beautiful day! And i think that @Harry_Styles is the happiest of all of us.Do you not think @Real_Liam_Payne?Grinnikend druk ik op verzenden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 8:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne
    Er was allemaal rumoer om me heen. De anderen hun meisjes kwam een voor een aan, maar Emily was nergens te bekennen. Ik zuchtte diep en stond op. Het werd me allemaal te druk. Ik wilde graag bij de jongens zijn, maar ze waren me nu iets te druk, vrolijk en onbezorgt. "Ik loop even een rondje." Ik liep weg van de jongens en begon rond te lopen op het terrein waar we rustig in een afgezet gebied konden bestaan. Onwerkelijk dat dit echt allemaal moest was het nogsteeds. Ik hoorde mijn mobiel gaan en keek even. Ik zuchtte. Ik moest wel reageren. Het was zeker waar. Harry was al vrolijk met Lux hier, maar nu Esmee er ook nog was, zonder dat hij had geweten dat ze zou komen, was zijn leven nu perfect. @Real_Liam_Payne: @NiallOfficial @Harry_Styles Yeah. I don't think he could have wished for anything more. Ik liep naar de bussen. Ik zuchtte even toen ik Tony op het dak van de andere bus zag staan dansen. Hij was gelukkig met iemand anders bezig aan de andere kant van de bussen, dus hij zag me niet. Ik ging onze bus in en sloot de ramen en deuren, zodat de muziek niet binnen kwam. Daar pakte ik mijn gitaar en begon rustig te spelen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn geluk kon niet meer op. Lux werd bijna geplet, maar er was niets met haar aan de hand, toen Esmee naast me plaats nam. 'En dat zeg je niet even.' Ik schud lachend mijn hoofd en kus Esmee zachtjes. 'Ik heb je gemist.' Gaf ik toe. Ik had eindelijk gevoelt wat zij altijd voelde als Ik weer eens op tour was. Maar nu mocht ze mee en hadden we even drie maanden samen. Ik keek op toen Liam weg liep en zuchten zachtjes. Die jongen was al nooit een van de drukste, maar nu leek hij al helemaal niet vrolijk. Ik keek naar Lux die haar speen weer van de grond pakten en hem in haar mond wilde stoppen. Snel gristen in hem uit haar handen en meteen werden haar ogen groot. 'Eerst moet die schoon poepie.' Ik tikte even op haar neus en veegde het zand eraf met mijn broek, waarna ik en voor de zekerheid toch schoon zoog. Esmee gaf ondertussen toe dat ze voor Justin Bieber dansten en ik grinnikte zachtjes om Niall zijn reactie. Zo voorspelbaar. Ik stopte de schone speen terug in Lux haar mond en pakte mijn mobiel toen deze trilden.
    @NiallOfficial
    @Real_liam_payne
    I am! I'm ready to go on tour, with my 2 lovely little girls!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 9:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''