• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luminoase schreef:
    [Mijn jongere broertje is al overleden door een auto ongeluk, dus nu ben ik echt heel bang. Dankjewel voor de steun [: ]


    veel sterkte(en sorry dat ik nog niets gepost heb, heb examens maar ga nu een stukje posten)


    Do what you love, love what you do

    Emily Ashley Dorner

    Ik zit in een taxi, na zo'n lange vlucht kon ik wel wat rust gebruiken. Ik kwam van Amerika voor mijn nichtje zij moest daar dansen.
    Maar gelukkig ben ik nu terug op weg naar Liam.Eindelijk! Ik probeerde te slapen maar dat lukte niet. Ik dacht de hele tijd aan Liam en ons kind.
    En ik hoop dat de rest er niet zal van merken.Maar als zelf mijn moeder het niet merkte zullen zij dat ook wel niet doen hoop ik.
    Plots staat de taxi stil, we stonden in file.Na een uur in file staan waren we weer vertrokken.Misschien moest ik Liam bellen om te laten weten dat ik later kom.
    Ja dat ging ik doen.Ik neem mijn Iphone uit mijn handtas en bel Liam.Na eventjes wachten neemt hij op:"Hei schatje,ik stond in file maar ben er bijna sorry"

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:08 ]


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    Ik zit in een taxi, na zo'n lange vlucht kon ik wel wat rust gebruiken. Ik kwam van Amerika voor mijn nichtje zij moest daar dansen.
    Maar gelukkig ben ik nu terug op weg naar Liam.Eindelijk! Ik probeerde te slapen maar dat lukte niet. Ik dacht de hele tijd aan Liam en ons kind.
    En ik hoop dat de rest er niet zal van merken.Maar als zelf mijn moeder het niet merkte zullen zij dat ook wel niet doen hoop ik.
    Plots staat de taxi stil, we stonden in file.Na een uur in file staan waren we weer vertrokken.Misschien moest ik Liam bellen om te laten weten dat ik later kom.
    Ja dat ging ik doen.Ik neem mijn Iphone uit mijn handtas en bel Liam.Na eventjes wachten neemt hij op:"Hei schatje,ik stond in file maar ben er bijna sorry"



    srry voor het korte stukje


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (...)


    srry voor het korte stukje


    [Niet erg meis,veel suc6 met je examens!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    'Emma! riep hij blij en spong op en een vluchtig kusje op mijn lippen te drukken en me vervolgens daarna in een knuffel te trekken ,waardoor ik even zacht giechel.
    'Hoe was het op je werk?'vroeg hij en ik glimlach. "Dat ging wel ,ik heb eerder vrij gekregen."zeg ik met een glimlachje.
    "En hoe was het hier? Veel gedaan vandaag?"vraag ik hem en kijk dan op als ik Harry hoor.
    Esmee ,zijn vriendin ,die normaal in Amerika zit ,was hier. Ik was blij voor hun omdat ze elkaar een lange tijd niet gezien hadden. Ik zou dat dus nooit overleven als ik Niall voor maanden niet meer zou zien.
    Toen ze vertelde dat ze de nieuwe danseres voor JB was riep hij luid.'EN DAT VERTELDE JE MIJ NIET EERDER?!' ,waarop Esmee zich verontschuldigde. Als Niall ooit vrij is en er hier een concert van JB zou zijn ,dan zou ik hem wel verrassen met tickets,maar helaas ,heeft hij bijna nooit vrij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniëlle Jane Westlize

    'Doeg Ferry!'Roep ik tegen de fotograaf en ik loop naar mijn kleedkamer.Snel doe ik mijn jurk uit en pak mijn eigen kleren.Een spijkerbroek,een beige hemdje.En een zwart leren jasje,waarvan de mouwen tot mijn ellebogen komen.Als schoenen heb ik laarsjes met daar en naaldhak onder.Ik pak mijn tas en loop het gebouw uit.Meteen zie ik mijn,grijze Honda staan en ik loop er naar toe.Als ik in mijn auto zit,stop ik de sleutels in het ding,en start ik hem op.Snel rijd ik naar de nightliner waar Louis en de andere jongens een concert hebben.Mijn blik valt op mijn tattoo op mijn pols.Het is het teken van het Cristendom,dat kruis.Want ja ik ben gelovig en het is een prachtig teken.Ik heb ook nog 2 andere tattoo's.Maar die zie je alleen als ik in bikini ben.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    "Hello, iemand voor Louis?"


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Pardoes schreef:
    "Hello, iemand voor Louis?"



    [Daniëlle is net bij de nightliner!Lees boven wie Daniëlle is als je t niet weet]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson
    Het was veel fijner met gezelschap erbij. Misschien kon hij Danielle bereiken dus zocht hij naar zijn mobiel Het gaf hem een stukje vertrouwen wat hij verder in deze situatie meer dan miste. Dat hij weinig daglicht zou gaan zien, dat maakte hem eigenlijk wel wat triest, hij hield van de zon en zo plots was het zijn grootste vijand. Rustig liet hij zijn vingers over de toetsen glijden en zocht naar Danielle 's nummer. tevreden drukte hij op groen en zette het apparaat tegen zijn oor, wachtend tot ze zou opnemen.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [Een nightliner is een tourbus he ;)]

    Liam Payne
    Ik zat in stilte gitaar te spelen toen ik een bekend wijsje hoorde. Ik viste mijn telefoon uit mijn zak en glimlachte toen ik Emily's naam zag knipperen op het scherm. Ik nam op en grijnsde breed bij het horen van haar stem. Ik zuchtte opgelucht toen ze zei dat ze in de file stond. "Fijn dat je belt. Ik was al bang dat er iets was gebeurt." Ik haalde een hand door mijn haar. "Ik wacht op je bij het hek. Tot zo." Ik stond op en zette mijn gitaar weg. Daarna liep ik naar buiten en jogde ik met mijn telefoon nog aan mijn oor richting de poort. Mijn neerslachtigheid van net was helemaal weg. Ik was nogsteeds wel nerveus dat de jongens wat zou opvallen, maar dat ik haar weer in mijn armen kon sluiten was toch wel echt een van de fijnste dingen die ik kon bedenken.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Een nightliner is een tourbus he ;)]


    Ik ben dom xd


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Niet erg meis,veel suc6 met je examens!]



    Dankje,Zal het nodig hebben! :)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:00 ]


    Do what you love, love what you do

    Emiley Ashley Dorner

    Als ik eindelijk aangekomen zijn geef ik de taxichauffeur wat geld en stap uit. Ik was wel wat nerveus.Ik hoop echt dat ze het niet gaan zien want je kan het al een beetje zien. We wouden het echt het liefst geheimhouden. Oke, nu stond ik dus aan de andere kant van het domein.Plots zie ik Niall,Harry,Lux,Emma en Esmee zitten.Zou ik naar hen gaan of gewoon doorlopen?Durfde ik dit alleen? Ik wou net doorlopen maar Emma had me al gezien en zwaaide. Ze zal het wel niet zien,ik had toch een los kleedje aan je kon het niet zo goed zien,hoopte ik."hoi, hoe gaat het met jullie?"zei ik nerveus.


    Do what you love, love what you do

    Liam Payne
    Ik keek rond om te zien of ik haar al zag. Toen zag ik haar opeens bij de andere poort binnen komen. Ik zette een sprintje in en ging in de remmen net voor ik achter haar stond. Zo kon ik bijna perfect in een beweging mijn armen om haar heen slaan en mijn handen op haar buik leggen, die gelukkig nog niet echt gegroeit was, ondanks dat ze op een derde van de zwangerschap zat. Ik glimlachte en drukte een kus in haar nek. "Hey, lieverd. Ik heb je gemist." Ik ademde nog even diep in voor ik achter haar bleef staan met mijn hoofd op haar schouder. Ik was echt heel blij dat ze in mijn armen lag. Ik hield zo veel van haar.


    Bowties were never Cooler

    Daniëlle Jane Westlize

    In een seconde zie ik een klein koffie-zaakje.En besluit ik maar even wat koffie te gaan drinken.'Een koffie graag.'Zeg ik tegen de vrouw achter de balie.Als ik mijn koffie heb ga ik ergens zitten.Rustig kijk ik om me heen.Er zijn hier niet zo veel mensen.Snel drink ik mijn koffie leeg en loop ik het zaakje uit.Op eens gaat mijn telefoon af.Ik pak hem uit mijn broekzak,en kijk wie het is.Louis.'Hey schat!'Zeg ik als ik opneem.Waarschijnlijk wilt hij vragen,waar ik blijf.Aangezien alle vriendinnen mee mogen op de tour.Terwijl ik op een antwoord wacht loop ik naar mijn auto.Want ik check altijd of ik hem wel dicht heb gedaan.
    Ik loop na dat ik mijn auto heb gecheckt,naar de poort.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded