• Ik weet helemaal niet waar dit topic moet :X

    Ik heb een vraagje, is pendelen gevaarlijk, en heeft het iets met geesten temaken? Ik vind het wel intressant, en misschien wil ik het een keer proberen, maar als het gevaarlijk is, dan zal ik dat niet doen, natuurlijk. Heeft iemand daar verstand van?

    En kom nu astjeblieft niet aanzetten met "uh, geesten bestaan niet, bla bla" want ik geloof wel in geesten enzo, en ik heb daar voldoende rede voor.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ja, zeg hetzelfde maar als je het ook gezien hebt. :].


    ^this.

    vind het overigens beetje bs dat mensen hier eerder ook moeilijk doen over de reden die er genoeg zijn niet te vertellen, weet jij veel wat iemand mee heeft gemaakt ivm geesten of spirits,
    er zijn overigens veel meer soorten geesten/ extradimensional beings als alleen overleden mensen die ergens blijven hangen.

    ot; pendelen is niets om bang voor te zijn. bang wordt je wnnr je geesten 'oproept' , ziet , voelt zonder je daarom vraagt.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    ^this.

    vind het overigens beetje bs dat mensen hier eerder ook moeilijk doen over de reden die er genoeg zijn niet te vertellen, weet jij veel wat iemand mee heeft gemaakt ivm geesten of spirits,
    er zijn overigens veel meer soorten geesten/ extradimensional beings als alleen overleden mensen die ergens blijven hangen.

    ot; pendelen is niets om bang voor te zijn. bang wordt je wnnr je geesten 'oproept' , ziet , voelt zonder je daarom vraagt.


    Ja, straks gaan we ook nog geloven dat de Hellepoorten geopend zijn en dat één of ander kind met demonblood die weer moet sluiten. (cat)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, straks gaan we ook nog geloven dat de Hellepoorten geopend zijn en dat één of ander kind met demonblood die weer moet sluiten. (cat)


    Waarom moest ik meteen aam Sam Winchester denken? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je gelooft erin or not. Easy as that. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cavillry schreef:
    (...)

    Waarom moest ik meteen aam Sam Winchester denken? :'D


    Hehe in hem wil ik nog wel geloven eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Hehe in hem wil ik nog wel geloven eigenlijk.


    Yeah you're not the only one haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cymry schreef:
    (...)

    Wil je het meest rationele?
    Je hoeft niet gek te zijn om dingen te zien die er niet zijn, dit zijn misinterpretaties van de hersenen, die gestimuleerd worden door het geloof erin.


    We gooien het ook altijd op de wetenschap als er onverklaarbare dingen gebeuren. Wat als het nou geen misinterpretatie van de hersenen was?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, straks gaan we ook nog geloven dat de Hellepoorten geopend zijn en dat één of ander kind met demonblood die weer moet sluiten. (cat)


    shitt hé, iets minder kinderachtig antwoord mocht ook wel. ik heb niets van dat soort dingen gezegd.
    but for your sake, i actually hope so :Y)

    en dan zonder dat sluit gedeelte iykwimean

    en volgensmij moet jij minder films of series kijken...


    @ Seungho , ur totally right (: and if so, some people would maybe shut up for once (:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, straks gaan we ook nog geloven dat de Hellepoorten geopend zijn en dat één of ander kind met demonblood die weer moet sluiten. (cat)

    Zijn ze dat niet dan? o.o
    My god, my whole life is a lieeeeee. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Zijn ze dat niet dan? o.o
    My god, my whole life is a lieeeeee. (no_chears)


    +1 , zijn ze wel kijk maar om je heen :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zullen we nu weer on-topic gaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortura schreef:
    (...)
    Alright. Then you can explain me why the following happened?
    Paar jaar terug vond ik het ook cool om te doen samen met wat 'vrienden'. Toen wees de ketting opeens recht naar mij. I mean, that shit isn't accidental. We deden er geen fuck mee, dat kon sowieso niet, want dat ding was zowat horizontaal.
    Now I'm looking forward to your explanation.


    Volgens mij weet je niet wat pendelen is. Je gebruikt een pendel als je een antwoord wilt op een "ja-nee" vraag. Je maakt een "afspraak" met je pendel. Bijvoorbeeld als hij rechtsom draait, betekent het "ja" en als hij linksom draait, betekent het "nee". Dit spreek je met jezelf af.

    Als je een "ja-nee antwoordenboek" heb gekocht en je gaat het uitproberen, maar opeens vliegt dat boek de lucht in, betekent het niet dat zo'n antwoordenboek gevaarlijk is... pendelen is hetzelfde als zo'n boek, maar dan is het een ander voorwerp dat gebruikt wordt om te divineren.

    Wat er bij jou dus gebeurde was niet "pendelen", maar iets anders, waar ik verder ook geen verstand van heb. That's my explanation.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Volgens mij weet je niet wat pendelen is. Je gebruikt een pendel als je een antwoord wilt op een "ja-nee" vraag. Je maakt een "afspraak" met je pendel. Bijvoorbeeld als hij rechtsom draait, betekent het "ja" en als hij linksom draait, betekent het "nee". Dit spreek je met jezelf af.

    Als je een "ja-nee antwoordenboek" heb gekocht en je gaat het uitproberen, maar opeens vliegt dat boek de lucht in, betekent het niet dat zo'n antwoordenboek gevaarlijk is... pendelen is hetzelfde als zo'n boek, maar dan is het een ander voorwerp dat gebruikt wordt om te divineren.

    Wat er bij jou dus gebeurde was niet "pendelen", maar iets anders, waar ik verder ook geen verstand van heb. That's my explanation.

    This. Was het niet een variant op glaasje draaien of hoe dat geesten-spel in godsnaam ook heet? :')

    Ik geloof wel in geesten, maar of je dingen met geesten gevaarlijk vind zit volgens mij ook voor een groot deel mentaal.
    Ik ben 12 jaar doodsbang geweest in mijn kamer en over het algemeen de bovenste verdieping van het huis. Een paar maanden geleden zei ik in mijn kamer (samengevat) "Oké, ik vind het nu wel zat. Kun je me niet even alleen laten?" en heb daarna tegen de geesten die er wel of niet zijn positief aangekeken, dus ben ik nu ook niet echt bang meer. Oh Dragneel, ik wist niet dat het tijd voor verhaaltjes was? dumbass

    En wat betreft geesten vind ik het hetzelfde als met geloof: laat iedereen lekker geloven wat 'ie zelf wil. :Y)

    Ichiya schreef:
    (...)

    Volgens mij weet je niet goed wat ik bedoel. Yeah, I get it dat je een pendel moet gebruiken en die shit van een "ja-nee" vraag. Don't patronize me, I know what it is and means. I'm just saying dat er iets gebeurde dat ik niet kan uitleggen and I know what I saw.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 23:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    zoals hierboven^^

    verdiep je erin. En eigenlijk gewoon niet doen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."