• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Danosaur schreef:
    Harry Styles
    Mijn geluk kon niet meer op. Lux werd bijna geplet, maar er was niets met haar aan de hand, toen Esmee naast me plaats nam. 'En dat zeg je niet even.' Ik schud lachend mijn hoofd en kus Esmee zachtjes. 'Ik heb je gemist.' Gaf ik toe. Ik had eindelijk gevoelt wat zij altijd voelde als Ik weer eens op tour was. Maar nu mocht ze mee en hadden we even drie maanden samen. Ik keek op toen Liam weg liep en zuchten zachtjes. Die jongen was al nooit een van de drukste, maar nu leek hij al helemaal niet vrolijk. Ik keek naar Lux die haar speen weer van de grond pakten en hem in haar mond wilde stoppen. Snel gristen in hem uit haar handen en meteen werden haar ogen groot. 'Eerst moet die schoon poepie.' Ik tikte even op haar neus en veegde het zand eraf met mijn broek, waarna ik en voor de zekerheid toch schoon zoog. Esmee gaf ondertussen toe dat ze voor Justin Bieber dansten en ik grinnikte zachtjes om Niall zijn reactie. Zo voorspelbaar. Ik stopte de schone speen terug in Lux haar mond en pakte mijn mobiel toen deze trilden.
    @NiallOfficial
    @Real_liam_payne
    I am! I'm ready to go on tour, with my 2 lovely little girls!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Esmee Luna McCoy

    'En dat zeg je niet even?'Zegt hij na dat ik alles heb vertelt over waarom en hoe ik vrij was.Uit reflex haal ik mijn schouders op.Hij kust me zachtjes.'Ik heb je gemist.'Geeft hij toe.'Ik jou ook,en ik ben blij dat ik terug ben bij jou.'Antwoord ik.Hoe langer ik in Amerika was,hoe langer ik hem ging missen.Dus ik hoopte dat de tour van Justin over 4 maand begon.Dan komen we in Engeland.Ik grinnik even doordat Lux haar ogen groot worden,ik kijk meteen naast me en zie dat Hazz haar speen schoon maakt.Ik pak mijn telefoon en start twitter eens op.@Esmee_McCoy: Back by my sweet BF.I have miss him.And of course the other boys.Tevreden druk ik op verzenden.

    [Sorry zo kort moet naar school toe]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie wilt naar Skylar toe ze zit in de starbucks]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xxxHappiness schreef:
    Daniëlle Jane Westlize

    In een seconde zie ik een klein koffie-zaakje.En besluit ik maar even wat koffie te gaan drinken.'Een koffie graag.'Zeg ik tegen de vrouw achter de balie.Als ik mijn koffie heb ga ik ergens zitten.Rustig kijk ik om me heen.Er zijn hier niet zo veel mensen.Snel drink ik mijn koffie leeg en loop ik het zaakje uit.Op eens gaat mijn telefoon af.Ik pak hem uit mijn broekzak,en kijk wie het is.Louis.'Hey schat!'Zeg ik als ik opneem.Waarschijnlijk wilt hij vragen,waar ik blijf.Aangezien alle vriendinnen mee mogen op de tour.Terwijl ik op een antwoord wacht loop ik naar mijn auto.Want ik check altijd of ik hem wel dicht heb gedaan.
    Ik loop na dat ik mijn auto heb gecheckt,naar de poort.


    Louis Tomlinson
    Hij legde zijn achterhoofd tegen de muur en zuchte even toen hij haar`stem hoorde. 'Daan, where are you?'vraagt hij als ze is uitgesproken aan de andere kant van de lijn en stopt ondertussen zijn andere hand in zijn jaszak. Hij stond aan het stenen muurtje dat uit keek over een stuk van de stad.Op een kleine vier meter afstand, op het grote plein zag hij jongens voetballen. Ja, soms wilde hij gewoon ook een klein kind zijn.. niet als een beroemd iemand aanzien worden en meegetrokken worden in het avontuur dat zij mochten beleven. Een diepe zucht ontsnapte over zijn lippen terwijl een lichte noorderbries langs zijn gezicht suisde.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Pardoes schreef:
    Louis Tomlinson
    Hij legde zijn achterhoofd tegen de muur en zuchte even toen hij haar`stem hoorde. 'Daan, where are you?'vraagt hij als ze is uitgesproken aan de andere kant van de lijn en stopt ondertussen zijn andere hand in zijn jaszak. Hij stond aan het stenen muurtje dat uit keek over een stuk van de stad.Op een kleine vier meter afstand, op het grote plein zag hij jongens voetballen. Ja, soms wilde hij gewoon ook een klein kind zijn.. niet als een beroemd iemand aanzien worden en meegetrokken worden in het avontuur dat zij mochten beleven. Een diepe zucht ontsnapte over zijn lippen terwijl een lichte noorderbries langs zijn gezicht suisde
    .


    Daniëlle Jane Westlize

    Louise laat een zucht horen als ik net wat heb gezegd.'Daan, where are you?'Vraagt Louis mij.'Ik ben bij de poort,en ik kom er aan.'Zeg ik terwijl ik naar de nightliner loop.Ik ben echt blij dat ik 1 maand vrij heb.Nu kan ik mooi bij Louis zijn.Langzaam,kom ik bij de nightliner uit.Waar best veel mensen zijn;Esmee,Emma,Liam,Niall,Harry,Liam,Finn en Lux.'Heey jongens!'Zeg ik vrolijk tegen ze.'Heei.'Antwoord Esmee.'Lou, waar ben jij dan?'Vraag ik via de telefoon.Ik zie hem echt nergens.
    'Want ik zie je nergens.En ik ben al bij de nightliner.'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:16 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emiley Ashley Dorner

    Plots voelde ik twee armen om me heen en voelde ik een kus in m'n nek. Ik keek achter me en riep:"Liam!"ietsje te luid. Ik draaide me om en gaf hem een knuffel. Wat had ik hem gemist zeg maar nu was ik eindelijk weer bij hem. Dit moment zou eeuwen mogen duren."Ik heb je gemist babe",zei ik snel. Daarna ging ik gaan zitten op het gras naast hem en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ook al was ik hier nog maar net ik wou geen minuut dat we samen zijn verspillen daarom was ik blij dat de jongens vandaag een vrije dag hebben.


    Do what you love, love what you do

    Fleeko schreef:
    Louise Emma Loverwoods

    'Emma! riep hij blij en spong op en een vluchtig kusje op mijn lippen te drukken en me vervolgens daarna in een knuffel te trekken ,waardoor ik even zacht giechel.
    'Hoe was het op je werk?'vroeg hij en ik glimlach. "Dat ging wel ,ik heb eerder vrij gekregen."zeg ik met een glimlachje.
    "En hoe was het hier? Veel gedaan vandaag?"vraag ik hem en kijk dan op als ik Harry hoor.
    Esmee ,zijn vriendin ,die normaal in Amerika zit ,was hier. Ik was blij voor hun omdat ze elkaar een lange tijd niet gezien hadden. Ik zou dat dus nooit overleven als ik Niall voor maanden niet meer zou zien.
    Toen ze vertelde dat ze de nieuwe danseres voor JB was riep hij luid.'EN DAT VERTELDE JE MIJ NIET EERDER?!' ,waarop Esmee zich verontschuldigde. Als Niall ooit vrij is en er hier een concert van JB zou zijn ,dan zou ik hem wel verrassen met tickets,maar helaas ,heeft hij bijna nooit vrij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Em,heb je zin om in de starbucks koffie te gaan drinken?' vraag ik Emma.Hopelijk zegt ze ja.Want ik heb haar al 1 week niet gezien.En dat is hartstikke moeilijk!
    Dus ik snap niet,hoe Hazz en Es dat hebben uitgehouden.Ach ja.Rustig zit ik op antwoord te wachten.Het lijkt uren te duren.
    Maar voor Emma heb ik wel geduld.Want ik hou van haar met heel mijn hart.En ik wil haar nooit meer kwijt.
    Ik kan haar vanavond natuurlijk ook mee uit eten nemen,en daarna naar de eiffeltoren.Man wat ben ik soms toch slim!Okee nu vind ik me zelf arrogant.Ach dat mag soms wel eens als je beroemd bent.Vind je niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    'Em,heb je zin om in de starbucks koffie te gaan drinken?' vroeg Niall me dan en ik kijk hem eventjes aan. Ik doe net alsof dat ik denk om hem te plaagen.
    "Nou..."begin ik en kijk hem dan grijnzend aan."Tuurlijk ,heb ik zin om met je mee te gaan. "glimlach ik.
    Ik had wel nood aan een straffe koffie om wat wakkerder te worden. Ik druk een vluchtig kusje op zijn lippen en houd zijn hand dan vast.
    "Ik heb je echt gemist weetje."zeg ik dan en trek een pruillipje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    'Lou, waar ben jij dan?'Vraagt ze via de telefoon. 'Want ik zie je nergens.En ik ben al bij de nightliner.' Blijkbaar was ze meteen door gelopen naar de bus dus kwam er opnieuw een zucht uit mijn mond. 'Laat maar Daan, ik kom al daarheen'mompel ik en druk zonder antwoord het gesprek weg en rol even met mijn ogen. Rustig slenterde hij door de drukke straten van deze grote stad. Hij mocht dan wel geboren en getogen in Doncaster zijn, deze stad was schitterend. Op mijn dooie gemakje wandelde ik naar het metrostation waar hij een beker dampende Raspberry Cappuchino van de Starbucks kocht, om deze vervolgens tijdens en wandelen naar de nightliner op te drinken. Daniellé kon vast wel een paar minuten zonder hem dus liep hij vrij langzaam en praatte soms wat tegen zichzelf.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:27 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Niall James Horan

    'Nou...'begin ze en ze kijkt me grijnzend aan.'Tuurlijk ,heb ik zin om met je mee te gaan. 'glimlach ze.Ze drukt vlug een kusje op mijn lippen en pakt mijn hand vast.'Ik heb je echt gemist weetje.'Zegt ze met een pruillipje.
    'Ik heb jou meer gemist hoor.Weet je wel hoe die dagen in de studio waren zonder jou?In een woord vreselijk!'Antwoord ik met ook een pruillipje.Samen met Emma loop ik naar mijn auto.Een fiat 500.Ik weet het een stomme auto maar ik besteed mijn geld niet alleen maar aan auto's.Ik hou de deur voor haar open.
    Een gelukzalig gevoel bekruipt me.Eindelijk ben ik weer eens alleen met mijn meisje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    'Ik heb jou meer gemist hoor. Weet je wel hoe die dagen in de studio waren zonder jou? In een woord vreselijk!' antwoord hij en ik grinnik zachtjes.
    Hand in hand lopen we richting de auto en ik zwaai de anderen nog vlug even gedag.
    Toen we bij zijn auto aankwamen opende hij het portier en ik glimlach. "Hmm ,gentelman." grinnik ik.
    Ik druk mijn lippen op zijn wang en ga dan in de auto zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniëlle Jane Westlize.

    Een zucht komt van de andere kant van de lijn. 'Laat maar Daan, ik kom al daarheen'Zegt Louis en zonder nog iets te zeggen hangt hij op.Verbaast,kijk ik naar mijn telefoon.Wat is er met Louis aan de hand?Langzaam zak ik bij de bus omlaag op de grond.Rustig adem ik in.Ik snap echt niet waarom hij zo doet.

    [Ik weet dat er 5 regels moeten zijn maar dr is iets gebeurd.Mijn broer moest voetballen en mn ouders gingen mee.Mn moeder belde,net.Een jongen van de tegen partij is neer geschop door iemand van ons team.Gelukkig is dr niks met mn broer.Maar die jongen die is neer geschopt,voor hem is een trauma heli gekomen.Er is ook politie en ambulance.Dus ik ben gewoon echt bang.Geen idee waarom maar het is gewoon raar,dat iemand uit je dorp dat heeft bezorgd.Een trauma heli[


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson
    Even verderop gooi ik mijn beker simpelweg in de prullebak langs de weg. Meteen begon ik wat flotter te lopen en alsnel zag ik de bus staan en natuurlijk ook Danielle. Ik laat achter haar langs en leg mijn handen voor haar ogen en trek d'r naar achter tegen me aan. 'Daantje gevonden' zeg ik lachend en bekeek haar. Ze was eigelijk weinig veranderd na de laatste keer dat ik haar zag.

    (Sterkte)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.