• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'Dat hij hier was om Alexi's leven ellendig te maken?' Ik frons eventjes, hij heeft wel nog om haar en de kinderen, het kan niet anders, ik zag hoe hij veranderde voor die paar seconden. Het is eerder zoals hij het niet toe wilde geven. Ik laat dat andere deel even weg.


    Leslie Sadler
    "Oh," is dan het enige wat ik zeg. Even wrijf ik over mijn voorhoofd en kijk dan Jake weer aan. "Wat kunnen we er in hels naam aan doen? Een demon is niet te stoppen. En waar kwam hij eigenlijk vandaan?" Ik zucht zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik weet niet wat we kunnen doen, hem tot in keer laten komen, de oude Ax en dan bedoel ik niet de playerige Ax, ik bedoel de Ax die flauwviel bij Alexi's geboorte. Die Ax moeten we terug krijgen. En ik heb geen idee, hij komt en gaat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Verliefd? Nee, het is wel leuk.' ik kijk verder en mijn oog valt op een andere blauwe. 'Deze.' glimlach ik en ga met mijn hand even over de zitting. Hij is perfect voor me. 'Katherine! Deze.' glimlach ik en kijk haar met een grijns aan.


    Katherine Garcia
    Ik grijns, 'die is mooi' zeg ik, 'ga je hem kopen?' Vraag ik hem dan. Ik was wel benieuwt wat zijn moeder zou doen als ze erachter kwam. Zou ze hem innemen? Hem laten verdwijnen ofer gewoon ok mee zijn?




    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Echt wel.' grijns ik en kijk naar de prijs. Wow... Het is veel maar... gelukkig heeft pap ons niet helemaal achter gelaten zonder iets. Op een of andere manier heeft hij een hele boel geld gestort op mijn en Mayras rekening toen we klein waren. Ik loop naar de verkoper en betaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Echt wel.' grijns ik en kijk naar de prijs. Wow... Het is veel maar... gelukkig heeft pap ons niet helemaal achter gelaten zonder iets. Op een of andere manier heeft hij een hele boel geld gestort op mijn en Mayras rekening toen we klein waren. Ik loop naar de verkoper en betaal.


    Katherine Garcia
    Ik loop met hem mee naar de bali, 'meestal duurt het een paar dagen voordat alles rond is, rijbewijs enzo' zegt de man. 'Eigenlijk heeft hij hem vandaag nodig, zou het mogelijk zijn om hem vandaag nog te krijgen?' Vraag ik hem met een lieve en enigsinds verleidelijke glimlach, 'eh- ik zal even kijken' zegt hij een beetje overdonderd en loopt door een deur naar de achterkant van de winkel.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Je bent ongelooflijk he.' grijns ik. Dat moet ze wel van haar vader geleerd hebben of het is haar demonen instinct kan ook natuurlijk. 'Vind je het niet leuk dat ik achterop zit misschien.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Je bent ongelooflijk he.' grijns ik. Dat moet ze wel van haar vader geleerd hebben of het is haar demonen instinct kan ook natuurlijk. 'Vind je het niet leuk dat ik achterop zit misschien.' grinnik ik.


    Katherine
    'Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?' Vraag ik hem met een grijns, 'daarbij heb je meestal allemaal papieren nodig als je een motor wilt kopen, zoals ee rijbewijs?' Zeg ik meteen grijns. 'Betwijfel of je die hebt' voeg ik er met een glimlach aan toe als de jongen terug komt. 'Er is een in vooraad-' begint hij, 'mooizo, dan halen we hem zometeen wel op,' zeg ik met een glimlach en trek Tyler aan zijn arm mee de winkel uit.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach en leg mijn arm gemakkelijk om haar schouders. 'Rare rare Kath.' grinnik ik en kijk rond.
    'Waar nu naartoe?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach en leg mijn arm gemakkelijk om haar schouders. 'Rare rare Kath.' grinnik ik en kijk rond.
    'Waar nu naartoe?'


    Katherine Garcia
    Hij legt zijn arm om mijn schouders en ik laat zijn armdaar liggen, het voelde wel prettig. 'Rare rare Tyler, of Ty? Ik werk nog aan een bijnaam' zeg ik met een grijns als ik naar hem op kijk. 'Zullen we wat drinken? Ik heb dorst' antwoord ik en kijk om me heen, 'of een ijsje' zeg ik als ik hem meeneem naareen klein ijskowinkeltje (hie schrijf je dat? Xd)


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Lucas Booth
    'Een paar pannekoeken zouden fijn zijn maar er zijn er geen meer.' grap ik en loop naar een tafel waar ik me op een stoel laat vallen. Ik wacht op Casey voor ik aanval op mijn bord. 'Diwt iws gelwon te lewker.' mompel ik.


    Casey Rose Hazel
    'Een paar pannekoeken zouden fijn zijn maar er zijn er geen meer.' ik lach even en schud mijn hoofd als hij dat zegt. 'Vreetzakje.' zeg ik zacht lachend en ga dan bij hem aan een tafel zitten. Zodra ik zit valt Lucas meteen zijn boord aan en ik kijk met een grijns toe. 'Diwt iws gelwon te lewker.' mompelt hij dan met zijn mond vol en en schud even mijn hoofd. 'Ik zie het.' zeg ik even grijnzend en begin dan ook aan mijn eigen eten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niet gewoon een ijsjeskraam?

    Tyler Parker
    'Ty.' glimlach ik en kijk haar daarna aan, ze neemt me mee naar een winkel en ik lach.
    Ik neem een ijsje voor me zelf en wacht tot zij gekozen heeft voor dat ik kan betalen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    Ik grinnik en eet verder van het eten. Ik kijk haar ondertussen wel eens aan en eet van alles wat van het plateau. Bij nader inzien krijg ik dit toch waarschijnlijk niet allemaal op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Niet gewoon een ijsjeskraam?

    Tyler Parker
    'Ty.' glimlach ik en kijk haar daarna aan, ze neemt me mee naar een winkel en ik lach.
    Ik neem een ijsje voor me zelf en wacht tot zij gekozen heeft voor dat ik kan betalen.


    Geen idee

    Katherine Garcia
    Ik neem een ijsje en betaal dan voordat hij het kan doen, 'zometeen heb je geen cent meer' zeg ik, aangezien ik gemerkt handvat hij had willen betalen. 'Waar wil je heen?' Vraag ik hem vervolgens, mij maakte het opzich niet zo veel uit.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik en sleur haar dan mee naar een boutique. 'Ik wil jou eens in een dure jurk zien.' zeg ik lachend.
    Ik kijk rond en zoek de duurst uitziende jurk van de winkel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik en sleur haar dan mee naar een boutique. 'Ik wil jou eens in een dure jurk zien.' zeg ik lachend.
    Ik kijk rond en zoek de duurst uitziende jurk van de winkel.


    Katherine Garcia
    'Nee, waarom? Wat is daar nou leuk aan?' Vroeg ik hem als hij me mee sleurt naar een winkel. Ik had nooit echt jurken aan, en zat ook niet te springen bij het idee. Ik snapte niet wat hij er leuk aan zou vinden als ik een jurk aan zou doen.




    Don't be like the rest of them, darling