• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    Met een glimlach op mijn gezicht streel ik het arme dier ,die in de ziekenboeg zat. Ik kwam vaak naar de zoo om dieren te verzorgen als ze mensen tekort hadden. Dit dier was een jong hert ,die een poot had gebroken. Het beest was bang en ik probeerde hem wat te kalmeren.
    Na een tijdje ,mocht het hertje weer terug en zat mijn taak erop . Ik zat hier al een paar uur en ik was best wel blij dat ik vrij had.
    Ik bedankte Amelia,mijn baasin en ging toen tevreden de zoo uit. Ik kende het hier rats van buiten.
    Zodra ik op de parking was ,zocht ik mijn auto en reed ik naar de plaats waar de jongens vandaag zouden oefenen/optreden.
    Ik was graag wat vroeger ,dan kon ik hun nog even horen zingen ,voordat ze op moesten.
    Het duurde een uur tot ik daar was en eenmaal aangekomen ,sluit ik mijn auto en ga het gebouw binnen. Natuurlijk toon ik mijn vip pasje en kan dan zo naar binnen.

    (wie voor Emma ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Liam zit buiten en Tony danst op het dak op slechte muziek.]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Liam Payne
    Ik zat buiten op het gras. Ik voelde me fysiek misselijk van de spanning om emily te zien. Zou er al een bobbeltje zichbaar zijn? We hadden het nog niemand vertelt. Zelfs onze ouders niet. Ik was dus erg bang dat iemand het zou zien. We hielden het stil om geen aandacht aan te trekken van iets of iemand, maar het werd natuurlijk met de week lastiger. Ik draaide mijn duimen en staarde naar de blauwe lucht. Normaal kon ik hier erg van genieten, maar nu niet. Nu was ik gewoon heel erg zenuwachtig. Ik wilde haar gewoon weer in mijn armen hebben, meer niet. Ik wilde haar en ons kindje veilig bij me hebben, hoe lastig dat ook was zo op tour.


    Welk bobbeltje???


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Merk je vanzelf]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Merk je vanzelf]


    (nu ben ik nieuwschierig')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rafif Nora Malik

    Verveeld liep ik het gebouw binnen. Ik had mijn lenzen niet in, dus zag ik alles nogal saai. Het kon best dat ik nu een knalrode broek aanhad met een felgeel shirt. Ja, dat staat niet bij elkaar dus je snapt wel dat het nogal vervelend was. Mijn lenzen had ik maar uitgelaten. Ik kon best een dag zonder kleuren. Het enige vervelende was dat je nu niet alle vrolijke kleurtjes van alles kon zien. Tenminste, ik niet. Zayn was vast druk bezig met wist ik veel, dus daar had ik niks aan. Een zusje zijn van een popster, was niet altijd handig. Ik zag Zayn nooit. Zuchtend floot ik maar een liedje en liep wat rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [De uitleg staat trouwens in de post zelf, al weet niemand het behalve hij en Emily]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, erg kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tony 'Turtle' Perry
    Plots zag ik beneden iemand lopen. Ze had felle kleurtjes aan. Dat was het zusje van Zayn. Ik wist het zelfs half dronken zeker. "Hey Rafif." riep ik naar beneden terwijl ik vrolijk door danste op Single Ladies. Het zag er vast hilarisch en fout uit als een gast onder de tatoos het dansje van Beyonce bovenop een Nightliner aan het doen was. Maar, wat maakte het uit. Niemand zag het toch. Ze wisten dat ik druk werd van suiker en drank, en dat was precies wat ik op had. vrolijk ging ik dus verder met dansen in het heldere daglicht. Zo kon ik ook de energie eruit die ik op het podium er op deze tour niet uit kon gooien. Met mijn eigen bandje durfte ik het wel, maar hier niet. Ik was hier toch een heel stuk terughoudender.


    Bowties were never Cooler

    Rafif Nora Malik

    Nu pas hoorde ik de muziek. Single Ladies, echt een geweldig liedje. Beyoncé was nou eenmaal geweldig. 'Hey Rafif' hoorde ik een bekende stem roepen. Verbaasd keek ik omhoog en ik zag Tony dansen. Stomverbaasd keek ik hem even aan, maar daarna schoot ik gelijk in de lach. 'Hi, Tony' riep ik terug. 'Sinds wanneer ben jij een danser? En dan nog wel van Beyoncé?' grinnikte ik. Ik kende de hele band van de jongens, ze waren leuk en grappig. Zo verwacht je de persoonlijkheden bij de mensen ook niet, altijd een leuke verassing. Geamuseerd ging ik zitten en keek omhoog naar Tony die stond te dansen. Het zag er niet bepaald normaal uit, maar wel enorm hilarisch. 'Gaat alles goed daarboven?' Ik sloeg vermaakt mijn armen over elkaar een glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    'Lux, blijf hier.' Het kleine meisje rende door heel de nightliner heen en gierde het uit van het lachen. Het zou alleen niet lang duren, voordat haar kleine beentjes het zouden begeven. Met haar speen in mijn hand ging ik in de breete van de bus zitten, zodat ze er niet meer lang kon en ze liep vol in mijn armen. 'Hebbes!' Het meisje begon alleen nog maar harder te lachen en klemde zich vast aan mijn shirt. 'Nu ben je van mij. Ik stopte haar speen in mijn eigen mond, zodat mijn handen vrij waren en ik Lux kon optillen. Ik klom overeind en hees haar op mijn arm. Ik hield ervan om op het kleine mormel te passen. Lou, was bezig om haar laatste spullen te pakken en het zorgde ervoor dat ik tijd kon doorbrengen maar Lux. Ik haalde de speen uit mijn mond en meteen graaide ze ernaar. Haar kleine hoofdje legde ze op mijn schouder en de rust was officieel teruggekeerd. Ik liep met haar naar buiten en nam plaats naast Liam, die in het gras zat. Lux zetten ik op mijn schoot en ik staarde voor me uit. Ik wist dat ik het moeilijk ging krijgen omdat iedereen hier straks met zijn vriendin zat, terwijl die van mij in Amerika zat. Het maakte dat ik haar nog erger ging missen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik grijnsde toen ze me opmerkte en bleef even op een plek staan. "Because I'm fabulous." Ik zwiepte mijn haren naar achter en begon toen hard te lachen. Al lachend begon ik weer met dansen, al ging het nu nog slechter aangezien het ook nog eens schokkerig ging. Ik keek weer naar beneden bij haar vraag. "Zeker. Maar waarom ben jij niet hier boven? Het is hier zo veel leuker dan beneden." Ik ging vrolijk verder met dansen. Ergens halverwege het dansje trok ik mijn shirt uit en gooide die door het dakraam naar binnen. Zo kon je niet alleen mijn armtatoos zien, maar ook het grote werk waar ze op mijn rug mee bezig waren en het schildpadje op mijn hart. Ik liep het liefst niet zonder shirt, maar nu ging ik vrolijk door zonder er iets om te geven.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Snel pak ik mijn koffer in.Ik wacht altijd op het laatste moment.'AUW!'Roep ik uit als ik me tegen de deur stoot.Chagrijnig loop ik naar de koelkast.In de koelkast vind ik een reep chocolade.Met grote lustige ogen kijk ik naar de reep.Voorzichtig open ik de reep en neem een hap.Met de reep loop ik naar buiten.Waar Li en Hazz zitten.'Goed jongens jullie zitten hier met een rede.Dus vertel me die reden.Ik zit hier omdat ik mijn chocolade wil opeten.En omdat ik nieuwschierig ben.'Zeg ik tegen 2 van mijn 4 beste vrienden.Met mijn hand ga ik langs Harry zijn ogen.Hij is in de verte aan het staren.Bij de jongens vertrouw ik dat niet.Tenminste bij Liam wel.Want ja het is Liam,de persoon die het meest nadenkt van ons.Een zucht verlaat mijn mond.Ze hebben nog niet geantwoord.Hebberig neem ik nog een hap chocolade.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Skylar Grace Violet Valencia
    Ik trek mijn jasje aa. Mijn bruine leren jack. Ik hield van dat ding hij zat zo lekker. Daaronder had ik een strake donkerblauwe skinny en een witte tanktop. Ik keek naar mezelf en haalde mijn hand door mijn haren. Goed genoeg. Ik had enkel een beetje maskara op mijn wimpers dus het was goed zo. Ik loop naar buiten met mijn tas op mijn arm en ik loop naar de starbucks. 'Hee James.' Zeg ik vriendelijk tegen de man achter de kassa. Het was vrij rustig al het was niet super laat dus daardoor was er geen drukte of menigte. 'hee Sky. hetzelfde?' Vraagt hij en ik knik vriendelijk naar de man een glimlach rond mijn lippen. Hij brengt de Caramel koffie naar me toe en ik betaal hem, meer dan normaal en ik geef hem een knipoog. 'Hou het maar.' zeg ik vriendelijk. Zijn glimlach word breder. Hij was niet mijn leeftijd. James was vrij oud bijna klaar voor zijn pensioen. Ik begin mijn koffie te drinken als de deur opengaat. Ik zit in mijn hoekje zoals altijd tot ik een gil hoor. 'OH MY GOD!! Skylar freaking Valencia!!!!' Gilt ze op en neer springend. Ik kijk geamusseerd naar haar. 'Mag ik een foto asjeblieft?' Smeekt ze wat rustiger. Ik glimlach naar haar. 'Tuurlijk. Kom maar dan kunnen we wat koffie drinken.' zeg ik vriendelijk. Ze lijkt of ze flauw kan vallen. Ik heb serieus erger gezien en om eerlijk te zijn snap ik het niet aangezien ik niet beroemd ben, maar ik dus zayn's vriendin ben. 'Ik hou van Zylar.'zegt ze hyper lurkend aan haar koffie. Ik grinnik Zylar dat klinkt als een supervillan. 'dankje.'zeg ik vriendelijk. ze glimlacht. 'Mag ik asjeblieft nu op de foto aangezien ik zo moet werken.' Smeekt ze. Ik glimlach ga met haar op de foto en geef haar een knuffel. Daarna gaat ze weg en ben ik weer alleen.


    I'm finally back, Finally after a Year break